Toolsmart.nl

Toolsmart.nl

Dé plaats waar jij al jouw gereedschap kunt vinden. Voor de eenmalige klus, de dagelijkse klusser, de klusser met 2 linkerhanden of de professional, voor iedereen is er iets te vinden op Toolsmart.nl! Dit alles haal je in huis voor een scherpe en betaalbare prijs.

Lidmaatschap per 22-05-2023 stopgezet

9,1
Filter 233 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 181 met beschrijving

• Gercsj
    Review voor Toolsmart.nl

Product te taalt geleverd en de helft van de producten ontbraken. Klantenservice niet te bereiken ! Ik bestel hier nooit meer.

• Rixt de Jong
    Review voor Toolsmart.nl

vrij snel een reactie op mijn mail maar geen duidelijk ver

der verloop van de retourzending

• Jordy
    Review voor Toolsmart.nl

Mijn soldeerset werd snel bezorgd! Erg tevreden met de kwaliteit.

• Hubert Doheyn

OK, zoals het hoort

• Ellen Teunis
    Review voor Toolsmart.nl

Snelle bezorging! de doos was kapot en gedeukt bij bezorging maar het apparaat was gelukkig nog heel en werkt zeer goed onkruid verwijderen wordt bijna leuk

• C.A. Evers
    Review voor Toolsmart.nl

Defect product geleverd. Geeft geen adequate oplossing voor reparatie.
    Wijgert informatie om retour te sturen.

• B. K
    Review voor Toolsmart.nl

Ik heb een jaar geleden een lashelm van gude terug gestuurd voor reparatie. want die had ik pas paar maanden omdat deze niks deed. Ze zeggen dat ze niks meer van weten. Dus daar gaat me geld. kijk uit waar je spullen koopt. Vooral bij deze site (toolsmart) . 👎🏻👎🏻👎🏻

Antwoord van Toolsmart.nl

Beste B K,

Ik herken dit verhaal echt zeker niet.
    U zegt dat het product is opgehaald.
    Wij hebben u meerdere keren gevraagd om een afhaalbewijsje of communicatie hierover met ons te delen. Dit doet u niet, maar nu geeft u ons wel onterecht een negatieve beoordeling.

Wij leveren netjes producten af, en defecte producten worden altijd omgeruild of terugbetaald. Hiervoor dient het wel teruggestuurd te worden. En dit is niet gebeurd!

Chris van Toolsmart.nl

• Bas
    Review voor Toolsmart.nl

Ik kreeg mijn bestelling binnen helaas miste vrijwel alle producten .
    Even een telefoontje plegen bleek nog wel een hele opdracht te zijn.
    Na 12 keer bellen toch gelukkig iemand aan de telefoon gekregen , uitleg gegeven over situatie in eerste instantie leken ze mij niet te geloven en verwezen mij op het feit dat ik zo laat pas contact had opgenomen .
    Later werd deel 2 opgestuurd en verder niks meer weergehoord van toolsmart.

• robert stouten
    Review voor Toolsmart.nl

snelle en correcte levering voor een goede prijs

• Louisa Brouwer
    Review voor Toolsmart.nl

Volgens site snelle levering, helaas niet het geval! Je moet er zelf achteraan wanneer je pakket komt, geen actuele en correcte info wanneer je je pakket kunt verwachten. Ook geen reactie na mail aan klantenservice

• Marian Wojtulewski

Zeer tevreden 👍

• Martin
    Review voor Toolsmart.nl

Duidelijke productfoto, heldere beschrijving, handig instructie filmpje en een goede prijs.

• L Elzen

Snel en goed geleverd

• H.b Rekers

Super op tijd

• Luc Lagaert
    Review voor Toolsmart.nl

Snelle levering, mijn bestelling was zo thuis!

• isabelle Van Parys

• Bart Wuyts

Mooie service

• Arnout
    Review voor Toolsmart.nl

Mijj bestelling was een paar dagen vertraagd. Uiteindelijk bericht gekregen dat het later kwam en het product vervolgens ook in goede staat ontvangen.

• Dirk Van den Berge
    Review voor Toolsmart.nl

bestelling deed er meer dan een week over

• Steven Deman
    Review voor Toolsmart.nl

De voetpomp was van een zeer matige kwaliteit. Alle 4 kunststof voetjes vielen er gelijk af. Die heb ik zelf vastgekit. De kunststof boutjes om de voetpedaal te locken als het niet gebruikt wordt, waren binnen 2 dagen stuk. Die zijn vervangen door 2x metalen bouten