Tres Bien
Online specialiteitenwinkel met handgemaakte bonbons, chocoladeletters, muesli en diverse nootjes.
8,6
Filter 368 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 365 met beschrijving

• Bloemers

Snel geleverd, goede kwaliteit

• Hyder

Ontevreden
    Een week geleden besteld en betaald maar nog niks gehoord of ontvangen

• Hoe beoordeel je Tres Bien?

• Susan
    Geverifieerde klant van Tres Bien

Ik had liquor 43 besteld en kreeg de limonchello. Dacht dat er een fles bij zat. Niet duidelijk. Duur voor een paar bonbonnetjes

• Truus
    Geverifieerde klant van Tres Bien

Kwaliteit van eitjes viel erg tegen

• Juul
    Geverifieerde klant van Tres Bien

Snelle levering en netjes verpakt

• Sheila

mooie spullen

• Vanaken Guido

alles perfect 👍 💯 % en lekkere kwaliteit producten doe zo voort grtjs

• Narda Boerhof
    Geverifieerde klant van Tres Bien

Was een leuk verjaardagspakketje met chocolade en noten. Jarige was verrast.
    Tot de volgende bestelling. Groet van Narda

• Tim
    Review voor Tres Bien

Helaas was mijn bestelling niet meer leverbaar wel daarintegen goede service daarom 5 sterren!

• Gerard
    Geverifieerde klant van Tres Bien

Order simpelweg niet binnengekomen en geld nog niet terug NIET BESTELLEN!

Antwoord van Tres Bien

Bedankt voor je feedback. Inmiddels hebben we het geld aan je terug gestort op de rekening. Excuus voor het ongemak!

• Ejc
    Geverifieerde klant van Tres Bien

Bestelling werd snel en netjes verzonden MAAR er is géén druppeltje drank te proeven in de chocolade letters en bonbons. Wij zijn absoluut géén stevige drinkers maar de alcohol was absoluut niet proefbaar. De prijs van 1 letter is duurder dan de fles drank. Helaas véél te duur en niet voor herhaling vatbaar.

• Isa
    Geverifieerde klant van Tres Bien

Mijn bestelling is vergeten in de drukke feestdagen. Wordt nu alsnog verwerkt en hopelijk snel binnen.

• Arjan

Goed geregeld

• Tim
    Geverifieerde klant van Tres Bien

Kan mijn bestelling niet eens terug bekijken omdat ik geen account heb, waardoor ik nu niet weet of die al verzonden is.

• Yasmin Dix
    Geverifieerde klant van Tres Bien

Twee bestellingen gedaan op dezelfde dag. Een is binnen, de ander wacht ik al bijna een week op en ik krijg geen reactie op mijn mail met de vraag
    waarom ik nog niks heb gehoord over de verzending. Een beetje jammer, want de bonbons zijn goed

Update: inmiddels contact gehad, iets mis gegaan met het doorkomen van de bestelling. Gaan een oplossing zoeken

• Elsa
    Geverifieerde klant van Tres Bien

Mijn product kwam beschadigd binnen.

• Debra

• Martin
    Geverifieerde klant van Tres Bien

Snelle levering, goed ingepakt dus bijna geen breuk. Heerlijke chocolade!

• Ingrid
    Geverifieerde klant van Tres Bien

Ik vind de smaak van flugel niet naar voren komen, zal dit product daarom niet meer bestellen, om nog maar te zwijgen over de vraagprijs van het product.

• Sharon
    Geverifieerde klant van Tres Bien

De levering van chocoladeletters was perfect en zorgvuldig verpakt. Daardoor geen kapotte letters bij bezorging. De levering is ook binnen de afgesproken levertermijn bezorgd. Complimenten!