TrendyVerwarmen.nl

TrendyVerwarmen.nl

TrendyVerwarmen.nl is een online aanbieder van hoge kwaliteit design pelletkachels. Door te innoveren en constant te maximaliseren proberen wij de beste service te bieden op de markt. Onze ongeëvenaarde kwaliteit en service spreekt voor zichzelf.
9,9

• Edwin van Ruijven
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

De mensen van Trendy verwarmen hebben mij erg goed op weg geholpen met vragen die ik had over een CS thermos pelletketel. Ze hebben de kennis van de producten en denken erg goed mee over de vragen en de aansluit problemen waar je mee komt. Ik was nog geen klant bij deze winkel maar ik kom zeker bij hun terug als ik wat nodig heb, een echte aanrader.

• Dolf
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Goede service, ongedwongen sfeer. Ben er even langs gereden en word goed ontvangen en geholpen.

• Hoe beoordeel je TrendyVerwarmen.nl?

• Jan Doornbos
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Goede service. Gelijk de volgende alles geregeld. Ik had s'avonds besteld. Heb onder tussen de tweede bestelling geplaatst

• aj oonk
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Jullie doen wat jullie beloven.Werd meteen gebeld dat levertijd iets langer werd door een ontzettend aardige medewerkster

• Rob Vonhoff
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Zeer goede service. Altijd bereikbaar. Altijd klaar staan voor een goede oplossing. Bij calamiteiten komt Henk zelf langs. Waar vind je dat tegenwoordig nog.

• David Huijgen
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Snelle levering en zeer vriendelijk.

• Ed Huijgen
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Snelle reactietijd, goede service, professionele aanpak

• Ton
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Duidelijke omschrijving en snelle levering

• E Boonstra
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Vandaag de airco geïnstalleerd gekregen. Na een kijkafspraak dezelfde dag een offerte gekregen. Airco werd gelijk besteld en vlot geleverd. Installatie is prima verlopen en alles is netjes afgewerkt.

• Pieter
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Geweldige nazorg. Ook na een paar maanden na installatie van de ketel service verleend in zelfs Zeeland maar ook een expert op het gebied van pelletketels. Super!