Therese-skincare Shop
Welkom op de webshop van Therese-skin care center. Hier vind je de producten die wij gebruiken voor onze klanten en ook echt helpen voor allerlei huidproblemen. We zijn al 34 jaar een begrip in Amsterdam en omstreken met de beste prijzen en sinds 1987 het beste huidadvies.
Filter 72 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 47 met beschrijving

• Marit
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Ik ben op dit moment zwanger en dat vraagt om wat aanpassingen in mijn huidverzorging. Ik wordt hierin echt perfect bijgestaan door Therese en Marcel. Geen vraag is te veel en wordt uitgebreid en vanuit merkbaar expertise beantwoord. Ik ben daar ontzettend blij mee. Het geeft mij het vertrouwen dat ik de juiste keuzes maak voor mijn huid en mijn baby. Bedankt!

• Tessa
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Fijne producten, snel geleverd! Het personeel is super vriendelijk en geeft goed advies. Een absolute aanrader!

• Hoe beoordeel je Therese-skincare Shop?

• Grace Ellinger
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Ik had de producten dinsdag besteld. Normaal ontvang ik de bestelling de volgende dag. Vrijdag had ik nog niets en heb gebeld naar Thérèse Skin Care Center. Binnen een uur werd ik terug gebeld met de melding dat het pakket bij de Primera lag. De postbode heeft geen melding gemaakt dat hij aan de deur is geweest. Wat een super snelle actie van Thérèse. Hartelijk dank daarvoor.
    Ik heb het pakket inmiddels opgehaald.
    Groet, Grace

• Tessa Koster
    Review voor Therese-skincare Shop

Hele fijne producten en behandeling. Altijd goede adviezen van Marcel!

• Nicole Scheerder
    Review voor Therese-skincare Shop

Ik kom inmiddels al vele jaren bij Therèse en Marcel. Ooit met een gezicht vol rosacea, maar door de met zorg uitgevoerde behandelingen was dat vrij snel onder controle. Het is de combinatie van de rust die er heerst, het gebruik van kwaliteitsproducten die ook nog eens heerlijk ruiken én de ontspannen gezichtsbehandelingen die zorgen voor een totaal luxe gevoel. Gun het jezelf!

• Faizah Grootens
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Geweldige persoonlijke service, denken goed mee en voel echt dat ik in professionele handen ben, zowel in de winkel voor een behandeling als advies die ik later kan gebruiken voor bestelling van producten. De producten doen goed hun werk en doen het werk waarvoor het product geadviseerd is. So you actually get what you thought you were buying for!

• Anissa H
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Ik ben enorm blij met de goede service!! Via de mail had ik advies gevraagd over producten en ik kreeg erg snel een reactie dat ik teruggebeld zou worden. Via de telefoon heb ik uitgebreid advies gekregen en meerdere producten aangeraden gekregen, waarna ik 1 heb gekozen. Bij het ontvangen van de bestelling zag ik een leuke kaart met een persoonlijk bericht van Therese en kreeg ik een tester van een ander product dat me was aangeraden. Kortom ik ben enorm blij met zowel de behandelingen als de goede service! Ik kijk uit naar mijn volgende behandeling.

• Soraya
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Vlot en vriendelijke afhandeling bij aanschaf producten

• Nancy
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Ik probeer mijn vriend ook aan de huidverzorging te krijgen. Ik stuurde Therese daar een mail naar over en binnen een paar minuten werd ik teruggebeld. Na het beantwoorden van enkele vragen wist ik precies welde producten ik voor hem moest aanschaffen. Heel fijn deze persoonlijke service!

• Bettie van Achthoven
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Mooie producten en snelle service

• Soraya
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Ontzettend goede service! Ook mijn vaste plek om producten aan te schaffen. Gaat snel en gemakkelijk. Het is fijn om de producten af te kunnen halen tijdens opening. Heel blij met jullie!

• Clare Fallon

• Koeiman
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Geweldig service en heel mooi verpakt.Zal zeker weer voorraad bestellen.
    Hartelijk bedankt.

• Ellen Oostrom

🤩🤩🤩😍😍

• Babet Wolthuis
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Zeer professioneel advies, nabellen van de bestelling en uitleg bij het gebruik van de producten. Ik heb ervaring in de beauty maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. De passie die Thérèse en Marcel hebben voor dit vak is voelbaar tot aan een thuis behandeling met gekochte producten uit de webshop. De service is hier duidelijk niet gestopt bij de voordeur van de salon. Voor al mijn vragen kan ik bij ze terecht, ook voor trends en mooie aanbiedingen! Hartelijk bedankt en tot snel.

• Bettie van Achthoven
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Mooie en overzichtelijke website, snelle service bij bestelling!👍

• Mirjam Harding
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Goede uitleg, fijne mensen. Zeker een aanrader: ik kom absoluut terug!

• Adam H

Topper Marcel.

• Edmee Rijneveld
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Snelle service en daarbij ook nog eens een persoonlijke benadering en boodschap. Heel fijn!

• Suzanne Overes
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

snel geleverd, netjes ingepakt, persoonlijk bericht en lief dat ze er een proefje bij hebben gedaan.