Tiny Giggles
Gedreven door onze passie voor de allerkleinsten is onze visie om een ​​wereld met een speciaal gekozen selectie van baby en peuter slabbetjes en accessoires te creëren. Tiny Giggles legt veel nadruk op kwaliteit en design wanneer we artikelen voor onze online winkel selecteren. Wij hebben een groot assortiment katoen bandana bibs, silicone slabbetjes en accessoires voor jongens en meisjes tussen 0-8 jaar. Bovendien moeten onze producten voor iedereen beschikbaar zijn dus is alles scherp geprijsd. Je gaat makkelijk babyartikelen voor speciale gelegenheden of dagelijks gebruik bij Tiny Giggles vinden.

Bij Tiny Giggles kan je rustig en zonder druk slabs en andere baby artikelen thuiswinkelen. Wij zijn altijd klaar om je vragen per telefoon of e-mail te beantwoorden omdat wij je winkelervaring zo gemakkelijk en comfortabel mogelijk willen maken. Bestel je baby artikelen op een werkdag voor 13:00 en je bestelling wordt dezelfde dag verzonden, zodat je snel van je producten kan genieten. Het kan bijna niet gemakkelijker of sneller worden.

Als je op zoek naar een origineel cadeau bent vind je bij Tiny Giggles een groot assortiment om de speciale gelegenheid van je familie of vrienden te vieren.
Filter 57 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 31 met beschrijving

• Angela
    Review voor Tiny Giggles

Excellent choices of products! Very friendly service and quick delivery! Top!

• Magdalena Siwczyk

Goede kwaliteit en communicatie

• Hoe beoordeel je Tiny Giggles?

• Johanna Van der heijden
    Geverifieerde klant van Tiny Giggles

Geweldige service pakket keurig ingepakt en super snelle reactie en levering

• Veerle Thaens
    Geverifieerde klant van Tiny Giggles

Goede service, snelle levering, mooie artikels

• Shereen
    Geverifieerde klant van Tiny Giggles

Product zoals beschreven, snelle levertijd

• Magdalena Wiza

• Ben van Renswoude
    Geverifieerde klant van Tiny Giggles

Supersnelle levering tegen een zeer concurrerende prijs. TOP!

• Samantha Van der wal
    Geverifieerde klant van Tiny Giggles

Snelle levering van leuke dingen

• Dominika Janusz

Goede kwaliteit voor product

• Xenia Wybo
    Geverifieerde klant van Tiny Giggles

Snel en mooie dingen origineel