Topdeal24
De dealsite met de hoogste kortingen, tot wel 90% op de adviesprijs! Voor slechts 2,95 verzonden naar Nederland en Belgie.
8,9
  • Jacqueline
    Review voor Topdeal24

Ik heb een product besteld deze kwam kapot aan, verbogen geschat met een medewerker want hun telefoonnummer doet het niet! Die gaf aan een nieuwe te konden sturen en wel op tijd voor de jarige waar dit pakketje voor bedoeld was. Vervolgens hoor ik niks, jarige heeft geen pakketje zeggen ze dat de voorraad op is en ze het niet kunnen leveren! Wat is dit voor sevice, ik bestel hier niet meer.

Antwoord van Topdeal24

Beste Jacqueline, wat ontzettend vervelend dat het artikel kapot is aangekomen, helaas gebeurt dit wel eens omdat de bezorgdiensten niet altijd even voorzichtig met de pakketten omgaan. Om het voor u op te lossen hebben wij inderdaad actie ondernomen, direct nadat u ons een berichtje heeft gestuurd. Normaliter wordt er in zo'n geval zonder twijfel en direct een vervangend pakket opgestuurd, echter ditmaal was er helaas geen voorraad meer. Wij hebben u daar binnen 1 dag over geïnformeerd en u het aankoopbedrag helemaal teruggestort naar uw rekening. Ik hoop op uw begrip voor de situatie en wens u ondanks de situatie toch een hele fijne dag toe.