Tido en Lali

Tido en Lali

Bekijk alle reviews en keurmerken van Tido en Lali en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
  • SteefBlum
    Review voor Tido en Lali

Het boek is een zeer leuk boek. Mijn kinderen zijn 7 en 9 en genieten er ook van. Die van 9 vroeg zich af welke boeken er nog meer zijn. Hij is benieuwd welke verhalen Tido en Lali nog meer gaan beleven. Dus we wachte ol het volgende Avontuur Joost van Ekeren.

• ArjunvSlooten
    Review voor Tido en Lali

Een mooi boek, leest leuk weg, en speelt met de verbeelding van kinderen, wat het leuk en interessant maakt! Kortom super leuk! Wachtend op het volgende boek.

• Hoe beoordeel je Tido en Lali?

• KKrijnen
    Review voor Tido en Lali

Tido en Lali- speeltuin naar de maan is een enorm leuk boek met vrolijke en sprekende kleuren. De vriendschap tussen kind en hond staat centraal en samen beleven ze een heleboel avonturen in hun fantasiewereld. Voor peuters en kleuters een enorme aanrader. Voor jongere kinderen ook, aangezien zij ook al enorm kunnen genieten van de vele kleuren in het boek.

• Pammelaa
    Review voor Tido en Lali

Dit boek heb ik gekocht om voor te lezen aan mijn leerlingen in groep 3. Ze zaten helemaal in het verhaal en hun reactie op het boek was té leuk! Kortom een geweldig boek wat perfect aansluit bij de fantasie en belevingswereld van de kinderen. Échte Aanrader

• Tanteboekie
    Review voor Tido en Lali

Toen ik een tijdje geleden dit boek voorbij zag komen on Facebook was ik gelijk enthousiast. En het deed me gelijk denken aan mijn zoon en zijn hondenneefje Bobbie. Ook zo onafscheidelijk! Wat ik nog meer leuk vond kunnen jullie misschien wel raden. Het is duidelijk een verhaal met een bruin jongetje. En daar word ik sowieso altijd blij van, dat weten jullie vast wel.
    De cover is zo sprekend en speels, daar blijf je naar kijken. Het zorgt er ook voor dat je direct nieuwsgierig raakt naar het verhaal. De illustraties in het boek zijn net zo leuk en kleurrijk. Ze voegen echt iets toe aan het verhaal en prikkelen de fantasie.
    Het verhaal doet dat ook. Het is een heel fantasievol verhaal, dat eigenlijk in de echte wereld niet mogelijk zou kunnen zijn. Maar dat maakt het juist zo leuk en zorgt voor een leuk geprek tijdens het (voor)lezen. Ik zou zelf ook wel naar zo'n magische speeltuin willen!
    Bij peuters en kleuters zou dit boek echt goed tot zijn recht komen,vooral hoe deze kinderen nog zo heerlijk in hun eigen fanatsiewereld leven, en zich zo echt het in verhaal van Tido en Lali kunnen inleven.
    Ook geeft het verhaal op een subtiele manier adoptie weer. De ouders van Tido zijn namelijk wit. Dit kan ook voor een mooi gesprek zorgen met de kinderen die dit verhaal te horen krijgen.
    Ik vind dit echt een hele mooie toevoeging aan de diverse boeken in de kinderboekenwereld en ik denk dat we nog veel gaan horen van deze serie. Een echte aanrader als je het mij vraagt.
    Oh ja, nog een ding. Als je dit gelezen hebt moet je niet verbaast zijn dat je ineens trek krijgt in friet met frikandel. Waarom? Dat moet je zelf maar uitvinden!
    Tido en Lali Speeltuin naar de maan is nu overal te koop!

• Ben
    Review voor Tido en Lali

Mooie kleurrijke boekjes met leuke teksten. Gezellig om voor te lezen aan de kleinkinderen totdat ze het zelf kunnen lezen. Ze blijven leuk. Kijken uit naar de volgende uitgave 😉😀

• StephyS
    Review voor Tido en Lali

Nieuwe favoriet voor het slapen gaan
    Nadat het boekje bezorgd was, was het gelijk een groot succes! Zeker in combinatie met het liedje dat op de site van Tido & Lali staat. Dat blijft overigens ook lekker hangen. Het verhaal gaat over een fantasie wat elk kind wel heeft en dat is super leuk vormgegeven in dit boekje. Mooie tekeningen en het verhaal leest prettig voor.

• IngePB1986
    Review voor Tido en Lali

Het boek heeft heel veel kleurtjes en een super voor kleine kinderen en een fantasie verhaal. En door de Qr code de scannen kun je het boekje eventueel ook laten voorlezen wat super makkelijk is.
    Het liedje wat bij het boek hoort is eentje wat in je hoofd blijft hangen.

• Ruuupje
    Review voor Tido en Lali

Voor de kinderen geweldig om bij weg te dromen. Dit is pas het eerste verhaal van Rudi en Kali maar ik weet zeker dat er nog veel meer zullen komen.
    Leuk om voor te lezen maar ook heel goed te lezen voor de beginnende lezers. Aanrader!

• Nikkivr1
    Review voor Tido en Lali

Ontzettend leuk en vrolijk boek, met leuke illustraties, een grappig geschreven verhaal en een mooie verstopte boodschap.
    Mijn kinderen van 1.5 en 4 zijn alle twee enthousiast over het boek én het liedje ( luisteren op eigen risico, blijft hangen! )
    Een echte aanrader dus!

• Klaas de Rooij
    Review voor Tido en Lali

Leuk boek, zeker voor de jongste!