ThuisXL.nl
Op ThuisXL.nl vinden wij dat het inrichten van je huis en tuin ook gewoon betaalbaar moet kunnen zijn. Daarom vind je op ThuisXL alles voor thuis, en dat voor een betaalbare prijs!
8,3
Filter 184 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 183 met beschrijving

• jiewan
    Review voor ThuisXL.nl

bij bestelling van 2 producten die op levertijd van 1 dag staan. krijg je netjes een track en trace en verwacht je dat alles gelijk geleverd wordt. helaas wordt er bij levering maar 1 product geleverd. zonder tegen bericht maar even de telefoon gepakt voor info. krijg je een medewerker aan de lijn die aangeeft dat het meer dan een week gaat duren voor het 2de product. en dat ik maar eerst had moeten bellen voor de levertijd. (op de site staat als er een langere levertijd is staat het bij het product). en als je het product niet meer wil ontvangen moet je maar een mail sturen. gaat het product om toch 10 dagen later geleverd te worden. zo gaat het op reis en kost het benzine (al met al weer slecht voor het milieu). bij de vraag of ik in deze dure tijde om mijn geld terug vraag , kan ik er gewoon 14 dagen op wachten. en niet te vergeten een korting geven op het aanmelden bij de nieuwsbrief maar dan de korting niet kunnen verzilveren.
    bij contact met de klantenservice krijg je domme reacties of oplossingen

• Ben van Rantwijk
    Review voor ThuisXL.nl

De bestelling zonder problemen ontvangen, een goede back up van de leverantie Ik ben zeer tevreden over het totaal.

• Hoe beoordeel je ThuisXL.nl?

• Ella Grob
    Review voor ThuisXL.nl

Bestelling was vlot besteld en bezorgd.
    Ik ben zeer te tevreden over mijn elektrische onkruidwieder. Het doet goed zijn werk, stukken sneller dan op de knieën met handgereedschap. Één ding wil ik wel vermelden, dat het voor mij persoonlijk ontzettend zwaar is om het gemotoriseerde apparaat op de grond te houden. Dit heeft meer te maken met mijn reuma want ik vindt het apparaat perfect. Ik wil alleen aangeven dat het mij wat moeite kost maar dat het zeker werkt 🙂.

• Robbert Dekker
    Review voor ThuisXL.nl

Perfect, snelle levering en zeer tevreden met het product.

We willen je bedanken voor het plaatsen van je beoordeling.
    Wij kunnen feedback altijd waarderen, dit draagt bij aan het dagelijks verbeteren van onze service.

We waarderen het dat u de tijd heeft genomen een beoordeling achter te laten.
    Wij verwelkomen u graag terug om bij ons te winkelen.

• Thomas Grün

Snel en op tijd

We willen je bedanken voor het plaatsen van je beoordeling.

We waarderen het dat u de tijd heeft genomen een beoordeling achter te laten.
    Wij verwelkomen u graag terug om bij ons te winkelen.

• Jos Polfliet

Komen de afspraken na

• Ana Maria van Gemmert-Bartoli
    Review voor ThuisXL.nl

De bestelling kwam op tijd, alles klopte.

• wilfried hermans
    Review voor ThuisXL.nl

Makkelijk betalen en zeer snelle levering.(sneller gaat niet of je moet het zelf gaan halen)Ben ook content met de geleverde goederen die van goede kwaliteit zijn.Top.

• Jack Schreurs

Snelle levering en netjes

• G van Eck

Prima, in alle opzichten

• Ayse Aydin
    Review voor ThuisXL.nl

Mijn bestelling kwam kapot aan omdat de verpakking verschrikkelijk was. Ik zal niet opnieuw kopen. Teleurgesteld!

We willen je bedanken voor het plaatsen van je beoordeling.

Wat jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent?
    Heeft u ons hierover al een e-mail verstuurd Want dan kunnen we natuurlijk even meekijken naar het probleem.

• Haraj Ibrahim
    Review voor ThuisXL.nl

Hallo, paar dagen geleden heb ik een benzine generator besteld de bestelnummer is TXL23931 , maar wat ik binnen heb gekregen is anders dan de foto die op de site stond

We willen je bedanken voor het plaatsen van je beoordeling.

Wat jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent?

• boutkan

voldoende

• Theresia Claes

Heel goed

• eddy peeters

ben heel tevreden

• Andre Rietveld
    Review voor ThuisXL.nl

Perfecte service en goede prijs

• JFM Groote Wolthaar
    Review voor ThuisXL.nl

Snel geleverd , zag er goed uit

• Lea Weijts
    Review voor ThuisXL.nl

Vlug verzonden en goed produkt.

• Roland Vergote
    Review voor ThuisXL.nl

Dag,er werd een faktuur gevraagd,doch tot op heden nog niets ontvangen

Beste Roland,

Bedankt voor uw beoordeling.

Vanmorgen ben ik er zelf direct achteraan gegaan voor u, en wat bleek mijn collega heeft binnen enkele uren gereageerd op uw e-mail met de factuur in de bijlage.

Vanmorgen hebben we u twee e-mails verstuurd, en we hebben u geprobeerd te bereiken, helaas nam u niet op.

Wellicht kunt u uw spam even controleren?

Met vriendelijke groet, ThuisXL.

• Gj Grootkarzijn

Goed ver en bezorgd