Bamboovement
Bamboovement is opgericht in Amsterdam om natuurlijke en plasticvrije producten te creëren en aan te bieden die onze wereld niet schaden. Ze zijn gemaakt om mensen over de hele wereld te verbinden en te inspireren – resulterend in een oplossing voor de plastic crisis.
9,5
Filter 133 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 95 met beschrijving

• Romy
    Geverifieerde klant van Bamboovement

Hele goede service, denken met je mee en bieden oplossingen aan.

• Michel
    Review voor Bamboovement

Bestellen en bezorgen ging vlot.

Het produkt (opzetborstel) werkt goed
    en is praktisch en voor een groot deel van
    bamboe.

• Hoe beoordeel je Bamboovement?

• Loes
    Review voor Bamboovement

De bestelling werd duidelijk met zorg en aandacht uitgevoerd; mooie, praktische en duurzame producten!

• Aïcha

Snel verstuurd en geleverd

• Hilke Bus
    Geverifieerde klant van Bamboovement

Makkelijk te bestellen op de site en producten snel geleverd. Super service aangezien 1 product niet voldeed aan de verwachtingen. Bij het melden werd meteen bevestigd dat het product niet voldeed aan de kwaliteitseisen en werd er een nieuw product na bezorgd. Wat mij betreft bedrijf dat echt levert waar het voor zegt te staan. Bestel er zeker vaker.

• W. E.
    Geverifieerde klant van Bamboovement

Goede spullen, prima service.

• Tamara

Mooie duurzame producten!

• Bas van Zandvoort
    Geverifieerde klant van Bamboovement

Hele toffe koker en mijn tanden voelen helemaal schoon aan!

• Didier
    Review voor Bamboovement

Fantastische producten, gisteren besteld, vandaag aan de deur. Ook als je vragen hebt worden deze snel, vriendelijk en heel erg behulpzaam beantwoord . Niets minder dan een 10/10

• Myriam
    Geverifieerde klant van Bamboovement

Mooie produkten maar er is slechts de helft van mijn bestelling geleverd en heb wel alles betaald. Ik heb via het contactnummer dit gemeld en een mail gestuurd maar verder nog geen respons gehad. Persoon aan de telefoon was wel vriendelijk dus ik hoop op een correcte afloop.

• E.

Geeft schoon gebit en duurzaam gevoel ! Netjes afgeleverd 👍🏻

• Esther Westerveld
    Geverifieerde klant van Bamboovement

Foutje bij het verzenden zonder gezeur hersteld. Prima nazorg.

• Arjan Van Lent
    Geverifieerde klant van Bamboovement

Hele mooie en duurzame producten en snelle levering!

• Stefan van Goor
    Geverifieerde klant van Bamboovement

Snelle reactie en beantwoording van vragen. Goede service en vlotte levering.

• FJA Kieftenburg
    Geverifieerde klant van Bamboovement

Makkelijk besteld, snelle en correcte levering, mooi materiaal.

• Susanne

mooie producten!

• S. Dieltjes
    Geverifieerde klant van Bamboovement

Hele mooie producten en tijdige levering. Door een vertraging bij PostNL langer moeten wachten, maar daarover direct geinformeerd door Bamboovement, top service.

• Ruud
    Review voor Bamboovement

Bestelling werd snel geleverd en zowel de zeep als het zeepbakje bevallen prima!
    Een aanrader!

• Bennie
    Review voor Bamboovement

Product in eerste instantie niet ontvangen. Goed opgelost en alsnog de bestelling goed ontvangen.

Antwoord van Bamboovement

Hoi Bennie. Ik zie dat je bestelling volgens PostNL wel is geleverd. Zou je een mail willen sturen naar info@thebamboovement.com? Dan kijk ik graag mee met water is misgegaan.

• Nick
    Geverifieerde klant van Bamboovement

Erg mooi bedrijf met innovatieve producten en een duidelijke boodschap en missie!