TomosOnderdelenZeeland

TomosOnderdelenZeeland

Wat begon met sleutelen in de garage wat op een gegeven moment uit groeiden tot een volwaardige webshop / werkplaats met een paar tweedehands onderdelen, maar al snel uit uitgebreid moest gaan worden met een volledig assortiment aan onderdelen in een webshop, maar ook met een fysieke winkel in Goes.
Filter 315 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 201 met beschrijving

• Cedrick Van Herwijnen
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Goeie zaak personeel is ook heel aardig je word goed geholpen

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Cedrick! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer zo snel van dienst te mogen zijn!

• Piet van Wieren
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Snelle levering en volgens afspraak

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Piet! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer zo snel van dienst te mogen zijn!

• Hoe beoordeel je TomosOnderdelenZeeland?

• D. Zwart
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Goed produkt snel geleverd.

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt D. Zwart! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• Andre
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Gewoon zoals altijd weer super

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Andre! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• Jeroen van Wijngaarden
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Goeie service, duidelijke website en snelle levering!

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Jeroen! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• Niels Kuis
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Super snelle levering ruim assortiment

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Niels! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• Martijn Delmeer
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Ruim assortiment en hele snelle levering!!

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Martijn! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! met de zelfde snelheid ;D

• thomas nowe

GOEDE SERVICE

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Thomas! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• BromTom
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Met problemen snelle oplossingen, goeie service en knappe prijzen. Top zaak!

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt BromTom! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• Levien
    Review voor TomosOnderdelenZeeland

Bestel hier vaak onderdelen. Goeie winkel!

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Levien! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• M Acounna
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Uitstekend, de motorblok draait prima

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Acounna! voor je geweldige review en positieve beoordeling. Veel veilige kilometers!

• B.van der kaap
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

gewoon super snel en correct geleverd en opgepakt.

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt van der Knaap! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• Maik van der Zwan

Super!

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Maik! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• Wevers
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Super snel binnen alles netjes verpakt 👍misschien handig als je wat besteld dat je aan kan klikken wat je er nog bij nodig hebt.We zullen hier regelmatig bestellen!

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Wevers! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! bedankt voor de tip! we zijn momenteel druk bezig met dit actief te maken op onze vernieuwde webshop.

• Jan Koppenaal
    Review voor TomosOnderdelenZeeland

Prima snelle levering. Uitstekend verpakt. Zeer aan te bevelen.

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Jan! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• Gerard
    Review voor TomosOnderdelenZeeland

Nieuwe alukap besteld. Volgende dag binnen. Zorgvuldig verpakt. Top!

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Gerard! voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• Winewatchers.nl
    Review voor TomosOnderdelenZeeland

Geweldige mensen waar wij dagelijks in de winkel komen om onze pakketten af te geven, mooie shop en service !

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Winewatchers! voor je geweldige review en positieve beoordeling.
    We hopen jullie nog dagelijks van dienst te mogen zijn ''Proost ;D'' !

• Maurice
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Product was helaas beschadigd, gevraagd of er een nieuwe opgestuurd kon worden, was geen probleem. De retourkosten werden netjes en snel teruggestort. Helaas was het product weer beschadigd toen heb ik gezegd ik hoef hem niet meer, stort mijn geld maar terug. Dat was geen probleem. Nu heb ik mijn kosten voor mij product wel teruggekregen maar niet het volle bedrag voor de retourkosten die hetzelfde waren als de vorige keer. Hierover gebeld, maar nu word er opeens maar 6,75 euro teruggestort zegt die meneer zo is de gang van zaken. Vind ik heel raar. Voor mij zit er geen bestelling meer in bij deze meneer.

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met ons wij zien dat wij naar alle eerlijkheid hebben gehandeld, wij hebben keurig uw aankoopbedrag teruggeboekt en de verzendkosten wij begrijpen niet helemaal waar dit verhaal vandaan komt.
    Wij vragen u vriendelijk contact met ons op te nemen via de klantenservice pagina.

• jack
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

zowel aan de telefoon als in de winkel goede uitleg.nette prijzen en andere dag geleverd. gewoon top.

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Jack! voor je geweldige review en positieve beoordeling.
    We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

• Alma Brinkman
    Geverifieerde klant van TomosOnderdelenZeeland

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle service

Antwoord van TomosOnderdelenZeeland

Bedankt Alma! voor je geweldige review en positieve beoordeling.
    We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!