Topsexpop.nl

Topsexpop.nl

Wij leveren sexdolls uit voorraad, met een keuze uit zo’n 80 verschillende. Je ontvangt je bestelling binnen 2 werkdagen. Voor 13:00 uur besteld kunnen we vaak de volgende werkdag leveren. We hebben ook Custom sexpoppen met levertijd, deze dolls kan je geheel naar wens aanpassen.

Wij hebben het exclusieve recht in Nederland de sexpoppen van TopDoll aan te mogen bieden. Deze zijn van zeer goede kwaliteit voor een zeer goede prijs. Uiteraard zijn onze sexpoppen geheel van siliconen (TPE) en hebben een metalen skelet, hierdoor zijn ze in alle standjes te gebruiken. Je kan haar oraal, vaginaal en anaal gebruiken. Sex met onze sexpoppen voelt zeer realistisch aan, bij zorgvuldig gebruik gaan deze zeer lang mee.

Omdat we rechtstreeks bij de fabrikant inkopen kunnen we een goede service en een scherpe prijs aanbieden. Het is onze missie om kwalitatieve sextoys voor iedereen betaalbaar te maken.

Al onze producten kunnen gratis bij je thuis worden bezorgd of kunnen in Drachten worden opgehaald. Je kan van 9:00 – 22:00 uur op afspraak bij ons terecht. Bezorgen gaat via UPS, DHL, TNT of PostNL, afhankelijk van het formaat van je bestelling. We versturen onze producten gratis binnen Nederland, België, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk maar kunnen wereldwijd leveren. Uiteraard kan je aan de verpakking niet zien wat er wordt verstuurd, de verzending is discreet!
Sexpoppen, Erotiek, Realdolls
9,1

• Jeroen
    Review voor Topsexpop.nl

Had een mooie pop op het oog (Destiny) en heb haar eerst bekeken in Drachten. Super uitleg gekregen van de vriendelijke eigenaar en meteen en aantal accessoires uitgezocht. Erg tevreden.

• Vinnie

Super service!!

• Hoe beoordeel je Topsexpop.nl?

• Koper

Denk mee met de klant

• B. Wolters
    Review voor Topsexpop.nl

Top kwaliteit kwa prijs. Heb er al veel plezier van gehad. Overzichtelijke website 👍

• Peters
    Review voor Topsexpop.nl

Ik heb mijn sexpop in Drachten afgehaald, zo kon ik het product voor aankoop bekijken. Daarnaast krijg ik een goede uitleg hoe met de pop om te gaan, zodat ik er zo lang mogelijk plezier van heb. Ik ben zeer tevreden, nette prijzen ook!

• Paul
    Geverifieerde klant van Topsexpop.nl

supersnelle levering !! TOP !!!

• Emiel
    Geverifieerde klant van Topsexpop.nl

Kwaliteit érg slecht, de pop stinkt, ijzerdraad steekt door de vingers heen, skelet buigt niet zoals het moet, siliconen slijten direct. Pruik past slecht en de wimpers laten los als met de 2e keer gebruiken. Doe er geen vreemde dingen mee, dus had verwacht hier wel een paar jaar mee te kunnen. Denk dat ik het uiterlijk nog een maandje gebruiken kan ( dat maakt 3 mnd "plezier" ermee )

Antwoord van Topsexpop.nl

Hi Emiel,

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent, we hebben je meerdere malen een email gestuurd om met je in contact te komen. Aangezien je nog in de garantieperiode zit, willen we graag meer over je problemen horen en deze samen oplossen.

Wil je aub contact met ons opnemen?
    Tim

• Marco
    Review voor Topsexpop.nl

heel blij met mijn pop. Goede kwaliteit en snel geleverd

• Anoniem
    Review voor Topsexpop.nl

Zeer goede service, erg klantvriendelijk! Product op tijd geleverd.