Top 1 Toys
Top1Toys is de nummer één in speelgoed! Met circa 150 speelgoedzaken in Nederland, België en Noord-Frankrijk is Top1Toys één van de belangrijkste speelgoedgroepen in Europa.
8,8
10.078 klantbeoordelingen

• Yazar

Beste mensen,

Let goed op voor dat je hier iets besteld. Helaas is bijna alles wat wij hebben besteld beschimmeld geleverd.

Waarschijnlijk wordt het niet goed bewaard of het is afgedankte speelgoed.

Nu weet ik niet wat erger is de teleurstelling van mijn kleintje of de telefoniste die absoluut niets op zich aanneemt. waar je overigens 20 minuten aan de lijn voor moet wachten.

• Laurien
    Review voor Top 1 Toys

Hun woorden na komen. Meerdere keren gebeld en nu dus een week wachten op een cadeau voor mijn dochter.

• Hoe beoordeel je Top 1 Toys?

• Wesley
    Review voor Top 1 Toys

2 x een Pre-order gedaan. Dan denk je dat je iets op release datum binnen krijgt. Op 22-08-2021 besteld. Op 27-08-2021 zou de release datum zijn. Wacht nu nog steeds. Niet eens een mail ontvangen. Je zou toch verwachten dat ze hun klanten in ieder geval op de hoogte houden. Inmiddels gebelt en kreeg te horen dat er niet genoeg op voorraad was. Bied het dan ook niet aan als je je afspraken niet kan nakomen. Voor mij nooit geen top1toys meer!

• Bart
    Review voor Top 1 Toys

Product besteld en moeten betalen. Vervolgens krijg ik te horen dat het product niet geleverd kan worden. Maar wel lekker eerst de klant laten afrekenen en dan !10! dagen het geld in de zakken houden. Zelden zo'n slechte "service" gezien!

• Henk
    Review voor Top 1 Toys

Super snelle levering, en leuke aanbiedingen

• N van dijk
    Review voor Top 1 Toys

Ik heb 27/11/2019 wat besteld en tot op heden nog niks ontvangen.
    Heb nu 2x een email gestuurd maar hoor hier niks op. Weggegooid geld denk ik. En een teleurgesteld kind omdat kadootje niet is gekomen.
    Uiteindelijk reactie gekregen en een shop tegoed cadeau omdat het fout is gegaan.
    Blij dat het opgelost is maar ja wel een erg laat sinterklaas cadeau op deze manier.

Beste Nadine,

Excuus voor het ongemak, u order is er opnieuw ingezet. Daarnaast vindt u in de mailbox een presentje voor de overlast.

Top1toys

• Rishi vd heiden
    Review voor Top 1 Toys

Sluiten is de beste optie. Jullie naaien de lieve ouders. En stellen de kinder teleur.

Beste Rishi,

Ik zie dat u bestelling aan is gekomen, helaas komt het soms voor dat de bevestiging mail in de Spambox terecht komt.

Top1toys

• Imara
    Review voor Top 1 Toys

Kerstkadotjes besteld voor de kinderen waarvan ik 1 artikel 2 keer hebt besteld. Bij de levering zat er maar 1 van dat artikel in de doos. Rare tijden dat je kan bellen alleen op werkdagen van 8:30 tot 12:00, dat is toch niet meer van deze tijd? Bovendien als je belt word er niet verteld hoe lang de wachttijd ongeveer is dus na een half uur de telefoon over laten gaan maar opgehangen. Ik heb de klantenservice al 4 mailtjes verstuurd maar heb tot op de dag van vandaag nog steeds geen antwoord gekregen. Ze weten wel hoe ze boze klanten kunnen krijgen. Ik ben bang dat ik na het geld kan fluiten en ook na het kado. Voor mij nooit meer top 1 Toys. Mensen bestel hier nooit iets want als een iets mis is krijg je geen contact.

• Isabelle
    Review voor Top 1 Toys

Ik had iets besteld online. Er waren 5 varianten van en je kon van te voren niet kiezen. Dat is iets wat ik nog begrijp. Maar ik dacht ik wil ze alle 5 dus dan komt het vast goed. Snel geleverd dat moet ik toegeven. Zitten er 3 van hetzelfde in het pakket..... Ik een mail gestuurd dat ik dat nogal raar vind aangezien ze in 1x verpakt zijn en hoe ik ze om kan ruilen. Wegens sinterklaas drukte kunnen ze er niet op letten (vind ik een slecht excuse), ik moet ze retourneren via post het kan niet in de winkel (vind ik ook al apart in deze tijd) en dan bovenop dat alles zijn de verzendkosten voor EIGEN rekening. Mij zijn ze kwijt als klant. Ik noem dit geen service

• Herbert van Zijll de Jong
    Review voor Top 1 Toys

Pluche uiltje voor onze dochter tijdens het weekend voor Sinterklaas besteld. Op maandag bericht dat gls het pakketje op di 5 dec 2018 zou komen afleveren. Had speciaal mijn werkadres opgegeven want daar is altijd iemand aanwezig. Volgens track en trace zou het pakketje om 10.00 uur in de ochtend tevergeefs zijn aangeboden. Dit klopt niet er is niemand geweest. Nu staat er op track en trace ineens dat het product in bestelling is. Heb top1toys 2x gebeld. Kost minimaal 0,35 ct per gesprek. Eerste keer kreeg ik een bandje. De tweede keer ging de telefoon wel over maar nam niemand op. Vervolgens mail gestuurd dat ik de koop annuleer en uitlje elders besteld. Uiltje is door andere zaak inmiddels afgeleverd. Van top1toys geen enkele reactie en wacht nog op mijn geld. Ik laat het er uiteraard niet bij zitten. Lijkt allemaal nergens op. Wij bestellen nooit weer bij top1toys!
    Herbert

Geachte heer Van Zijll de Jong,

Allereerst onze excuses voor de late reactive.

Uw klacht is ons helaas ontgaan, er lijkt een miscommunicatie te hebben gezeten op de afdeling onder de verantwoordelijken en helaas bent u daardoor tussen het bekende "wat en schip" belandt.
    Dat is voor u heel vervelend en daar kunt u niets aan doen.

Vlak nadat u deze klacht heeft geplaatst is er contact geweest met onze Klantenservice en zijn de betaalde bedragen aan u terug betaald. In een drukke sinterklaasperiode zijn wij meer en meer afhankelijk van de afspraken die wij maken met een vervoerder.
    Helaas is dit in uw geval niet goed gegaan en zijn zowel de communicatie als de levering niet toereikend geweest. In de aankomende maand wordt er samen met de vervoerders geevalueerd om te kijken wat we kunnen verbeteren voor het aankomende feest seizoen.

We hebben getracht u zo snel mogelijk te voorzien van het door u betaalde bedrag en de verzendkosten die u heeft overgemaakt ten tijde van uw bestelling. Deze terugbetaling is per 16 December gerealiseerd.

Namens top 1 toys.nl bieden we onze excuses aan.

Klantenservice Top 1 Toys