Topsjop
Topsjop.nl

De goedkoopste in:
Gadgets, Solar Tuinlampen, Spy Gadgets, Wifi IP Camera's en meer.
9,0

• Marina de Groene
    Geverifieerde klant van Topsjop

Alles prima, alleen geen bijlagen. Gebruik en garantie?

• Pawel Dobosz
    Geverifieerde klant van Topsjop

• Hoe beoordeel je Topsjop?

• Han
    Review voor Topsjop

Had een product gekocht ik dacht via bol.com bij Topsjop maar was bij een ander. Hij heeft me evengoed geholpen. Dat is pas service!

• Rachida Lakhal
    Geverifieerde klant van Topsjop

Snelle service en goed product.

• Jos Thorborg
    Geverifieerde klant van Topsjop

goede en vlotte levering van bestelde product

• Egbert Smits
    Geverifieerde klant van Topsjop

Ook bij probleem vriendelijk en absoluut oplossend.

• Gerrit Ciliacus
    Geverifieerde klant van Topsjop

zorgen dat pakketje gewoon word geleverd

Antwoord van Topsjop

Beste Gerrit,

Uw pakket was verkeerd bezorgd door PostNL. Dat is natuurlijk erg vervelend. We hebben ons uiterste best gedaan om dit samen met u op te lossen. Maar als u weigert even bij de buren te vragen of het pakket daar wellicht bezorgd is dan wordt helpen erg lastig. Het is een voorwaarde die PostNL stelt voordat ze bereid zijn een onderzoek te starten. Gezien de track en trace informatie aangaf dat de bestelling gewoon was bezorgd konden wij er ook niet zonder onderzoek vanuit gaan de bestelling niet was bezorgd. Uiteindelijk is het pakket gelukkig bij u terecht gekomen, en ik zou niet weten wat wij in dit geval anders hadden moeten of kunnen doen. U geeft achteraf aan dat u het pakket alleen op uw thuisadres had willen ontvangen, en dat u daarvoor had willen tekenen. Dit zijn beide opties die u simpelweg aan kunt vinken tijdens het selecteren van de verzendmethode. Deze opties zijn niet standaard aangevinkt omdat er ook erg veel mensen zijn die het juist wel prettig vinden dat een pakket bij de buren kan worden bezorgd als ze even niet thuis zijn.

• Patryk Puzuk

Toppers!