Tiny Giggles
Gedreven door onze passie voor de allerkleinsten is onze visie om een ​​wereld met een speciaal gekozen selectie van baby en peuter slabbetjes en accessoires te creëren. Tiny Giggles legt veel nadruk op kwaliteit en design wanneer we artikelen voor onze online winkel selecteren. Wij hebben een groot assortiment katoen bandana bibs, silicone slabbetjes en accessoires voor jongens en meisjes tussen 0-8 jaar. Bovendien moeten onze producten voor iedereen beschikbaar zijn dus is alles scherp geprijsd. Je gaat makkelijk babyartikelen voor speciale gelegenheden of dagelijks gebruik bij Tiny Giggles vinden.

Bij Tiny Giggles kan je rustig en zonder druk slabs en andere baby artikelen thuiswinkelen. Wij zijn altijd klaar om je vragen per telefoon of e-mail te beantwoorden omdat wij je winkelervaring zo gemakkelijk en comfortabel mogelijk willen maken. Bestel je baby artikelen op een werkdag voor 13:00 en je bestelling wordt dezelfde dag verzonden, zodat je snel van je producten kan genieten. Het kan bijna niet gemakkelijker of sneller worden.

Als je op zoek naar een origineel cadeau bent vind je bij Tiny Giggles een groot assortiment om de speciale gelegenheid van je familie of vrienden te vieren.
Filter 167 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 102 met beschrijving

• Ben
    Geverifieerde klant van Tiny Giggles

Heb een kleine steren projector als cadeau gekocht voor een kramvisite. De familie en vooral het kind blijkt heel blij hierme te zijn :)

• Wendy De herdt

Geweldige service

• Hoe beoordeel je Tiny Giggles?

• Marjolein
    Geverifieerde klant van Tiny Giggles

Fijn product! snelle levering!
    Tafel rand en hoekbeschermers werken fijn voor mijn dochter die leert kruipen.

• Nathalie
    Geverifieerde klant van Tiny Giggles

Gewoon een prettige webshop. Extra korting gekregen in verband met ietsje latere verzending dan gewoonlijk, dus er wordt goed aan de klant gedacht.

EDIT: Ik zit nog wel te wachten op de beloofde 15% korting na deze beoordeling..

• Ralf Böhm

Excellent service

• Els
    Review voor Tiny Giggles

Mooie producten en snelle levering. Fijne communicatie en top-service!

• Klaudia
    Geverifieerde klant van Tiny Giggles

Fast delivery to my home :) and things look like website

• Kinga Baradziej

• Andrea Steffekova

Great product

• Nadine Leliaert
    Geverifieerde klant van Tiny Giggles

Kinderbeddegoed gekocht. Prijs qualiteit .