Triple s Schroefset

Triple s Schroefset

Triple S schroefsets is de webshop voor in hoogte instelbare verlagingsets
Laat je inspireren door het breed scala aan Triple S Schroefsets die wij leveren tegen uiterst scherpe prijzen. Bespaar, maar niet op kwaliteit.
Schroefset Triple S, Levert uitsluitend kwaliteitsproducten, uitstekende service, advies om de juiste keuze te maken en snelle levertijd.
Bestel veilig en vertrouwd.
9,0
Filter 214 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 174 met beschrijving

• Roy Ferrara
    Geverifieerde klant van Triple s Schroefset

Scherpe prijzen en top kwaliteit! Klantenservice ook super, dus een echte aanrader!!

• Mjm Van Rijn
    Geverifieerde klant van Triple s Schroefset

• Hoe beoordeel je Triple s Schroefset?

• Emar Winter
    Geverifieerde klant van Triple s Schroefset

Het is een degelijke webshow met een overzichtelijk aanbod. Per mail word je goed op de hoogte gebracht van de status van je bestellen. Ook is het product degelijk en een uitmuntende pasvorm. Vandaar 5 sterren voor dit bedrijf. Chapeau

• Mitch van Poorten
    Geverifieerde klant van Triple s Schroefset

Ik nam contact op via Facebook met een aantal vragen, de reactie tijd van de verkoper is snel echter moet je bepaalde antwoorden uit hem trekken is hij niet echt super vriendelijk maar meer kort van stof en te zakelijk. De schroefset zelf is van prima kwaliteit, kwam echter wel beschadigd aan waardoor monteren 2,5 uur langer duurder (klemmen en ophangpunten verbogen). Rijervaring; prima set voor nu, hij staat bij mij niet op de laagste stand waardoor er nog steeds een behoorlijke rijdcomfort aanwezig is. Al met al een matige webshop, product voldoet wel aan de verwachtingen.

• Arthur Stuger

Goede service Snelle levering

• Marc
    Geverifieerde klant van Triple s Schroefset

Snelle levering, goede kwaliteit, vierde set al wat ik daar bestel

• Yanick
    Geverifieerde klant van Triple s Schroefset

Na slechte review door geen antwoord hebben gehad bleek me email in de spam te zitten , heb een email gehad met levertijd dus heb me review aangepast. Dank u

• Robin Delannoy
    Geverifieerde klant van Triple s Schroefset

Omdat hij goedkoop en goed is

• Jeffrey Koster
    Geverifieerde klant van Triple s Schroefset

Super snel geleverd had de schroefset de volgende dag in huis en ziet er keurig uit. Ook kort contact gehad en kreeg keurig ook hier een vlotte reactie!

• Jonathan Koppens
    Geverifieerde klant van Triple s Schroefset

Goede schroefset miste alleen 2 moeren voor de voorpoten maar die had ik nog liggen