The Bamboovement

The Bamboovement

The Bamboovement is opgericht in Amsterdam om natuurlijke en plasticvrije producten te creëren en aan te bieden die onze wereld niet schaden. Ze zijn gemaakt om mensen over de hele wereld te verbinden en te inspireren – resulterend in een oplossing voor de plastic crisis.
Webshop, Zakelijk, Bomen Campagne
De zekerheden van https://thebamboovement.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur