TrendyVerwarmen.nl

TrendyVerwarmen.nl

TrendyVerwarmen.nl is een online aanbieder van hoge kwaliteit design pelletkachels. Door te innoveren en constant te maximaliseren proberen wij de beste service te bieden op de markt. Onze ongeëvenaarde kwaliteit en service spreekt voor zichzelf.

• GJ Kelder

Goede service.

• Henry
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Vaklui met nuchtere insteek. Meedenkend en "niet lul'n mâr poets'n". Flinke klus in verduurzaming Rijksmonument, leidingen leggen tussen woning en schuur, installeren pellet CV en aansluiten bestaande CV leidingen. Nog bedankt!

• Hoe beoordeel je TrendyVerwarmen.nl?

• Fam Tieke
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Geweldige ervaring mee, alles correct en zeer netjes geleverd , geplaatst en afgewerkt.

• Chris
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Geweldige service!! Was iedereen maar zo betrokken en betrouwbaar!!
    Bedankt voor jullie goede diensten.
    Christina en Daan

• Rene van Amersfoort
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

De innovatieve Triton e ketel vervangt mijn HR gasketel sinds 1 okt. Werkt echt fantastisch icm onze zonnepanelen. Wij zijn geheel gasloos geworden! Dank je wel!!

• Robert

Goede service en kwaliteit

• Jeroen
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Hele goede kachel. Werkt snel en top service

• Johanna
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Het paneel werkt prima. Dat de levering wat ongewis was door de internationale situatie begrijp ik, alleen de communicatie daarover daar kunnen jullie nog wel wat aan verbeteren. Vandaar de 4 sterren voor de klantenservice. Maar ik ben dik tevreden met mijn aankoop.

• Andries
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Snelle reactie via app bij iets latere levering.

• Maurits
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Je word goed geadviseerd en ondersteund in het maken van een goeie keuze.