Thuisbloemist

Thuisbloemist

Thuisbloemist is een bloemist met een bloemen en planten bezorgservice voor levering door heel Nederland en Belgiƫ. U kunt bij Thuisbloemist kant en klare lange boeketten bestellen die met de hand gebonden zijn. In onze webwinkel vindt U ook een breed assortiment bloemen om zelf prachtige bloemstukken, corsages, tafelstukjes, boeketten of zelfs bruidscreaties mee te maken en kunt U ook indien U dit wenst bloemschikmaterialen bestellen om prachtige creaties te maken.

Prachtige lange grootbloemige Hollandse Rozen in verschillende natuurlijke kleuren, maar ook geverfd zoals blauwe Rozen tot aan exclusieve wax Rozen zijn ook verkrijgbaar bij Thuisbloemist. Op alle bloemen geeft Thuisbloemist een versheidsgarantie van 7 dagen, zodat U verzekerd bent van een bos verse bloemen als U die bij Thuisbloemist besteld.

U kunt er ook voor kiezen om een bloemenabonnement af te sluiten tegen een aantrekkelijk tarief bij Thuisbloemist, waarmee U verzekerd bent van een verse bos bloemen die iedere week, iedere twee weken of iedere maand bij U bezorgd wordt of bij een dierbare. Onze boeketten voor onze abonnement klanten hebben veel bloemen en altijd prachtige grootbloemige Rozen die ook nog eens heel lang staan in de vaas.

De trend van nu is droogbloemen en daar heeft Thuisbloemist een heel gevarieerd aanbod in die allemaal vanuit de eigen voorraad geleverd worden. De droogbloemen kunt U per bos bestellen en eindeloos ermee variƫren of ze als solo in een mooie vaas laten uitblinken zoals prachtige gedroogde Pampasgras pluimen waar U lang plezier aan kunt beleven.

De zekerheden van https://thuisbloemist.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015