Trendyard
elkaar worden gebracht.
8,9

• Verena
    Review voor Trendyard

Droogrek gekocht dat binnen drie maanden al onder de schimmel zat. Contact gezocht via de mail. Rek dient met olie behandeld te worden. Dit stond destijds nog niet op de site vermeld. Uiteindelijk netjes gecompenseerd.

Antwoord van Trendyard

Geachte mevrouw Segers, onze welgemeende excuses dat u de oplossing die wij in november 2021 hebben aangedragen niet acceptabel vindt. Uiteraard willen wij nog graag met u kijken naar een oplossing welke u wel acceptabel vindt. Wij vernemen dan ook graag van u wat u een gepaste oplossing zou vinden en zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijk groet, Rob Warmerdam, Trendyard

• E. Blomme
    Review voor Trendyard

Prima service. Een product dat beschadigd aankwam werd meteen vervangen.

• Hoe beoordeel je Trendyard?

• Sascha
    Review voor Trendyard

Zelden zo'n goede service online gehad. Voor ik de bestelling deed werd gecontroleerd of ik alle juiste spullen voor de schutting had gekozen. Na de bestelling leek de zending verdwenen / verkeerd bezorgd. Leverancier was altijd bereikbaar, stond me altijd te woord en stelde (in geval van nood) zelfs toe betaling te retourneren tot de zending boven water was. Dat hoor je echt zelden. Uiteindelijk werd de zending snel opgespeurd en kreeg ik keurig bericht dat alles de volgende dag geleverd zou worden. En zo geschiedde. Zoals gezegd: zelden zo'n goede service bij een online webshop meegemaakt.

• Pierre
    Review voor Trendyard

Super snelle service en verzending. Mooie metalen gieter gekocht. Ik had nog geen tijd om met mijn ogen te knipperen en toen was verzendbevestiging al binnen. Erg blij mee.

• André Alderliesten
    Review voor Trendyard

De levering was snel en de service SUPER. En het belangrijkste de plantenbak is prachtig . Mooier dan op het plaatje.

• Hans stadler
    Review voor Trendyard

FantastiC Service Even for Germany. Fast and correct and very suppöortive. Thanks a lot!

• Rob
    Review voor Trendyard

Mooie hangstoel besteld bij dhr Warmerdam van Trendyard. Helaas toch niet helemaal wat wij voor ogen hadden maar we hadden al reeds 2/3 maanden in huis ivm latere bezorging van een bank. Daarom wilden we de hangstoel graag terugsturen en dat was géén probleem. Mocht zelfs nog een weekje later als dat beter uit zou komen. Écht uitstekende service, persoonlijk en snel. Complimenten en dank!

• Juul
    Review voor Trendyard

Geweldige service bij Trendyard! Persoonlijk advies & snelle levering!
    Absoluut een aanrader om gebruik te maken van deze webshop, hier weten ze hoe het hoort!

• Peeters
    Review voor Trendyard

Begin deze week een tapijt van Broste ("Hugh") besteld via de webshop van Trendyard en reeds vandaag werd dit tapijt aan huis geleverd.
    Zeer snelle service, tapijt werd goed ingepakt geleverd waardoor er geen vervoersporen kunnen optreden.
    Een aankoop via de webshop van Trendyard is voor mij dus een absolute aanrader!

• pasquale
    Review voor Trendyard

Ik heb bij Trendyard prachtige borden & schalen gekocht van New Norm en Broste Copenhagen. Helaas bij het versturen waren van beide een aantal borden gebroken, niet de fout van Trendyard maar risico van het versturen. Trendyard heeft dit binnen een dag opgelost door gelijk nieuwe borden te sturen. Dankjewel voor de geweldige klantenservice en het prachtige servies.

• Bert
    Review voor Trendyard

Snelle en uitstekende levering. Waar voor zijn geld. Nu nog schuren en beitsen; dus laat de zomer maar komen. Jammer dat je niet kunt afhalen.

• René
    Review voor Trendyard

Steigerhout besteld met steigerhoutbeits, was wel even een klus maar resultaat verbluffend mooi geworden, beits ook in een keer het resultaat zoals wij wilden hebben.
    Bank, fauteuils en tafel zitten nu te wachten op de mooie zomer, laat maar komen zeg ik!

• Robin
    Review voor Trendyard

Bangkirai olie en hardhoutreiniger besteld na zien van het filmpje, had het idee ,als het maar de helft haalt vzn wat het filmpje belooft vind ik het best, nou er is niks gelogen aan dit filmpje.
    Ook met een harde borstel gewerkt zoals aangegeven, werkt super, werkt inderdaad veel sneller dan met een hogedruk reiniger en ook nog eens sneller, dus dat klopte, na goede droging de bangkiraiolie er op, kleur knapte wel iets op tijdens het schilderen, toen ik klaar was en mijn buurman vroeg of ik nieuwe planken aan zijn kant had geplaatst zag ik pas hoe mooi bruin het was geworden, top product tegen een hele goede prijs plus wat ik ook lekker vond, het stonk niet zo erg.

• Ruud
    Review voor Trendyard

Met vrienden met de boot aangemeerd op een afgelegen eilandje midden in natuurgebied de Wieden vorige week. De Stove van Trendyard mee, een wok, pannetje en wat lekkers in de koelbox om een warme maaltijd te bereiden.
    Op het eilandje wat "dode" takjes van een paar elzenbomen gehaald en daarna met een handjevol "gejuttert" hout een heerlijke maaltijd klaargemaakt op de Stove! Wist niet dat je zoveel lol en voldoening kunt hebben van het zelf "zoeken" van wat houtjes en het koken op het "potkacheltje". Schitterend ding voor als je van gezelligheid en primitief kokkerellen houdt! Verbazend hoe slim dit kacheltje in elkaar zit, hoge temperaturen bereikt, schone verbranding en hoe weinig hout je nodig hebt op deze manier. Zie nu vanuit eigen ervaring in hoe waardevol dit soort apparaten kunnen zijn voor de landen waar men geen andere keus heeft dan koken op een houtvuur en waar ontbossing de zorg is van alle wereldburgers......

• Anne
    Review voor Trendyard

Voor de zekerheid even contact opgenomen met Trendyard of de Bacsac Baclong 2 op voorraad was. Vriendelijk te woord gestaan en snel geleverd!

• Van Achter Stijn
    Review voor Trendyard

Een Cobb Premier gas besteld voor een mooie prijs. Was bij bestelling niet onmiddellijk leverbaar, door niemand overigens, maar ik ben zéér goed op de hoogte gehouden van de geschatte levertijd. éénmaal leverbaar, zeer snel en volgens afspraak afgeleverd. Steeds goed en snel contact. Op basis van deze ervaring zeer betrouwbaar, en zal hier nog bestellen.

• Annemieke
    Review voor Trendyard

Vandaag mijn COBB BBQ binnen gekregen. Is echt al super mooi om te zien. Morgen uitproberen. Bedankt voor de snelle levering en goeie service!

• Petra
    Review voor Trendyard

Trendyard rotan plantenbakken besteld vorige week. Snelle levering en mooie kwaliteit.
    Staan nu al te pronken op het terras. kom zeker terug bij deze webwinkel.

• Milco
    Review voor Trendyard

Zeer tevreden over Trendyard, had een barbecue gezien maar die was helaas niet meer leverbaar bij die zaak, toen gekeken op internet en hem hier gevonden.
    Donderdag besteld, vrijdag al op de stoep, ook netjes, was vergeten om een vulling COBBLE STONE bij de barbecue te bestellen, kreeg netjes een mailtje of die er niet bij moest, uiteraard had ik die nodig. Heb afgelopen weekend er op gebarbecued , zo aan en binnen 5 minuten kan je beginnen, top en bedankt.