TheStitchFactory.nl

TheStitchFactory.nl

Dé online winkel voor al jouw handwerkbenodigdheden. Borduren, haken, blij breien, quilten, naaien. Eigenlijk alles waar je steken bij zet.

Wij zijn een echte stekengek! We struinen de wereld af. Op zoek naar de leukste hebbedingetjes. Maar ook andere zaken waar je misschien niet direct aan denkt.

Uiteraard hebben we een basiscollectie. Hier vind je producten als quiltpakketten, charmpacks, jellyrolls en brei- borduur- en haaknaalden, DMC Anchor, Scheepjes, en Prym.
De zekerheden van https://thestitchfactory.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020