Toetershop
Specialist in luchthoorns en andere akoestische signalering voor voertuigen. Truckhoorns, scheepshoorns, claxons, sirenes, toeters bellen en megafoons.

Taal

• Jan Meiners
    Geverifieerde klant van Toetershop

Super schnell geliefert,jederzeit gerne wieder;-)

• Herbert Schlüsselburg

Sehr schnelle Lieferung. Alles super

• Hoe beoordeel je Toetershop?

• Entreprise d'Electricité Kaufmann & Biesen s.a.
    Geverifieerde klant van Toetershop

Preis/Leistungs-Verhältnis sehr gut. Sehr schnelle Lieferung. Immer wieder gerne

• Jolanda Golstein
    Geverifieerde klant van Toetershop

Mooie producten, nette en snelle levering, goede prijzen

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Toetershop

Een week geleden iets besteld wat binnen 2 dagen geleverd zou worden. Nu zijn we een week verder en nog niks gehoord, ook geen reactie op de mail hoe het zit.

Antwoord van Toetershop

Beste Anoniem,

Vriendelijk dank voor uw bestelling en uw review.
    Helaas is het in aanloop naar de altijd kerst erg druk. Zeker dit jaar in verband met de 'lock down'. Uw hoorns stonden vandaag klaar voor verzending, dus inderdaad niet binnen twee werkdagen. Onze excuses hiervoor.
    Tevens vinden wij het vervelend dat wij er voor hebben gekozen kerst te vieren met onze familie en helaas op zowel eerste als tweede kerstdag uw mail niet hebben kunnen beantwoorden. Wij kunnen ons voorstellen dat u tijdens de kerstdagen iets anders te doen had.
    We hebben geconcludeerd dat we helaas niet aan uw wensen hebben kunnen voldoen (zowel 'in levertijd' alsmede u te 'antwoorden tijdens de kerstdagen'). We hebben daarom ook besloten uw bestelling per direct te crediteren en uw aankoop bedrag terug te boeken via onze Payment Service Provider (CCV Payments).
    Het volledige bedrag zal met 1-2 werkdagen op uw rekening teruggeboekt zijn en we hebben de bestelling geannuleerd.

Nogmaals onze welgemeende excuses.
    Roel van Kuik
    Toetershop.nl

• Norbert Meeder
    Geverifieerde klant van Toetershop

Super schnell und Tipp Top Ware.

• Bas Verhagen

Mooie producten deskundige service

• Mark Ligtvoet

Zoals het hoort

• Kai-Roar Skjærbekk
    Geverifieerde klant van Toetershop

Veldig bra og rask levering

• Karl Ferner

Schneller Versand, günstige Preise