The Happy Shoe Company

The Happy Shoe Company

Bekijk alle reviews en keurmerken van The Happy Shoe Company en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,5
Filter 945 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 539 met beschrijving

• Imke Van Heertum

Snelle levering!

• Suzanne
    Geverifieerde klant van The Happy Shoe Company

Aangezien je niet kan passen en zelf retourkosten moet betalen had ik van tevoren gemaild hoe de schoen valt. Hier kreeg ik snel antwoord op. Schoenen waren ook zeer snel bezorgd. Helaas vielen ze toch vrij groot, omruilen kan niet dus nu €7,95 armer. Durf geen nieuwe te bestellen. Straks passen die ook niet en moet ik weer €7,95 betalen.

Antwoord van The Happy Shoe Company

Beste Suzanne,
    Hartelijk dank voor je beoordeling. Jammer dat de bestelde Bora Bora schoen groot voor je is uitgevallen. Bij de meeste klanten valt deze favoriete schoen goed uit qua maat. Omdat je twijfelde over de juiste maat schoen hebben wij je voor de zekerheid vooraf de matentabel van de fabrikant als richtlijn opgestuurd. De meeste schoenen zijn gemaakt op een leest voor een gemiddelde voet (G-wijdte/ normale wijdte). Bij eventuele afwijkingen van een "gemiddelde voet" of bij voetklachten adviseren wij klanten om ons vooraf om advies te vragen welk model/ maat geschikt is. Je kunt je vraag via de WhatsApp stellen. Wij doen ons best hier zo snel mogelijk op te reageren. Ook bieden wij klanten de mogelijkheid om op afspraak schoenen bij ons op kantoor te komen passen. Het maken van een pasafspraak kan snel en eenvoudig via de website. Uiteraard kunnen klanten een bestelling ruilen, mits de schoen op voorraad is. Bij het ruilen en/ of retourneren van een schoen zijn de retourkosten voor rekening van de klant. Wij begrijpen heel goed dat het niet fijn is om retourkosten te betalen. Om de prijzen van onze schoenen betaalbaar te houden, vragen wij de klant om de retourkosten voor eigen rekening te nemen. Daarentegen is het verzenden van een bestelling altijd gratis. Onze retourvoorwaarden zijn hier duidelijk over. Wij nodigen je uit om een pasafspraak via de website te maken, zodat je de juiste maat schoen kan komen passen.
    Je bent van harte welkom!
    Mocht je nog vragen hebben aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
    Fijne avond.
    Hartelijke groet,
    Team The Happy Shoe Company

• Hoe beoordeel je The Happy Shoe Company?

• Marjolein Post
    Geverifieerde klant van The Happy Shoe Company

Snelle bezorging van goede schoenen

• Maria
    Geverifieerde klant van The Happy Shoe Company

Maat paste niet en er moest €8 betaald worden alleen om de schoenen terug te sturen, kon nieteens omgeruild worden. Dat is geen service.

• Demy te Paske
    Geverifieerde klant van The Happy Shoe Company

Snel contact met de webwinkel en schoenen waren dag erna al in huis! Super

• Caroline Damstra

Mooi, confortabele pumps.

• Kim
    Geverifieerde klant van The Happy Shoe Company

Snelle respons via whatsapp en bestelling volgende dag in huis 👌🏻

• Linda Tasdemir
    Geverifieerde klant van The Happy Shoe Company

Snelle verzending,goede kwaliteit,zeer tevreden!

• Winonah Wong-A-Liem
    Geverifieerde klant van The Happy Shoe Company

Mooie, zeer comfortabele nette schoenen. Goede service!

• Annemie Van Kerckhoven

Super service.

• Jean Luc Wierzbinski
    Geverifieerde klant van The Happy Shoe Company

Eenvoudig bestellen. Snelle service. Comfortabele werk schoenen!

• Sabrina Bribosia
    Geverifieerde klant van The Happy Shoe Company

Snel antwoord en snelle levering 👌🏼
    De schoenen zitten perfect

• Sabine Vera Evertman
    Geverifieerde klant van The Happy Shoe Company

Koop hier vaker mn schoenen en het is altijd goed geregeld en snel in huis top!

• willemijn van meer

Lekker soepel leer.

• Michèle Bekaert
    Geverifieerde klant van The Happy Shoe Company

Schoenen tailleren klein. Ik heb altijd maat 40 en deze passen niet in maat 40.
    Retourneren is op eigen kosten en dat zou anders moeten kunnen. Verder zijn het precies wel hele fijne schoenen. Ik zou ze graag opnieuw willen bestellen maar ben een beetje bang dat een grotere maat niet perfect zal passen,

Antwoord van The Happy Shoe Company

Beste Michèle
    Wij willen graag onze waardering uitspreken voor de tijd en moeite die je hebt genomen om een review te schrijven. Het doet ons goed te vernemen dat je tevreden bent met het comfort van onze schoenen. Jammer dat je Piccadilly Verona schoenen in maat40 klein voor je zijn uitgevallen. Onze ervaring is dat de Piccadilly schoenen bij de meeste klanten qua maat en pasvorm goed uitvallen. Indien een schoen qua pasvorm kleiner of groter valt dan normaal dan wordt dit expliciet vermeld bij de product beschrijving. Bij veel merken en ook bij onze schoenen vindt je schoenen voornamelijk in normale wijdtes (G-wijdte). Deze zijn aangepast aan gemiddelde voeten. Bij bredere en of smallere voeten, adviseren wij onze klanten om bij twijfel vooraf om advies te vragen. Via de whatsapp krijg je snel een antwoord. Een andere mogelijkheid is om bij twijfel twee opeenvolgende maten te bestellen.
    Wat betreft je opmerking over de retourkosten willen wij doorgeven dat wij onze klanten sinds kort de mogelijkheid bieden om via ons eigen verzendsysteem een retourlabel aan te laten maken. Dit is voordeliger dan zelf verzenden. De meest voordelige optie vanuit België naar NL is via DPD en kost €6,95. Dit is een redelijke prijs voor retourneren. Voor ons is belangrijk om de prijs van onze schoenen betaalbaar te houden en een persoonlijke service te kunnen leveren aan onze klanten. Wij zijn een kleine webshop met een groot aanbod aan comfortabele stewardess schoenen en bieden een persoonlijke service. Wij behoren niet tot de giganten. Ook bieden wij klanten de mogelijkheid om op afspraak bij ons op locatie langs te komen om schoenen te passen. Voor het bezitten van een paar fijne schoenen en een vaste10% korting op schoenen speciaal voor luchtvaartpersoneel zou een redelijke prijs van €6,95 voor retourneren geen probleem moeten zijn.
    We kijken ernaar uit om je in de toekomst van dienst te mogen zijn.
    Hartelijke groet,
    Team The Happy Shoe Company

• Sarah Peperstraete

Geweldige schoenen! TOP!

• Kim
    Geverifieerde klant van The Happy Shoe Company

Supersnelle levering! En de 1e keer in 17 jaar dat mijn voeten niks pijn doen na een flight duty van 12u...very happy feet here!

• Katya Volkaert
    Geverifieerde klant van The Happy Shoe Company

Absoluut perfect op alle vlakken! Top service!!!!

• Djamilla Schenkers
    Geverifieerde klant van The Happy Shoe Company

Snelle verzending. Ik had 1 maat te klein besteld, retour gestuurd en dit werkt ook erg snel verwerkt.

• Selda Yilmaz
    Geverifieerde klant van The Happy Shoe Company

Goeie service en kwaliteitsvolle comfortabele
    schoenen