TomosOnderdelenZeeland

TomosOnderdelenZeeland

Wat begon met sleutelen in de garage wat op een gegeven moment uit groeiden tot een volwaardige webshop / werkplaats met een paar tweedehands onderdelen, maar al snel uit uitgebreid moest gaan worden met een volledig assortiment aan onderdelen in een webshop, maar ook met een fysieke winkel in Goes.
Filter 333 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 208 met beschrijving

• Jaap
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Op tijd bezorgd en tot nu toe tevreden

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Jaap! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer zo snel van dienst te mogen zijn!

• Jaap Belder
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Heel duidelijke site. Wordt goed op de hoogte gehouden kwa verzending. Pakketje was keurig ingepakt.

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Jaap! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• Hoe beoordeel je TomosOnderdelenZeeland?

• Damjan Levstik

sehr gut

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Damjan! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• Rob van Tiel
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Telefonisch makkelijk te pakken te krijgen en verzending was zo binnen!

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Rob! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer zo snel en vriendelijk van dienst te mogen zijn!

• Ootes

Erg snelle en juiste levering van de juiste m10 bouten vzv inbus

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Ootes! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer zo snel van dienst te mogen zijn!

• Mike Leyen
    Review voor TomosOnderdelenZeeland

Wederom goed en snel geholpen, dikke 10 voor de oplossingen!! Tot de volgende keer!!

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Mike! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer zo snel en vriendelijk van dienst te mogen zijn!

• M
    Review voor TomosOnderdelenZeeland

Snel contact , super vriendelijk en behulpzaam. Eigenlijk gewoon zoals het hoort , andere bedrijven verzaken hierin.

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Marc! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer zo snel van dienst te mogen zijn!

• Cedrick Van Herwijnen
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Goeie zaak personeel is ook heel aardig je word goed geholpen

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Cedrick! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer zo snel van dienst te mogen zijn!

• Piet van Wieren
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Snelle levering en volgens afspraak

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Piet! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer zo snel van dienst te mogen zijn!

• D. Zwart
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Goed produkt snel geleverd.

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt D. Zwart! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• Andre
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Gewoon zoals altijd weer super

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Andre! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• Jeroen van Wijngaarden
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Goeie service, duidelijke website en snelle levering!

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Jeroen! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• Niels Kuis
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Super snelle levering ruim assortiment

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Niels! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• Martijn Delmeer
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Ruim assortiment en hele snelle levering!!

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Martijn! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! met de zelfde snelheid ;D

• thomas nowe

GOEDE SERVICE

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Thomas! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• BromTom
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Met problemen snelle oplossingen, goeie service en knappe prijzen. Top zaak!

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt BromTom! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• Levien
    Review voor TomosOnderdelenZeeland

Bestel hier vaak onderdelen. Goeie winkel!

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Levien! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• M Acounna
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Uitstekend, de motorblok draait prima

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Acounna! voor je geweldige review en positieve beoordeling. Veel veilige kilometers!

• B.van der kaap
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

gewoon super snel en correct geleverd en opgepakt.

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt van der Knaap! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• Maik van der Zwan

Super!

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Maik! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!