Thuistestenkopen.nl

Thuistestenkopen.nl

Bij thuistestenkopen.nl koop je eenvoudig online verschillende thuistesten zoals, zwangerschapstesten, ovulatietesten en drugstesten van onder andere Telano en Clearblue. Tevens hebben wij een groot aanbod in supplementen. Voor vragen staat onze klantenservice dagelijks voor u klaar!
8,8
Filter 643 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 642 met beschrijving

• Cynthia
    Geverifieerde klant van Thuistestenkopen.nl

Goede test, was erg duidelijk of het wel of niet positief is. Goede gebruiksaanwijzing.

• Jersey
    Geverifieerde klant van Thuistestenkopen.nl

Snelle levering goede kwaliteit!

• Hoe beoordeel je Thuistestenkopen.nl?

• Anoniem

Snelle bezorging, goede producten

• Martijn
    Geverifieerde klant van Thuistestenkopen.nl

Super snel geleverd, betrouwbare tests tegen lage prijzen!!

• S
    Geverifieerde klant van Thuistestenkopen.nl

Makkelijk besteld en dag erna al in huis. Top!

• Duri
    Geverifieerde klant van Thuistestenkopen.nl

Duidelijke beschrijving product, en snel bezorgd

• Maritha
    Geverifieerde klant van Thuistestenkopen.nl

Testen besteld en nog geen 2 dagen later al binnen! Goeie service en snelle levering.

• Jaimy Knoester
    Geverifieerde klant van Thuistestenkopen.nl

Goede producten, snel geleverd!

• Lieuwe R.
    Geverifieerde klant van Thuistestenkopen.nl

Snelle levering, duidelijke testinstructie. Site is overzichtelijk en makkelijk te navigeren.

• Cynthia
    Geverifieerde klant van Thuistestenkopen.nl

Erg snelle verzending en goede prijzen.

• Abbey Schenk
    Geverifieerde klant van Thuistestenkopen.nl

snel geleverd! en subtiel opgestuurd

• Neeltje
    Geverifieerde klant van Thuistestenkopen.nl

Super snelle verzending en goede prijs/kwaliteit! Goede info per mail met track and trace etc.

• Carris Vandeneynden
    Geverifieerde klant van Thuistestenkopen.nl

Correcte en snelle levering, zeer tevreden!

• Mirjam Jonkers

Werkte niet naar behoren

Antwoord van Thuistestenkopen.nl

Beste Mirjam, Bedankt voor uw feedback en wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent! U geeft aan dat het product niet naar behoren werkt. Wij vinden het jammer dat u hierover geencontact met ons heeft opgenomen zodat we het kunnen oplossen. Kan kan namelijk geen mailtje of telefoontje van u terug vinden in ons systeem. Ik heb u daarom een mail gestuurd met wat aanvullende vragen waarmee ik hoop dat we er samen uitkomen.

• Koper ls
    Geverifieerde klant van Thuistestenkopen.nl

Zeer late levering.. geen retour bon

Antwoord van Thuistestenkopen.nl

Beste Natascha, Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent en daar ook nog geen contact met ons over heeft gehad. U geeft aan dat de levering zeer laat was. Zoals ik kan zien heeft u uw order op 31 maart in de avond geplaatst. Normaal had het er de volgende dag op 1 april moeten zijn. Helaas heeft DHL een storing gehad waardoor landelijk alle pakketten 1 dag later waren. Ik zie dat uw pakket hier helaas ook bij zit. Op 2 april is uw pakket alsnog bij de buren op nummer 6 bezorgd omdat u p dat moment niet thuis was. Onze excuses daarvoor. Als u de testen door een te late levering niet meer nodig heeft had u even contact met ons kunnen opnemen. Daar waren we namelijk wel uit gekomen. Ik zal u teven nog een persoonlijke mail sturen in de hoop dat we u weer een tevreden klant kunnen maken! :-)

• Mar
    Geverifieerde klant van Thuistestenkopen.nl

Betaalbaar, duidelijk, goede producten en snel geleverd.

• N

Makkelijk in gebruik

• Lisanne Brouwer
    Geverifieerde klant van Thuistestenkopen.nl

Mijn product is nog steeds niet binnen na bijna een week.

Antwoord van Thuistestenkopen.nl

Beste Lisanne, wat vervelend dat uw pakket er nog niet is. Zag zojuist ook uw mailtje voorbij komen met dezelfde vraag. Ik heb direct een onderzoek ingesteld bij DHL. Daarnaast heb ik u een "niet ontvangen verklaring" opgestuurd. We zien uw reactie graag tegemoet zodat we uw probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.

• Dijkstra
    Geverifieerde klant van Thuistestenkopen.nl

Super snelle en discrete levering. Producten naar verwachting, werken goed.

• Romy H.
    Geverifieerde klant van Thuistestenkopen.nl

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en lekker snel in huis!! Helemaal top.