Tiny Giggles
Gedreven door onze passie voor de allerkleinsten is onze visie om een ​​wereld met een speciaal gekozen selectie van baby en peuter slabbetjes en accessoires te creëren. Tiny Giggles legt veel nadruk op kwaliteit en design wanneer we artikelen voor onze online winkel selecteren. Wij hebben een groot assortiment katoen bandana bibs, silicone slabbetjes en accessoires voor jongens en meisjes tussen 0-8 jaar. Bovendien moeten onze producten voor iedereen beschikbaar zijn dus is alles scherp geprijsd. Je gaat makkelijk babyartikelen voor speciale gelegenheden of dagelijks gebruik bij Tiny Giggles vinden.

Bij Tiny Giggles kan je rustig en zonder druk slabs en andere baby artikelen thuiswinkelen. Wij zijn altijd klaar om je vragen per telefoon of e-mail te beantwoorden omdat wij je winkelervaring zo gemakkelijk en comfortabel mogelijk willen maken. Bestel je baby artikelen op een werkdag voor 13:00 en je bestelling wordt dezelfde dag verzonden, zodat je snel van je producten kan genieten. Het kan bijna niet gemakkelijker of sneller worden.

Als je op zoek naar een origineel cadeau bent vind je bij Tiny Giggles een groot assortiment om de speciale gelegenheid van je familie of vrienden te vieren.
Filter 107 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 69 met beschrijving

• Palik Kechichian

Love the store!

• Katarzyna Rzemieniuk

Geweldige service!

• Hoe beoordeel je Tiny Giggles?

• Jing Ye

Geweldig producten

• Jing Wang

Snelle bezorging. Goede service

• Patrycja Golinowska

Very nice product!

• V E Arpon
    Geverifieerde klant van Tiny Giggles

Good quality products and fast shipping.

• Elizabeth Trzepiecka

Snel verzending.

• Yvonne Heijenk
    Geverifieerde klant van Tiny Giggles

Goede prijs , superleuk !

• Martyna Borkowicz Bergiel

• Alicia C
    Geverifieerde klant van Tiny Giggles

Het bestellen ging vlot en de bezorging was super snel! Ik was zo blij dat ik een winkel heb gevonden waar ik b.box flesjes kan halen en dat in Nederland. Het assortiment van Tiny Giggles is net wat anders dan de meeste plekken waar ik babyspullen heb gehaald, wat heel fijn is want dan zie je niet steeds hetzelfde. Echt top!