Top06.nl

Top06.nl

Welkom bij de grootste 06-database van Nederland.

Koop hier veilig en snel uw nieuwe 06 nummer.
Keuze uit meer dan 6000 nummers en gebruik de zoekmachine voor uw eigen voorkeurnummers.

Team Top06.nl
Filter 649 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 354 met beschrijving

• Daan Methorst

snelle levering, goede prijs

• Erna Ruiterkamp
    Geverifieerde klant van Top06.nl

Mooi nummer gevonden en supersnel geleverd

• Hoe beoordeel je Top06.nl?

• Bjarne Wijn
    Geverifieerde klant van Top06.nl

Goede prijs voor een mooi 06 nummer, snel geleverd met simkaart adapters en Sim naald, was een aangename verrassing!

• Mariël Deckers
    Geverifieerde klant van Top06.nl

Veel keuze uit 06 nummers. Supersnel bezorgd. Zou nog sneller kunnen kiezen als de 06 nummers volledig waren te zien. Nu nog vaak met puntjes ertussen en dan moet je dus extra klikken om te zien wat het hele nummer is. Kost veel tijd.

• Romeo Wolf

Binnen

• Joop de Vaal

Prima snelle service

• Pim Van Putten
    Geverifieerde klant van Top06.nl

Makkelijk te zoeken mooie 06 nummers. Snel en goed geleverd. Dank je wel.

• Marcel IJzelenberg
    Geverifieerde klant van Top06.nl

Na enige aarzeling vanwege minder goede recensie op Trustpilot heb ik na diverse emails heen en weer persoonlijk contact opgenomen met Top06.nl. Daar werd alle twijfel weggenomen en bevestigd na de supersnelle levering. Wel is mijn twijfel gerezen over de werkwijze en (machts)positie van Trustpilot naar ondernemers die zich niet daar bij willen aansluiten. Tot op heden is mijn email naar Trustpilot met vraag om toelichting niet beantwoord, dit in tegenstelling tot de service van Top06.nl die een heel stuk verder gaat dan je zou normaliter zou verwachten. Kortom, Top06.nl is voor mij Top geworden.

• Henry

alles oke.

• Erik Van Dijk
    Geverifieerde klant van Top06.nl

altijd goede en snelle service , heb al een aantal keren besteld en nog nooit 1 probleem gehad met deze firma