Trouwringen Design

Trouwringen Design

Welkom op de online webshop van Trouwringen Design. Trouwringen Design is een online webshop waar bruidsparen hun verlovingsring, vriendschaps-, relatie- of trouwringen kunnen bestellen. Deze webshop is opgericht door Theo en Edita Verbree. De eigenaren van Rozenhof Trouwringen, een trouwringenspecialist dat sinds 2008 gevestigd is in Noord-Nederland. Zij krijgen wekelijks aanvragen voor online bestellingen van bruidsparen door heel Nederland en België. Vandaar dat Trouwringen Design is opgericht. De collectie van Trouwringen Design is veelzijdig en kent vele stijlen. Ook houdt Trouwringen Design de nieuwste trends goed in de gaten om ons aanbod up-to-date te houden. Een online webshop waar bruidsparen eenvoudig en snel trouwringen kunnen bestellen. Achter de schermen zijn de trouwringenspecialisten met liefde en passie bezig om ieder trouwringenpaar uniek en persoonlijk te maken.

• Sonja & Richard
    Review voor Trouwringen Design

Ringen waren helemaal perfect. De levering was ook super snel.

• Eric Arts
    Review voor Trouwringen Design

Prima service en mooie producten.

Antwoord van Trouwringen Design

Bedankt voor uw beoordeling! Super om te horen dat u een goede service heeft ervaren en dat u de producten van TrouwringenDesign mooi vindt. Veel plezier met uw aankoop.

• Hoe beoordeel je Trouwringen Design?

• Marc
    Review voor Trouwringen Design

We hadden voor onze ringen specifieke wensen waar wij zelf niet meer uit kwamen. Hierom hebben wij contact opgenomen met trouwringen design om geholpen te worden. Theo heeft ons super geholpen via de telefoon en ze hebben een ringenbos opgestuurd waardoor we ook makkelijk onze vingers konden opmeten. Super geregeld en heel erg bedankt!

Antwoord van Trouwringen Design

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed (telefonisch) bent geholpen. Veel plezier met uw aankoop!