Timeless Floors

Jouw droomvloer of badkamer vind je bij Timeless Floors!

Timeless Floors jouw vloeren- en badkamerspecialist
Timeless Floors voor vloeren en badkamers in alle segmenten, voor elk budget een geschikte vloer en/of badkamer.

Van aankoop tot montage, we ontzorgen u van A-Z
9,9

• Angela Troost
    Geverifieerde klant van Timeless Floors

Goede prijzen maar de communicatie mag wel beter
    Wel bevestiging van order maar niet wanneer het geleverd wordt.Toevallig was ik thuis.

Beste mevrouw Troost,

Helaas was er door de drukte rondom de feestdagen geen track and trace beschikbaar vanuit onze leverancier. Dit is de reden dat wij u niet op de hoogte hebben kunnen houden van de levering van uw order. Onze excuses hiervoor.

We willen u wel nogmaals hartelijk danken voor uw aankoop bij ons. We wensen u er natuurlijk heel veel plezier mee en hopelijk mogen we u in de toekomst weer van dienst zijn.

• Miriam Schoonderwoerd
    Review voor Timeless Floors

Ik ben super fijn geholpen door Moh om na een lange zoektocht tot de juiste vloer te komen. Hij heeft heel veel moeite gestopt in het meezoeken en hij heeft zelfs nieuwe merken besteld. Na vele stalen mee naar huis genomen, de juiste mooie pvc vloer uitgezocht. Heel erg blij met deze manier van meedenken.

Antwoord van Timeless Floors

Hi Miriam, dankjewel voor de mooie woorden. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan en staan! Voor ons is het belangrijk dat de vloer helemaal past bij jouw wensen, ongeacht de hoeveelheid stalen die we hebben moeten bestellen. Geniet van jullie prachtige nieuwe vloer! Groetjes Moh

• Hoe beoordeel je Timeless Floors?

• Linda
    Review voor Timeless Floors

vriendelijk geholpen en goede service.

• Maikel
    Review voor Timeless Floors

Ruim assortiment, goede service en snelle bezorging.

• Marion Geluk
    Review voor Timeless Floors

Alles is keurig volgens afspraak geregeld. Vloerverwarming, tegel bezorging, en twee super tegelzetters. Ik heb niks negatiefs te melden. Moh, hartelijk bedankt voor alles !!

Beste Marion,

Nogmaals hartelijk dank voor de super leuke opdracht en uw vertrouwen in ons!
    Hopelijk loopt de rest van de verbouwing voorspoedig en kunnen we het prachtige eindresultaat zien!

• Patricia
    Review voor Timeless Floors

Goed geholpen in de mooie winkel met vakkundig advies. Erg vriendelijke mensen en ze nemen de tijd voor je. Een aanrader!

Beste Patricia,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons en voor de leuke opdracht!