Toko Gembira
Toko Gembira is gespecialiseerd in Aziatische - en Surinaamse levensmiddelen. Meer dan 2000 artikelen aan assortiment.
Producten komen uit: Indonesie, Thailand, China, Hongkong, Vietnam, Japan, India, Suriname, USA en Zuid Amerikaanse landen.

Verder hebben wij de fysieke winkel in Almere staan; voor meer informatie kunt u op de website www.gembira.nl bekijken.
9,1

• Bebe
    Review voor Toko Gembira

Ordered from their website and received 1 wrong item. I sent email since 16-06 and until now still doesn't get any reply from them (it's 01-07 now). I ordered something that cost €6.50, but they sent me something else that cost only €1.40. I'm not asking you to refund all €6.50 but at least pay me back the difference (€5.10) !!! WILL NEVER ORDER FROM HERE AGAIN. PLEASE BEWARE!!

• Knoote
    Review voor Toko Gembira

Reageren op mails om mee te beginnen. Niet het juiste product geleverd , wacht na 2 maanden nog altijd op antwoord

• Hoe beoordeel je Toko Gembira?

• SuSo
    Review voor Toko Gembira

Klantenservice en geen verouderde producten nog verkopen! Na mijn slechte review is het uiteindelijk wel opgelost door geld terug, maar dit had meteen netjes moeten worden afgehandeld.

• Kitty
    Review voor Toko Gembira

Verkeerd product gekregen en vervolgens niet op mijn e-mails reageren.