Trophax
Trophax is leverancier van OTC producten voor drogisterij en apothekers in Europa. Het assortiment bestaat uit zeer verschillende artikelen van vele bekende merken.

Plezier in ondernemen is bij ons dé drijfveer. Wij worden vrolijk van tevreden en gezellige klanten. Een vriendelijke klantenservice en altijd een directe oplossing voor elke situatie zorgen ervoor dat u bij Trophax altijd in goede handen bent.

Knarsbitje.com is een website van Trophax.
Trophax is gevestigd in Nederland.

Trophax | Voor uw gulste lach.
9,1
Filter 56 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 54 met beschrijving

• Bert de Wijn
    Geverifieerde klant van Trophax

Nette prijs en zeer snelle levering

• Annoniem
    Geverifieerde klant van Trophax

Gewoon goed! Goede producten en snelle levering volgens afspraak.

• Hoe beoordeel je Trophax?

• Hans Troost
    Geverifieerde klant van Trophax

gevarieerd assortiment op het gebied van zorg en geziondheid

• F.A. Klaassen
    Geverifieerde klant van Trophax

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden.

• Wiebo Hobma
    Geverifieerde klant van Trophax

Binnen een week binnen (feestdagen). Keurig verpakt.

• Adri vd Grient

Makkelijk

• D Dirksen

Goede en tijdige levering

• Jan Teklenburg
    Geverifieerde klant van Trophax

gewoon doen wat je beloofd

• Robert Essenstam
    Review voor Trophax

Twee jaar geleden heb ik mijn eerste snurkbeugel van SleepPro besteld. Een standaard-beugel om eerst eens te ervaren of het bij mij goed werkte. Die ervaring was zo overtuigend dat ik voor meer draagcomfort wel durfde investeren in een snurkbeugel op maat van SleepPro. Geweldig! De beugel went heel snel en het effect is krachtig. Mijn vrouw en ik worden veel uitgeruster wakker sinds ik de beugel draag. Na twee jaar wilde ik de maatbeugel vanuit het oogpunt van hygiëne vervangen. Mijn bestelling viel samen met wat veranderingen in de logistiek bij SleepPro, waardoor de verzending vertraging opliep. Dan merk je dat de mensen van Dentalstore goed bereikbaar zijn en het perfect oplossen. Zonder meer een aanrader voor iedereen met een snurkprobleem!

• corrie roedoe

Harstike goed bedankt