Topnight
Beter, langer en dieper slapen. Dat is waar de verzwaringsdeken van Topnight voor is ontwikkeld. Het gewicht van de deken drukt zachtjes op je lichaam. Dit zorgt voor een geborgen en veilig gevoel tijdens het slapen.

Het signaleert aan je lichaam dat je veilig bent wat op een natuurlijke wijze de geluks- en slaaphormonen in je lichaam verhoogt.

Zo kan jij weer genieten van een goede nachtrust en uitgerust je dag beginnen. Wat zou jou met meer energie en minder stress doen?

De verzwaringsdeken van Topnight komt samen met een zachte en luxueuze bamboe hoes. De bamboe hoes is ideaal voor de zomer. Een zachte en luxueuze stof dat aanvoelt als zijde. De bamboe hoes neemt 3x meer vocht op dan een hoes van katoen. De bamboe hoes bevat 8 lusjes en is speciaal gemaakt voor de verzwaringsdeken, hierdoor kan deze eenvoudig worden vastgemaakt aan de deken.

• WH Grotenhuis te

Uitproberen is fijn

• Pui-San Verburg-Ho
    Geverifieerde klant van Topnight

De bestelling was snel bezorgd. Hij doet waarvoor ik het heb gekocht. De bamboehoes moet ik nog beter uitproberen. Waarschijnlijk had ik de lusjes niet goed geknoopt waardoor het dekbed ging schuiven in de hoes.

• Hoe beoordeel je Topnight?

• Willy
    Geverifieerde klant van Topnight

Snelle bezorging, goed product.

• Nico Zuidam
    Geverifieerde klant van Topnight

Snelle levering had niet verwacht dat jullie zo snel waren toppie

• Irina Barbulescu
    Geverifieerde klant van Topnight

Levering zoals beloofd, fijne deken, niet te vergelijken met andere producten bij andere leveranciers waarbij de inhoud van de deken continu schuift

• femie weel

jajaja

• Annemarie Vrouwe

Mooi product, snelle levering

• Mart
    Geverifieerde klant van Topnight

De zware deken werkt verrassend goed. Ik wordt vaak veel te vroeg wakker, maar kan me nu veel vaker dan vroeger gewoon omdraaien en weer verder slapen.

• Rens Antonissen
    Geverifieerde klant van Topnight

zware deken besteld. snel geleverd en is inderdaad best zwaar. mooi!

• Jacob de Bruin
    Geverifieerde klant van Topnight

Het voelt heel luchtig en omarmt toch je hele lichaam. Mijn zenuwen zijn nog niet helemaal relaxed. Hopelijk gebeurd dat nog.

Antwoord van Topnight

Hoi Jacob,

Fijn dat je deze ervaring hebt. Wij hopen ook dat jouw zenuwen langzaam maar zeker weggaan. Veel plezier nog met de deken!

• peter Evers

ga zo door

• MARIA Voortman
    Geverifieerde klant van Topnight

Ik heb gebeld omdat ik twijfelde welk gewicht ik moest kopen.
    Zeer goed geholpen en volgende dag binnen!!👍

• Marlies Jelier

Fijne website, duidelijke informatie

• Pronk
    Geverifieerde klant van Topnight

Verkeerde maat artikel geleverd. Juiste maat werd al naar mij toegestuurd voordat 1e artikel retour bij slaapt was ontvangen.

• Charlot Akse

Goed product.

• Saskia

Snel in huis

• JWD
    Geverifieerde klant van Topnight

Product wordt snel geleverd. Snel (volgende werkdag) antwoord op de vragen. Echter niet altijd het antwoord exact op de vraag. Moest daarvoor eerst bellen en nog een keer mailen. Vriendelijke service.

• Wilma Oppelaar van Dijk
    Geverifieerde klant van Topnight

Omdat ze snel leveren en reageren er zat een foutje in een hoes en daar kreeg ik mijn geld voor terug als compensatie dat vond ik heel fijn en snel gehandeld.

• Annemarie Overbeeke
    Geverifieerde klant van Topnight

Snelle levering, komen hun afspraken na!!

• Nicole Flink

Goed bevallen!👌