Trendyard
Trends per seizoen bij
elkaar worden gebracht.

• André Alderliesten
    Review voor Trendyard

De levering was snel en de service SUPER. En het belangrijkste de plantenbak is prachtig . Mooier dan op het plaatje.

• Hans stadler
    Review voor Trendyard

FantastiC Service Even for Germany. Fast and correct and very suppöortive. Thanks a lot!

• Hoe beoordeel je Trendyard?

• Rob
    Review voor Trendyard

Mooie hangstoel besteld bij dhr Warmerdam van Trendyard. Helaas toch niet helemaal wat wij voor ogen hadden maar we hadden al reeds 2/3 maanden in huis ivm latere bezorging van een bank. Daarom wilden we de hangstoel graag terugsturen en dat was géén probleem. Mocht zelfs nog een weekje later als dat beter uit zou komen. Écht uitstekende service, persoonlijk en snel. Complimenten en dank!

• Juul
    Review voor Trendyard

Geweldige service bij Trendyard! Persoonlijk advies & snelle levering!
    Absoluut een aanrader om gebruik te maken van deze webshop, hier weten ze hoe het hoort!

• Peeters
    Review voor Trendyard

Begin deze week een tapijt van Broste ("Hugh") besteld via de webshop van Trendyard en reeds vandaag werd dit tapijt aan huis geleverd.
    Zeer snelle service, tapijt werd goed ingepakt geleverd waardoor er geen vervoersporen kunnen optreden.
    Een aankoop via de webshop van Trendyard is voor mij dus een absolute aanrader!

• pasquale
    Review voor Trendyard

Ik heb bij Trendyard prachtige borden & schalen gekocht van New Norm en Broste Copenhagen. Helaas bij het versturen waren van beide een aantal borden gebroken, niet de fout van Trendyard maar risico van het versturen. Trendyard heeft dit binnen een dag opgelost door gelijk nieuwe borden te sturen. Dankjewel voor de geweldige klantenservice en het prachtige servies.

• Bert
    Review voor Trendyard

Snelle en uitstekende levering. Waar voor zijn geld. Nu nog schuren en beitsen; dus laat de zomer maar komen. Jammer dat je niet kunt afhalen.

• René
    Review voor Trendyard

Steigerhout besteld met steigerhoutbeits, was wel even een klus maar resultaat verbluffend mooi geworden, beits ook in een keer het resultaat zoals wij wilden hebben.
    Bank, fauteuils en tafel zitten nu te wachten op de mooie zomer, laat maar komen zeg ik!

• Robin
    Review voor Trendyard

Bangkirai olie en hardhoutreiniger besteld na zien van het filmpje, had het idee ,als het maar de helft haalt vzn wat het filmpje belooft vind ik het best, nou er is niks gelogen aan dit filmpje.
    Ook met een harde borstel gewerkt zoals aangegeven, werkt super, werkt inderdaad veel sneller dan met een hogedruk reiniger en ook nog eens sneller, dus dat klopte, na goede droging de bangkiraiolie er op, kleur knapte wel iets op tijdens het schilderen, toen ik klaar was en mijn buurman vroeg of ik nieuwe planken aan zijn kant had geplaatst zag ik pas hoe mooi bruin het was geworden, top product tegen een hele goede prijs plus wat ik ook lekker vond, het stonk niet zo erg.

• Ruud
    Review voor Trendyard

Met vrienden met de boot aangemeerd op een afgelegen eilandje midden in natuurgebied de Wieden vorige week. De Stove van Trendyard mee, een wok, pannetje en wat lekkers in de koelbox om een warme maaltijd te bereiden.
    Op het eilandje wat "dode" takjes van een paar elzenbomen gehaald en daarna met een handjevol "gejuttert" hout een heerlijke maaltijd klaargemaakt op de Stove! Wist niet dat je zoveel lol en voldoening kunt hebben van het zelf "zoeken" van wat houtjes en het koken op het "potkacheltje". Schitterend ding voor als je van gezelligheid en primitief kokkerellen houdt! Verbazend hoe slim dit kacheltje in elkaar zit, hoge temperaturen bereikt, schone verbranding en hoe weinig hout je nodig hebt op deze manier. Zie nu vanuit eigen ervaring in hoe waardevol dit soort apparaten kunnen zijn voor de landen waar men geen andere keus heeft dan koken op een houtvuur en waar ontbossing de zorg is van alle wereldburgers......