Topsjop
Topsjop.nl

De goedkoopste in:
Gadgets, Solar Tuinlampen, Spy Gadgets, Wifi IP Camera's en meer.
9,0

• Paul Van nunen

Alles na behoren

• Hans Geenen
    Geverifieerde klant van Topsjop

• Hoe beoordeel je Topsjop?

• Klaas Boer
    Geverifieerde klant van Topsjop

Precies wat ik zocht was aanwezig! En dat voor een prijs waar je elders het dubbele voor moet betalen.

• Robert Janssen
    Geverifieerde klant van Topsjop

Gewoon hele goeie service en snelle reactie!

• Rob Scholten
    Geverifieerde klant van Topsjop

Werkt allemaal goed, ivm update apps, misschien filmpje aanpassen.. ik kwam er zelf wel uit maar het kan verwarrend zijn.

• Roel
    Geverifieerde klant van Topsjop

niets op aan te merken op bestelling en aflevering.

• Richard Schreurs
    Geverifieerde klant van Topsjop

Mijn bestelling is nog steeds niet afgeleverd!

Antwoord van Topsjop

(Klant heeft zich vergist met een andere bestelling elders. Deze bestelling is afgeleverd)

• Jose Beijer van dijk

Duidelijke site

• Ursula
    Geverifieerde klant van Topsjop

Product doet al niet bij binnenkomst. Bijgeleverde USB stick breekt open. Weer retour

Antwoord van Topsjop

Beste Ursula,

Erg jammer om via deze weg te horen dat u niet tevredenen bent over onze prijs/kwaliteitsverhouding, Klantenservice en Nazorg en garantie. We hebben uw product retour ontvangen, dat is inderdaad defect. In ieder geval kunnen we zien dat iemand de resetknop kapot heeft gedrukt, maar daar weet u vast niks van. We zullen uw retourzending vandaag (dus binnen een werkdag) afhandelen.
    Ik zie ook dat wij binnen een werkdag hebben gereageerd op uw vragen (uw eerste bericht was op een zaterdag). U heeft het product gratis kunnen retourneren, en uw volledige betaling zal binnen enkele dagen worden terug betaald.

• Tim Huisman

Goed bereikbaar, snelle levering