Traktaartie
Traktaartie heeft een webshop waarin u al uw taartbenodigdheden kunt bestellen. Wij staan voor een snelle en betrouwbare levering.
  • Leonie
    Review voor Traktaartie

Hele snelle service, mooie icing print ontvangen, goed verpakt! Heel blij mee :-)

• Carole
    Review voor Traktaartie

Wat een fijne webwinkel ; mooi assortiment , zeer snelle verzending en alles perfect verpakt.
    Ook is er de mogelijkheid je bestelling op te halen en rond te neuzen en verder te shoppen in het magazijn dat een walhalla is voor de taartenbakker 😀
    De eigenaresse is zeer vriendelijk en denkt geweldig mee.
    5 dikke verdiende sterren ⭐⭐⭐⭐⭐

• Hoe beoordeel je Traktaartie?

• Yazz

Snelle service, mooie producten. Zeer tevreden 👍🏼

• Petra

Super bedankt.
    Alles netjes verpakt.
    Goede service en bedankt voor 't kadootje
    Graag tot een volgend keer

• Nini
    Review voor Traktaartie

Super service! Ondanks dat het een feestdag was (waar ik geen rekening mee had gehouden) toch het pakket verzonden waardoor ik deze op tijd binnen had!
    Helemaal top!!

• Lizet Mienis
    Review voor Traktaartie

Al meerdere keren bij Traktaartie besteld.
    Super fijne contacten en zeer goede service.
    Snelle levering, goed verpakt en altijd een verrassings cadeautje en een persoonlijk kaartje er bij.
    Top, tot de volgende keer.

• Marloes Imming
    Review voor Traktaartie

Altijd snelle levering, goede communicatie en erg attent.

• Lizet Mienis
    Review voor Traktaartie

Heel vriendelijke communicatie, mooie artikelen en een supersnelle levering met altijd weer een kleine verrassing in het pakket.

• Greet Simonis
    Review voor Traktaartie

Heel tevreden over de snelle afhandeling en bezorging, prima verpakking en leuke attentie en kaartje erbij!!

Ik vond het wel jammer dat bij de Decora Fairy Tail house uitsteker set geen how to voor het huisje of recept voor de koek zat, maar ik denk dat dit aan de firma decora ligt.

• Ineke Veltman
    Review voor Traktaartie

Bedankt voor het zo supersnel en goed opsturen van mijn bestelling. Mijn eerste ervaring met Traktaartie is dik in orde. Bedankt voor het zakje biscuitmix, ik ga het uitproberen.