Therese-skincare Shop
Welkom op de webshop van Therese-skin care center. Hier vind je de producten die wij gebruiken voor onze klanten en ook echt helpen voor allerlei huidproblemen. We zijn al 34 jaar een begrip in Amsterdam en omstreken met de beste prijzen en sinds 1987 het beste huidadvies.
Schoonheidssalon, Beauty producten, Huid verzorging
Filter 30 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 23 met beschrijving

• Grace Ellinger
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Product besteld en de volgende dag al ontvangen. Een leuke kaart erbij met een uitleg hoe je de producten het beste kan gebruiken.
    En een sample ontvangen van het merk welke je besteld hebt.
    Top, dank je wel Thérèse!

• Bettie van Achthoven
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Overzichtelijke website met mooie producten en goede service!

• Hoe beoordeel je Therese-skincare Shop?

• Margot van Genuchten
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Goede producten, goede uitleg en nog extra telefonisch advies, snelle levering en prettige communicatie!

• Margaret Mieldijk

Top service
    Super snelle levering ...Leuk verpakt met gratis samples

• M
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Top service, snel verstuurd en altijd een leuke bijpassende sample

• Cigdem Bagci
    Review voor Therese-skincare Shop

Ik was voor het eerste keer begin December bij Marcel van Thérèse Skin Care Center gewest. Ik voelde mij heel comfortabel en hel goed overlegt en uitgelegd over mijn huid conditie. Ik was voor een gezichtsbehandeling er gewest en Marcel heeft mij gezicht heel goed gezuiverd tot mijn huid weer een glans terug kreeg. Ik heb die geadviseerde producten voor twee maanden gebruikt en ik zie een grote verschil . Nu heb ik weer Brightening Foam van Mesoestectic besteld omdat het nu op was. Als jullie een verbetering voor je huid will zien, dan raad ik jullie deze salon an. Je wordt geholpen van kundige en vriendelijke specialisten zoals Marcel. Ik ga begin Maart weer voor een mooie behandeling ๐Ÿ˜๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ!

• Irene

Snelle levering!

• Sanaa Hafdi
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Een geweldige service! Bij mijn bestelling een lief persoonlijk kaartje ontvangen en een cadeautje (geen tester). Ik heb bij meerdere webshops besteld, maar zoiets liefs heb ik niet eerder meegemaakt! Daarnaast zijn de medewerkers vriendelijk, professioneel en zeer vakkundig. Twijfel niet om hier te bestellen, ik zeg vooral doen!

• A. R Imanuel
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Snelle service en ingepakt met een persoonlijke boodschap. Altijd leuk om zo je bestelling te ontvangen. Ook was de naam van een product veranderd en werd ik hierover opgebeld om dit te melden zodat ik niet voor een verrassing zou staan. Dat vond ik erg netjes en klantvriendelijk.

• Nancy
    Geverifieerde klant van Therese-skincare Shop

Fijne service en snelle levering. Altijd incl. een persoonlijk kaartje!