Tuanashop

Tuanashop

Tuanashop is de specialist op kruiden en specerijen. Met meer dan 300 soorten kruiden heeft Tuana Kruiden brede aanbod voor jullie smaak. Onze populaire producten zijn peper, chili con carne, kaneel, kurkuma, oregano, peterselie, venkel en tijm. Deze kruiden en alle andere soorten kruidenmixen kun je snel en veilig online bestellen.
9,4
Filter 1234 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1232 met beschrijving

• Stefaan
    Review voor Tuanashop

Prachtige producten voor een eerlijke prijs.

• Stephan
    Review voor Tuanashop

1 van de geleverde producten was al bijna een jaar over de datum. Klantenservice bereiken was (te) lastig, maar uiteindelijk is alles naar tevredenheid opgelost. Hopelijk 5 sterren bij de volgende bestelling

• Hoe beoordeel je Tuanashop?

• niks geleverd na 6 dagen
    Review voor Tuanashop

ik heb 6 dagen geleden een bestelling geplaatst en nu heb ik via hun chat contact gezocht en nu willen ze het vandaag versturen

Antwoord van Tuanashop

Beste Klant,
    U heeft zelf huisnummer vergeten te vullen in adresbalk. Hiervoor heeft u twee keer mail ontvangen. We hebben pas over 4 dagen van u antwoord gekregen. Graag wil ik u verder helpen met uw pakket te sturen. Zoal u weet nu is drukste dagen van ondernemers en doen wij ook ons best uw bestelling op tijd te verzenden. Maar in ieder geval een correctie vanuit onze kant over het uw review.

• Ingrid Dost
    Geverifieerde klant van Tuanashop

1ste keer besteld , alles vlot verlopen, producten lijken me helemaal goed. Netjes verpakt

• Henk Bruinenberg
    Geverifieerde klant van Tuanashop

Snelle levering, product van goede kwaliteit

• Sterre Manasse
    Geverifieerde klant van Tuanashop

Snelle levering! Goede, smakelijke producten en heel vriendelijke en adequate oplossing van een klein probleempje. Hier zal ik vaker mijn spullen gaan bestellen

• Hamza Çig

Uitstekend

• Mur
    Geverifieerde klant van Tuanashop

Snelle levering en kwaliteit product!

• NN

Keurig op tijd geleverd

• Mohamad Hamwi

Bedankt

• Hans Blankendaal
    Geverifieerde klant van Tuanashop

Veel goed. Enkele suggesties ter verbetering. Vermelden formaten van verpakkingen. Verzendkostenvrij van 40 naar 30.

• Debora Vusscher Vraets
    Geverifieerde klant van Tuanashop

Fijne manier van afhandelen na een fout vd bezorger. Super… zeer corrrect. Product fantastisch, voldoet aan verwachting.

• Meryem M Sadik

Zeer goede kwaliteit!

• Ali Fath
    Geverifieerde klant van Tuanashop

Kwaliteit goed. Snel ontvangen.

• Serena Maria
    Geverifieerde klant van Tuanashop

Snelle levering. Top kwaliteit en kreeg zelfs 80gr extra dan waar ik voor had betaald omdat de specifieke hoeveelheid op was en nog extra gratis kruiden als cadeau

• Ursula
    Geverifieerde klant van Tuanashop

Ik kreeg bij mijn tweede bestelling kurkuma cadeau wat erg goed samen gaat kwa kruiden met mijn bestelling.

• David

Goede produkten, snelle levering

• HW de Blij

Bezorgd 2 dagen thuis

• Christel
    Geverifieerde klant van Tuanashop

Tevreden van mijn bestelling.

• Robin Ketting Olivier
    Geverifieerde klant van Tuanashop

Snel geleverd en een extraatje erbin