Topsjop
Topsjop.nl

De goedkoopste in:
Gadgets, Solar Tuinlampen, Spy Gadgets, Wifi IP Camera's en meer.
9,0

• LukeVe
    Geverifieerde klant van Topsjop

Kreeg een keurige email met instructies. Goede service !!!
    Helaas krijg ik het niet aan de praat, maar dat zal aan mij liggen.
    Update: Ik krijg nog een mail, waarin wordt aangegeven dat men mij graag helpen wil met installeren.
    Écht geweldige service !!
    Ik ben onder de indruk.

Bedankt voor uw review,

De bluetooth 4.0 USB adapter die u bij ons heeft gekocht is plug en play. U hoeft hem alleen in de USB poort van uw pc te steken, uw pc zal de adapter automatisch herkennen en installeren. Daar is geen handleiding voor nodig.
    Om Bluetooth apparaten in te stellen (bij Windows) klikt u op de startknop en typ dan 'bluetooth', en klik op 'Bluetooth- en andere apparaat instellingen'.

• Ben van Lith
    Geverifieerde klant van Topsjop

Snelheid van behandeling en afwikkeling van de bestelling. Een onderdeel was defect en men maakte er geen probleem van en ik kreeg per kerende post een nieuwe toegezonden. De oude kon ik vernietigen.

Hallo Ben,

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service.

• Hoe beoordeel je Topsjop?

• John Thibaut
    Geverifieerde klant van Topsjop

Nog steeds de bestelling niet ontvangen, 29-1 besteld, nog niets ontvangen. Email gestuurd naar Topsjop, nog géén reactie mogen ontvangen

Beste John Thibaut,

Bedankt voor uw feedback.
    Ik zie dat u inderdaad geen reactie heeft gekregen op uw bericht. Dat is geen onwil, maar wel een foutje aan onze kant. Om in te gaan op uw zending en de drukte bij PostNL zal ik u even persoonlijk een bericht sturen.

• Thomas
    Geverifieerde klant van Topsjop

Product snel verzonden. Aangeschafte spy camera heeft standaard meegeleverde Engels- en Chineestalige handleiding, maar Nederlandse handleiding is beschikbaar op de site van Topsjop. Ideaal om van tevoren een beter beeld van het product te krijgen.

• Karin Lammering
    Geverifieerde klant van Topsjop

Goede service, snel in huis

• Wim Bogers
    Geverifieerde klant van Topsjop

Zat geen CD bij maar online was voor n oplossing gezorgd. Wel ff goed kijken.

• S. Koppenol
    Geverifieerde klant van Topsjop

Je wordt goed op de hoogte gehouden met wat er met je bestelling gebeurd als die verzonden wordt.
    Ook als Post.nl er langer over doet om te bezorgen.

• Wilco Teesselink
    Geverifieerde klant van Topsjop

USB 3 hub besteld. Bij testen bleek het echter een USB 2 hub te zijn. De fabrikant heeft de blauwe kleur van USB 3 gebruikt.
    Melding van gemaakt. Topsjop heeft het gecontroleerd en het blijkt inderdaad om een usb 2 hub te gaan. Hebben het product van de site verwijderd en mijn orderbedrag teruggestort. top klantenservice

Antwoord van Topsjop

Hallo Wilco, bedankt voor het aanpassen van de feedback. Binnenkort krijgen we de echte USB 3.0 Hubs. (Helaas moeten we wel de prijs aanpassen, want de echte USB 3.0 hubs blijken iets duurder te zijn).

• Martin Peters
    Geverifieerde klant van Topsjop

Scherpe prijzen en snelle levering.

• J Wind

Goede service