Tres' Vintage

Vintage en retro woonaccessoires. Vintage items uit de jaren 60-70-80
Filter 38 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 29 met beschrijving

• Relana
    Review voor Tres' Vintage

Erg leuk gebakstel gekocht. Erg blij mee. Het was zorgvuldig en leuk verpakt! Snelle verzending! Nog bedankt voor het leuke kaartje erbij. Ik ga hier zeker vaker wat bestellen.

• Marijke
    Review voor Tres' Vintage

Tweede keer dat ik iets besteld had bij TresVintage. Een mooie raamhanger van glas. Het was heel zorgvuldig ingepakt en een feestje om het open te maken!

Antwoord van Tres' Vintage

Beste Marijke, dankjewel voor je mooie review! Veel plezier met je raamhanger!

• Hoe beoordeel je Tres' Vintage?

• Marcel
    Review voor Tres' Vintage

Keurig correcte communicatie, met zorg verpakt en artikel voldeed aan mijn verwachtingen .

Antwoord van Tres' Vintage

Beste Marcel, bedankt voor de mooie review!

• Myreille
    Review voor Tres' Vintage

Ik was superblij met mijn bestelling. Theressa heeft fijn met mij meegedacht en de bestelling kwam in perfecte staat bij mij aan. Dank daarvoor.

Antwoord van Tres' Vintage

Beste Myreille, bedankt voor je mooie review! Fijn dat je er zo blij mee bent!

• Engeline
    Review voor Tres' Vintage

Netjes en leuk verpakt. Vriendelijke eigenaar.

Antwoord van Tres' Vintage

Beste Engeline, bedankt voor de mooie review!

• Yvonne
    Review voor Tres' Vintage

Altijd wel leuke hebbedingetjes te vinden, goed en met zorg ingepakt, snelle levering.

Antwoord van Tres' Vintage

Beste Yvonne, bedankt voor de complimenten! Veel plezier met je mooie items!

• Lideweij
    Review voor Tres' Vintage

Tres’ Vintage is mijn favoriete plek voor alles wat ik nodig heb. De spullen zijn mooi en kwaliteit is altijd zoals beschreven! Heel zorgvuldig ingepakt en verzonden en even opsparen was ook absoluut geen probleem.

Antwoord van Tres' Vintage

Beste Lidewij, bedankt voor je mooie woorden. Veel plezier met al je toffe items! En opsparen mag altijd inderdaad, zowel in de webshop als op Instagram / facebook.

• Maaike
    Review voor Tres' Vintage

Je kunt je bestellingen opsparen, er is ook zoveel leuks. Komt regelmatig wat bij.
    Via insta zie je wat en vragen om wat meer informatie kan altijd. Je krijgt vaak snel antwoord of een bericht dat het even duurt. Het wordt goed ingepakt verzonden. Je vindt nog wel eens wat unieke dingen.

Antwoord van Tres' Vintage

Beste Maaike, bedankt voor je mooie review! En al je toffe bestellingen die je opspaart, zodat ze in 1 keer verstuurd mogen worden, super leuk!

• Floor
    Review voor Tres' Vintage

Mijn betaalbare vintage Tupperware bakjes werden netjes verpakt en uiterst snel verzonden! Tres heeft dikwijls zulke leuke spullen te koop, ik zou haar winkel aan al mijn vintage liefhebbende vrienden aanraden!

Antwoord van Tres' Vintage

Hoi Floor, bedankt voor je review en je mooie woorden! Veel plezier met je Tupperware bakjes.

• Carla
    Review voor Tres' Vintage

Weer mooie items opgespaard voor mijn kattenverzameling en Holly Hobbie/Sarah Kay verzameling. Het pakket was weer een feest om uit te pakken met een hele leuke promokaart erbij. Tot een volgende bestelling!!

Antwoord van Tres' Vintage

Dankjewel Carla voor je bestellingen en je mooie review! Pakketjes pak ik met veel liefde in, fijn dat je het een feestje vindt om uit te pakken. Tot de volgende keer.

• Annelies

Goede prijzig, snelle reactie...vriendelijk

Antwoord van Tres' Vintage

Dankjewel voor je mooie review Annelies!

• Marijke
    Review voor Tres' Vintage

Fijn overleg en prachtige borden!!!

Antwoord van Tres' Vintage

Dankjewel voor je review Marijke, veel plezier met de borden!

• Ingrid
    Review voor Tres' Vintage

Leuke webwinkel, goed verpakt verzonden, tot de volgende keer!

Antwoord van Tres' Vintage

Beste Ingrid, bedankt voor je mooie review! Tot de volgende keer, leuk!

• Jeroen
    Review voor Tres' Vintage

Leuk assortiment, goede en vriendelijke communicatie, artikelen voldoen aan verwachtingen, artikelen keurig ingepakt met vriendelijk kaarte erbij. Top service!

Antwoord van Tres' Vintage

Bedankt voor je mooie bestelling en review Jeroen!

• Margreet
    Review voor Tres' Vintage

Altijd leuke dingen in de webshop!

Antwoord van Tres' Vintage

Bedankt voor je compliment een bestelling Margreet!

• Nadia
    Review voor Tres' Vintage

Tres vintage is mijn favoriete nummer 1 webshop voor leuke en mooie spullen uit een andere tijd zoals theepotten die niet meer worden gemaakt zoals toen.Ik krijg complimenten over mijn gehaakte katten schilderij de oudere generatie herkennen deze soort handwerk er komen gesprekken voort hoe hun oma,moeder of zij zelf dat ook maakte en hoeveel tijd er in zat.De jongere generatie vinden dit uniek en willen ook zo iets maar jammer genoeg is zo een originele werk nauwelijks te vinden.Onlangs had ik leuke kaarten besteld met het idee om ze op te sturen naar vrienden en familie met een leuke tekst maar ik heb besloten om ze zelf te houden en heb ze ingelijst.Ze hangen in de keuken ik kijk er graag naar en wederom complimenten ontvangen van mijn gasten.

Beste Nadia,

Bedankt voor je prachtige review! Wat leuk dat je complimenten krijgt over je aankopen en er zo mooie gesprekken ontstaan. Veel plezier met al je mooi aankopen!

• Erwin
    Review voor Tres' Vintage

Fantastische hebbedingetjes van vroeger toen er nog van niets iets werd gemaa

Antwoord van Tres' Vintage

Bedankt voor je review! Veel plezier met je mooie items!

• Manon
    Review voor Tres' Vintage

Toplevering, heel blij met mijn producten!

Antwoord van Tres' Vintage

Dankjewel voor je review Manon, fijn dat je er blij mee bent!

• Teja
    Review voor Tres' Vintage

Snelle levering, persoonlijk en mooi verpakt. Betrokkenheid. Wordt met liefde gedaan

Antwoord van Tres' Vintage

Beste Teja, bedankt voor je mooie review en complimenten!

• Alex

mooie goederen, snelle levering

Antwoord van Tres' Vintage

Beste Alex, bedankt voor je reactie en je bestelling!