TrendyVerwarmen.nl

TrendyVerwarmen.nl

TrendyVerwarmen.nl is een online aanbieder van hoge kwaliteit design pelletkachels. Door te innoveren en constant te maximaliseren proberen wij de beste service te bieden op de markt. Onze ongeëvenaarde kwaliteit en service spreekt voor zichzelf.

• Bulut

Klant vriendelijk en vakkundig

• Mathijn
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Goede bereikbaarheid en service. Goed advies aan de telefoon en op locatie goede service geleverd met uitleg.

Toppers echt een aanrader

• Hoe beoordeel je TrendyVerwarmen.nl?

• Ruud Weinans
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Vorig jaar een Nordic fire lodge houtcvkachel met speksteen in combinatie met zonneboilersysteem gekocht. Begin dit jaar door hun vakkundig geplaatst.

Zelfs met de nodige uitdagingen door de bestaande situatie hebben ze een heel mooi en goed werkend systeem geleverd.

Mocht je overwegen om in duurzaamheid te investeren dan ben je bij Trendy Eco aan het juiste adres. Kunnen heel veel andere bedrijven wat van leren.

Het was het lange wachten meer dan waard. Maar dit was ook aangegeven bij het plaatsen van de bestelling.

• Onno
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Onlangs zonneboilerset met 4 panelen en boilervat bij Trendy Eco gekocht en in samenwerking geinstalleerd. Goede ervaring met ze: zeer sympathiek, meedenkend, behulpzaam en betrouwbaar. Echt een aanrader. Het systeem werkt inmiddels perfect.

• Maikel
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Top service! We hebben een huis gekocht waar TrendyVerwarmen jaren geleden de pelletkachel heeft geleverd. Zelfs nu nog helpen ze ons wanneer we vragen hebben. Heel fijn!

• Alex
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Grote dank aan Henk en Marleen. Omdat de levering van het buffervat "lang" duurde, heb ik pas later kennis kunnen maken met de kennis en kunde van beide.

Vriendelijk, open en meedenkend (en flexibel) zijn sleutelwoorden die perfect passen. Iets nodig? Ik kon het zonder problemen even een middagje lenen.

Zelden iets als dit meegemaakt, zouden een hoop bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

• Marnix Simonis
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Trendy Eco heeft geweldig goed, geduldig, vakkundig en snel geholpen bij een storing van mijn pellet-cv. Ze laten je zeker niet in de kou zitten! Fijn dat zulke service nog te vinden is.

• Marcel
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Snelle levering voet standard kachel
    Standaard ziet er mooi uit maar bevestiging is niet stevig en stabiel(valt af en toe naar voren)

• Harry
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Komt afspraken na. Snel handelen.

• GJ Kelder

Goede service.

• Henry
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Vaklui met nuchtere insteek. Meedenkend en "niet lul'n mâr poets'n". Flinke klus in verduurzaming Rijksmonument, leidingen leggen tussen woning en schuur, installeren pellet CV en aansluiten bestaande CV leidingen. Nog bedankt!

• Fam Tieke
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Geweldige ervaring mee, alles correct en zeer netjes geleverd , geplaatst en afgewerkt.

• Chris
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Geweldige service!! Was iedereen maar zo betrokken en betrouwbaar!!
    Bedankt voor jullie goede diensten.
    Christina en Daan

• Rene van Amersfoort
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

De innovatieve Triton e ketel vervangt mijn HR gasketel sinds 1 okt. Werkt echt fantastisch icm onze zonnepanelen. Wij zijn geheel gasloos geworden! Dank je wel!!

• Robert

Goede service en kwaliteit

• Jeroen
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Hele goede kachel. Werkt snel en top service

• Johanna
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Het paneel werkt prima. Dat de levering wat ongewis was door de internationale situatie begrijp ik, alleen de communicatie daarover daar kunnen jullie nog wel wat aan verbeteren. Vandaar de 4 sterren voor de klantenservice. Maar ik ben dik tevreden met mijn aankoop.

• Andries
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Snelle reactie via app bij iets latere levering.

• Maurits
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Je word goed geadviseerd en ondersteund in het maken van een goeie keuze.

• Richard
    Review voor TrendyVerwarmen.nl

Geen ervaring met bestellen of een plaatsing van een kachel maar wel hele snelle en goede reactie via de mail. Ivm. een foutcode in een palletkachel.