Top06.nl

Top06.nl

Welkom bij de grootste 06-database van Nederland.

Koop hier veilig en snel uw nieuwe 06 nummer.
Keuze uit meer dan 6000 nummers en gebruik de zoekmachine voor uw eigen voorkeurnummers.

Team Top06.nl
Filter 737 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 407 met beschrijving

• D Tran

Top service!!

• Frans van der Kruijssen
    Geverifieerde klant van Top06.nl

Doen wat ze zeggen en daar hou ik van.

• Hoe beoordeel je Top06.nl?

• Remi Sahadat
    Geverifieerde klant van Top06.nl

Veel keuze uit mooie 06 nummers en voor ieder budget. Ook de snelheid van de levering is top.

• Gyan Hageman
    Geverifieerde klant van Top06.nl

Overzichtelijke site, simpel te bestellen, snelle levering... makkelijk bellen! Kortom Toppie 06......thumbs up

• Reinerus Ehren

Snel en goed

• M.J.C. Eijt
    Geverifieerde klant van Top06.nl

Prima service, snelle verzending, volgende dag binnen.

• Wouter Meijling
    Geverifieerde klant van Top06.nl

Snelle afhandeling en bereikbaar voor vragen.

• Harmen, Gelderland, NL
    Geverifieerde klant van Top06.nl

Goede prijs kwaliteit verhouding ten opzichte van andere vergelijkbare aanbieders. Mijn (nieuwe) mobiele nummer gekozen uit de sale mogelijkheden. Rekening houdende met terug krijgen van de aansluitkosten terug krijgen van nieuwe profider waar ik mijn prepaid ga veranderen naar abonnement heb ik voor een voordelige koop een 06 nummer die ik makkelijk kan onthouden. En als cijfer freak gekozen voor een nummer met mijn geluksgetal hierin. Qua verzending, zeer snel. Qua uitleg over Sim kaart activeren, goede bereikbaarheid. Een uitstekende verkoper. Een zeer blije klant

• Dennis Verhage
    Geverifieerde klant van Top06.nl

Ik kreeg de mooie tip over deze website van iemand bij MediaMarkt. Ik heb ook voor mijn familie besteld en nu al 2 hele makkelijke nummers. Hopelijk binnenkort een derde.

• Wim van Grinsven
    Geverifieerde klant van Top06.nl

Snel en er zat zelfs een simadapter gratis bij.