Toiletpapierkopen

Toiletpapierkopen

Toiletpapierkopen is dé webshop en uw leverancier voor alle soorten hygiënepapier en aanverwante producten.
Wat toiletpapierkopen zo uniek maakt, is het feit dat wij voldoen aan al uw wensen en behoeften op het gebied van hygiëneproducten. Reeds 262 vaste klanten uit Nederland, Duitsland, België en Luxemburg kiezen uit het uitgebreide assortiment dat toiletpapierkopen te bieden heeft. Dit assortiment bestaat uit o.a.: toiletpapier, handdoekjes, handdoekrollen, industrierollen, afvalbakken, dispensers, servetten, poets- en schoonmaakdoeken, sanitaire hygiëne artikelen, luchtverfrissers, zeep en andere gerelateerde artikelen. Kortom alles wat u op dit gebied nodig heeft.

Toiletpapierkopen richt zich op campings, horeca, instellingen (kinderdagverblijven, scholen en ziekenhuizen) garage's, werkplaatsen, schoonmaakbedrijven, melkveehouderijen en het MKB. Maar ook aan de industrie en andere grootverbruikers. Wij hebben voor alle bekende merken alternatieve producten van een hoge kwaliteit tegen een uiterst scherpe prijs.

Let u vooral op de prijzen bij aanschaf van artikelen per pallet! Nergens goedkoper!! We begrijpen als geen ander dat wij moeten proberen u het leven aangenamer en makkelijker te maken. Dus we leveren bij u tot de voordeur, geen gesleep meer :-)

• Tineke Tomeij
    Geverifieerde klant van Toiletpapierkopen

Je krijgt direct contact met iemand die jou verteld wanneer en hoe je spullen worden geleverd. Daar wordt ik super blij van!

• a Visser

snelle levering

Antwoord van Toiletpapierkopen

• Hoe beoordeel je Toiletpapierkopen?

• Ingrid Op de Beeck
    Geverifieerde klant van Toiletpapierkopen

Goede kwaliteit en service.

• Cliff Reijnders

Snel en goed

• Margot Daelen

Vriendelijke verkoper, snelle levering 👍🏻

• Danie Rooij
    Geverifieerde klant van Toiletpapierkopen

Snelle levering tegen scherpe prijzen.

• Richard Schipper

Goede service.

Antwoord van Toiletpapierkopen

• Irma Offerman
    Geverifieerde klant van Toiletpapierkopen

Top service en er wordt met je meegedacht, bijzonder prettig!

• John Demmendaal
    Geverifieerde klant van Toiletpapierkopen

Prima communicatie en snelle levering!! Heel hartelijk dank!

• G
    Geverifieerde klant van Toiletpapierkopen

Supersnel en compleet geleverd!!