Tiendas Diferentes

Tiendas Diferentes

Tiendas Diferentes is een winkel in het centrum van Helmond, in het zij-straatje bij de kubuswoningen van Piet Blom. Ons assortiment bestaat uit FairTrade, duurzame, handgemaakte, gerecyclede en biologische producten (waaronder Zero Waste en Vegan producten).
Omdat we samenwerken met een aantal lokale ondernemers is ons assortiment uniek voor Helmond en omgeving.

• Truus ter Veer
    Review voor Tiendas Diferentes

Geweldig, snelle service van Jeanette.

• Mark
    Geverifieerde klant van Tiendas Diferentes

Heel zorgvuldig, en persoonlijk verpakt. Erg fijn.

• Hoe beoordeel je Tiendas Diferentes?

• Iris Ovaa slimi

Super leuke bommetjes. Heel snel geleverd. Aanrader

Antwoord van Tiendas Diferentes

Dank voor je review Iris.Geniet van de bloemenpracht van de bloembommetjes

• Irene Mikkers
    Geverifieerde klant van Tiendas Diferentes

superleuke producten en een goede service. Werd netjes gebeld dat het ietsje langer duurde, en het was een prachtig pakketje wat ik kreeg geleverd. Met zorg ingepakt en verzonden. Dankjewel!

• Margot
    Review voor Tiendas Diferentes

Leuke producten van goede kwaliteit & breed assortiment.

Dank je wel Margot

• Paulina Arnold-koevoets

Mooi ecologisch aanbod!

Antwoord van Tiendas Diferentes

Dank je wel voor het mooie compliment

• Marianne Kuijvenhoven
    Geverifieerde klant van Tiendas Diferentes

Product is precies zoals op de foto's. Het verhaal achter het product is goed verteld. Het verzenden van de bestelling is goed te volgen, met zorg verpakt pakket!

Antwoord van Tiendas Diferentes

Dank je wel voor je mooie review. Veel plezier met je mooie lamp!

• Liesbeth
    Review voor Tiendas Diferentes

Supergoede communicatie via de chat. Kon mijn spulletjes snel ophalen en ze, waren ook nog eens leuk ingepakt. Superservice!

Antwoord van Tiendas Diferentes

Dank je wel Liesbeth voor deze mooie review. Je weet me nu te vinden ;-)

• Peter Looijmans
    Geverifieerde klant van Tiendas Diferentes

leuke spullen en uitstekende service

Antwoord van Tiendas Diferentes

Dank je wel Peter voor deze review

• Marieke
    Review voor Tiendas Diferentes

Superleuke teckel lamp, duurzaam verstuurd.

Antwoord van Tiendas Diferentes

Dank je voor je review Marieke!

• Jojanneke
    Review voor Tiendas Diferentes

Naast dat mijn product in het echt nóg geweldiger blijkt te zijn dan op de foto, heb ik ook het contact met Jeanette als heel prettig ervaren.
    Mijn pakje was goed verpakt en er zat een leuk persoonlijk bericht bij. Super service!

Antwoord van Tiendas Diferentes

Dank je voor je review Jojanneke!

• Joan
    Geverifieerde klant van Tiendas Diferentes

Prijs en kwaliteit verhouding is zeer goed! Ze denken met je mee en geven achtergrond informatie.. super

• Jolanda Kampert
    Review voor Tiendas Diferentes

Omdát dit 1 van de mooie winkel is wat de uitstraling heeft van één inclusieve winkel waarin deze ondernemer het VN-verdrag voor mensen met en zonder een beperking naleeft. Ook de klantvriendelijkheid en enthousiasme waarmee ze de zaak runt. Altijd in voor een praatje en een vriendelijk woord naar haar klanten. En dan niet te vergeten in coronatijd de onvermoeibaar bestellingen rondbrengen en oplossingen zoeken om haar zaak tot in de puntjes te blijven runnen. Niks is teveel. Vandaar dat ik deze winkel aanraadt bij iederéén die in Helmond woont maar ook de mensen van buiten onze stad die Helmond komen bezoeken. Een aanwinst ook voor dit geweldige mooie keurmerk Chapeau!

Antwoord van Tiendas Diferentes

Dank je wel voor het mooie review Jolanda! Wij vinden het belangrijk dat iedereen bij ons kan winkelen. Lopend, met scootmobiel, met rollator of met rolstoel iedereen is welkom in onze ruim opgestelde winkel.

• Linda van Duren
    Review voor Tiendas Diferentes

Ik heb producten gekocht in de winkel en ik kan het aanraden vanwege de klantvriendelijkheid, de service en het prachtige, zeer uitgebreide assortiment. Ik kom er graag om even te ontsnappen aan de drukte van de dag.

Antwoord van Tiendas Diferentes

Dank je wel Linda voor je review. Je bent altijd welkom, maar dat weet je!

• InekeFolgerts
    Review voor Tiendas Diferentes

Mooie en eerlijke producten. Goede en snelle service. Met een persoonlijke touch, bv door het zelf langsbrengen in corona-tijd. Met een vast en vertrouwd assortiment maar ook telkens weer nieuwe, verrassende toevoegingen.

Antwoord van Tiendas Diferentes

Dank je wel Ineke en graag gedaan. Het zelf langsbrengen was en is een leuke manier om toch met onze klanten in contact te blijven tijdens de lockdown.

• Lara
    Review voor Tiendas Diferentes

Bijzondere producten, eerlijk, duurzaam en uniek . Goede bezorgservice. Ook via www.dewinkelvanhier.nl

Antwoord van Tiendas Diferentes

Dank je wel Lara voor je review. Ja nu heb je 3 manieren om bij ons te winkelen ;-)
    (in de winkel, via onze webwinkel en via het platform dewinkelvanhier)

• Maureen
    Review voor Tiendas Diferentes

Mooie eerlijke producten. Een duidelijk en overzichtelijke webshop met goede omschrijving van het product. De persoonlijke service is ook een groot pluspunt. Ook in de winkel wordt je altijd vriendelijk ontvangen en Jeanette( de eigenaresse) weet je over elk product een mooie toelichting te geven. Ook als het in de webshop even niet lukt zal zij je helpen delen juiste producten te vinden. Zeer tevreden met de producten en de (web)winkel

Antwoord van Tiendas Diferentes

Dank je wel voor je beoordeling Maureen. Het verhaal achter het product vinden wij erg belangrijk. En als we het even niet weten dan vragen wij het na bij de leverancier.

• Suzanne
    Review voor Tiendas Diferentes

Mooie foto's, duidelijk wat je gaat kopen, aantrekkelijk assortiment!

Antwoord van Tiendas Diferentes

Dank je wel voor je beoordeling Suzanne!