Tijd voor Hout

Tijd voor Hout

Dé webshop in houten lifestyle accessoires.
Koop hier de mooiste houten horloges, zonnebrillen, modeaccessoires en woonaccessoires.
Houten horloges zijn echte eye-catchers maar ook zeer duurzaam, uniek en onverslijtbaar. Ze komen in allerlei stijlen, sommige lijken op het traditionele metalen horloge en vervangen metaal met hout. Andere houten horloges zijn slank, modern en minimalistisch.
Het hout kan afkomstig zijn van een verscheidenheid aan boomsoorten zoals esdoornhout, walnotenhout, donker sandelhout, blackwood, rood kersen, zebraboom, enz. Deze soorten hout zijn verkrijgbaar in veel kleuren, van volledig licht tot bijna zwart. Wat voor alle houtsoorten geldt is dat ze allemaal natuurlijk en uniek zijn.
Met alle mogelijke kleurencombinaties en expressies is er iets voor elke smaak en stijl. Maar ongeacht welke houtsoort je kiest, zal je horloge, zonnebril of andere accessoires altijd een uniek voorbeeld zijn, omdat er geen boom in kleur en tekening gelijk is.
Naast deze horloges zijn er ook zonnebrillen, accessoires, gadgets en woonaccessoires verkrijgbaar welke geheel of gedeeltelijk van echt hout zijn gemaakt.
Wat wij bij Tijd voor Hout heel belangrijk vinden is een goede service, dat de producten gemaakt zijn van echt en milieuvriendelijk hout.
Bij de merken die verkocht worden in deze webshop staat goede garantie en service voorop. Hierbij wordt ook zeker om het milieu gedacht, in deze wegwerpmaatschappij vinden wij het belangrijk dat bij het gebruik van deze natuurlijke houten producten de natuur ook weer aangevuld wordt. Voor elk verkocht product wordt een nieuwe boom geplant.
De zekerheden van https://www.tijdvoorhout.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018

Have you purchased from a member of ours? We then ask you to share your experience. These experiences are shown publicly to inform potential customers of the webshop's customer service.

WebwinkelKeur is completely independent. Our goal is to make e-commerce safer. We do not ask our members a high fee as we want all webshops to be able to join our cause. We are the point of contact for both the webshop and the customer.

Do you end up in conflict with one of our members? We will help you both to get to quick solution with our free mediation. If that shows to be impossible you have the opportunity to submit the dispute to DigiDispuut which can provide a binding verdict.