Toptuinplanten.nl

Toptuinplanten.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van Toptuinplanten.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
8,4

• René
    Geverifieerde klant van Toptuinplanten.nl

Heb mijn bestelling nog niet ontvangen en toch gevraagd om al een review te schrijven. Duurt dus nu wat lang eer ik mijn bestelling heb

• Ruud Pelgrom
    Geverifieerde klant van Toptuinplanten.nl

De plantjes zijn thuis gebracht na een probleem met DHL

• Hoe beoordeel je Toptuinplanten.nl?

• Ard
    Geverifieerde klant van Toptuinplanten.nl

Tuinplanten werden op een handige manier verpakt in de doos bezorgd. Ondanks dat lagen diverse planten los en lag de grond door de hele doos heen. De iets grotere planten lagen nog steeds goed. De kwaliteit van de planten was wisselend. De kruipflox was ronduit bedroevend. Van de 6 die ik er had besteld bestonden de planten uit niet meer dan 1 takje van 1 a 2 cm. 3 ervan hadden amper wortels, dus even kijken hoe die zich ontwikkelen. De meeste andere planten waren redelijk tot goed. In iedergeval hadden die voldoende wortels.

• Emmy Bierling
    Geverifieerde klant van Toptuinplanten.nl

De planten waren goed alleen de bezorging via DHL is niet goed er was aardig gegooid met de doos verschillende potjes kapot en plantjes door de doos jammer

• G J Kremers
    Geverifieerde klant van Toptuinplanten.nl

Wel nog afwachten hoe ze aanslaan

• Rob
    Geverifieerde klant van Toptuinplanten.nl

Bestelde planten werden snel geleverd. Verpakking was iets anders dan verwacht, maar er zat heel netjes een uitleg bij waarom dit zo was en als compensatie hiervoor een 2 tal extra plantjes. Erg netjes geregeld.
    De plantjes staan inmiddels in de tuin, nu wachten te ze verder opkomen.

• Stephani
    Geverifieerde klant van Toptuinplanten.nl

Snel geleverd en netjes ingepakt. De planten zijn precies zoals op de website en tegen prima prijs.

• Margriet
    Geverifieerde klant van Toptuinplanten.nl

Snelle levering, goed ingepakt en verzorgd met extra water. Melding dat een plantje niet op voorraad was : kreeg geld terug en als extraatje een paar andere plantjes

• Ingeborg Doornbos-Wildeman
    Geverifieerde klant van Toptuinplanten.nl

Goede service en snelle levering.

• Inge
    Review voor Toptuinplanten.nl

Goede service - top advies - mooie prijs

Voor een verhoogde border zochten we een passende plant. Dankzij het vakkundige advies van toptuinplanten hebben we een goede keus kunnen maken. De planten zijn keurig geleverd zoals afgesproken. Wij komen zeker terug!

• Herma van Hulten
    Review voor Toptuinplanten.nl

Mooie prijs en goede planten erg tevreden

• ger

alles netjes,aardige mensen!