Tuincomposiet
Geniet ruim 25 jaar zorgeloos van onze producten! De nummer 1 aanbieder van composiet producten zoals gevelbekleding en vlonderplanken.
  • Pieter Notenboom
    Geverifieerde klant van Tuincomposiet

Mooie samples ontvangen van de composiet vlonderplanken. Hierdoor een goede indruk gekregen van de uitstekende kwaliteit van het product en uiteindelijk na het ontvangen van een offerte mijn bestelling geplaatst.

• John Dekker
    Geverifieerde klant van Tuincomposiet

Goede service bij Tuincomposiet! Van de telefonische hulp tot het bestellen van de kunststof vlonderplanken verliep alles soepel. Vriendelijk te woord gestaan door Nick, en de kwaliteit van het product lijkt ook zeer goed te zijn!

• Hoe beoordeel je Tuincomposiet?

• Bas Vermeulen
    Geverifieerde klant van Tuincomposiet

De kunststof gevelbekleding van Tuincomposiet oogde op het eerste gezicht van de sample al goed. Nu we het voor een grootdeel als schutting hebben gebruikt in onze tuinen zijn we zo enthousiast geworden dan we nu ook de gevel gaan doen! Super tevreden.

• Johan Hoogland
    Geverifieerde klant van Tuincomposiet

Snelle levering op pallet op de afgesproken leverdatum! Kwaliteit van de vlonderplanken is erg goed. Met behulp van de bereken tool op de site ook direct de goede hoeveelheid planken besteld. Al met al een goede ervaring bij Tuincomposiet.

• Brad Stemmer
    Geverifieerde klant van Tuincomposiet

Super geholpen in de mooie showroom om! Mooie samples mee naar huis gekregen om in alle rust mijn keuze te maken. Inmiddels ligt de vlonder er prachtig bij en ben ik super blij met mijn aankoop!