Trendybed
TrendyBed is sinds 2007 de online specialist op het gebied van beddengoed, bedtextiel en badtextiel. Dekbedovertrekken, hoeslakens, dekbedden, moltons en meer TrendyBed heeft het allemaal online! Het meeste van onze collectie is op voorraad en wordt dan ook snel geleverd. Sinds 2017 is TrendyBed overgenomen door Experieur B.V. Met een nieuw logo, vernieuwd assortiment en snelle levering staan wij voor je klaar.
Heeft u vragen over ons assortiment of wilt u meer weten over een product wat u bij ons heeft gezien? Neem dan contact met ons op, wij staan je graag te woord.

Zekerheden van TrendyBed
Op werkdagen voor 2 uur besteld is de volgende dag geleverd
Gratis verzending (vanaf 25 euro) en retourneren, wel zo makkelijk
Deskundig advies door een van onze medewerkers
Achteraf betalen is gratis via AfterPay
Snel en gemakkelijk betalen

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 21-12-2021 ingetrokken

8,3
5.770 klantbeoordelingen
Filter 3579 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2137 met beschrijving

• T.B
    Review voor Trendybed

Na lang wachten heb ik de bestelling geannuleerd.
    Ik wacht nog steeds op mijn geld.

• Caro
    Review voor Trendybed

Moeten eerlijk communiceren ipv onwaarheden
    Klant informeren gebeurd niet
    Leveren zoals beloofd, op voorraad is op voorraad en nie binnen 14 werkdagen.
    Geen communicatie, levering, ...
    Beste mensen, lees trust pilot wees slim en bestel elders

• C. Smits
    Geverifieerde klant van Trendybed

door meer informatie te sturen naar klanten wacht tijd meer dan een maand terwijl er staat binnen 24 uur

• Ed
    Review voor Trendybed

Graag belofte om te leveren volgens afspraak nakomen. Artikel is leverbaar bij andere internetwinkels binnen 24 uur waarom bijna 3 weken wachten bij Trendybed ?

• Ria Verachtert
    Geverifieerde klant van Trendybed

Leveringen hoeven voor mij niet de dag nadien gebeuren, maar deze duurde wel heel lang.

• Willy van Boekel
    Geverifieerde klant van Trendybed

Van 1 artikel was de levertijd 10 werkdagen. Telefonisch contact gehad met de aanbod het andere product (wel in voorraad) direct te verzenden. Heel goede service, mijn flanellen dekbed en lakens zijn heerlijk!

• Hanna Roosendaal
    Geverifieerde klant van Trendybed

Snelle levering en het strandlaken bevalt uitstekend

• Inge
    Review voor Trendybed

Klanten niet afschepen met steeds vertraging van het artikel melden en bij annulering beloven het geld terug te storten zonder dit daadwerkelijk te doen!

• Miranda van den Brink
    Geverifieerde klant van Trendybed

Snel levering en een top product

• MJ
    Geverifieerde klant van Trendybed

Als je op de website de consument belooft binnen 5 werkdagen een product in huis te hebben en na 6 weken is de gehele bestelling nog niet verstuurd, ben je een hele slechte webwinkel.