The Taxifurmist

The Taxifurmist

Taxidermie & Decoratie
Woon- en wanddecoratie natuur gerelateerd
Taxidermie is een eeuwenoud ambacht en een unieke kans om een dier van dichtbij te bewonderen
✓10% van de omzet gaat naar een goed doel
✓Duurzaam
✓Diervriendelijk
De zekerheden van https://thetaxifurmist.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Het vastleggen van natuurbeelden door de camera is al een tijd een deel van ons leven.
Landschappen en dieren zijn altijd een geliefd onderwerp in ons werk.
En met name vogels, zoogdieren en vlinders hebben een grote aantrekkingskracht op ons.
Door het fotograferen is de liefde voor taxidermie ontstaan.
Het zien van een vogel door de zoeker van de camera en de uiteindelijke afdruk van het beeld hebben de link met taxidermie gevormd.
We willen meer dan een platte afdruk maken, een echte 3D weergave als decoratie in je huis is ons doel.
Wanneer krijg je de kans om de natuur zo dichtbij te bewonderen?

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur