TuinenXL
TuinenXL staat voor binnen en buiten. We geloven dat warmte verbindt, daarom proberen wij onze collectie altijd te laten verbinden met warmte. We staan echt achter ons product, hopelijk jij binnenkort ook.
9,1
Filter 544 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 324 met beschrijving

• Yvonne Reijers
    Review voor TuinenXL

Vorig jaar twee petroleumkachels gekocht. Eén ervan is prima, de ander slaat direct uit. Deze klacht heb ik aangegeven. Ik werd verwezen naar de website. Heb inmiddels inmiddels veel mails verzonden en Regelmatig telefonisch contact geprobeerd te zoeken. De telefoon wordt niet opgenomen. Helaas, maanden verder en nog steeds geen reactie. Slecht!
    Zo ga je niet met je klanten om….! Neem je verantwoordelijkheid.

• Jeroen Hazen
    Geverifieerde klant van TuinenXL

Zeer scherpe prijs. Perfecte snelle levering.

• Hoe beoordeel je TuinenXL?

• Robin Doove

Pakket nooit ontvangen

• Ingrid Maas

Lekker vlug in huis.

• Ruud
    Geverifieerde klant van TuinenXL

Scherpe prijzen en snelle levering

• Hanneke van der Westen
    Geverifieerde klant van TuinenXL

Makkelijk te vinden en te bestellen op de website. Goede en snelle service en snelle levering. Zeer goed product.Top!!!

• alfred

Geweldige service

• Mike Obbink
    Geverifieerde klant van TuinenXL

Mooi op tijd met de levering.. vriendelijk mensen.. en goed verpakt..
    Thnx daarvoor

• Vera Sonck
    Geverifieerde klant van TuinenXL

Snelle levering. Goed ingepakt en vriendelijk afgeleverd. En een uitstekend product de bio ethanol

• Patrick Heijmenberg
    Geverifieerde klant van TuinenXL

De door mij bestelde Qlima kachel was goedkoper dan bij alle andere winkels en werd geleverd binnen de beloofde levertermijn. TuinenXl is zeker een aanrader.

• Eddie

Esther zoals beloofd👍
    Bedankt voor de uitleg en ik hoop dat mijn product zo snel mogelijk komt

Antwoord van TuinenXL

Beste Eddie,

Het is erg druk de laatste weken, telefonisch zijn we wel goed bereikbaar. Had ons even gebeld dan hadden we het opgelost. Je bestelling is niet bij ons op voorraad en de aanlevering duurt langer dan gepland.

• Aaron
    Review voor TuinenXL

Deze winkel zou gesloten moeten worden. Kachel defect ontvangen. Binnen 2 dagen reactie? Nee hoor. 3 week verder maar geen gehoor. Bijna 300 euro weg gegooid.

Na bemiddeling via webwinkelkeur werd ik uiteindelijk gebeld. Mevrouw vanaf begin gelijk al met verheffende stem. Ik zou de eerste zijn, nou kijk even naar je reviews ook op andere kanalen. Ik had volgens haar geen melding gemaakt. Alleen maar een boos iemand aan de telefoon gehad waarna ook ik heel natuurlijk boos wordt en ook mijn stem verhef. Was een gezellig gesprek. Aangezien normaal communiceren via mail of telefoon niet mogelijk is, klachten niet goed worden opgepakt breng ik het product maar persoonlijk retour.

Zie ook reviews op bv trustpilot. Mijn advies, doe gaan zaken met tuinenxl.

Antwoord van TuinenXL

Beste Aaron,

Je 219 euro zijn zeker niet weggegooid, je hebt namelijk 4 jaar garantie op je product van Qlima. Onderaan onze website klik je op het kopje ´garantie´. Als je daar het formulier invult komt het allemaal goed.

• Ferry Oudejans

Supersnelle bezorging.

• Lotte Paredis
    Geverifieerde klant van TuinenXL

Ik heb de vaas nooit ontvangen

• Chanti Toet

Goede prijs

• joke kampman

snel geleverd

• Robby Botter
    Geverifieerde klant van TuinenXL

Goede service, mijn bestelling was zeer snel binnen👌😎

• Lenie plomp

Geweldig

• Miguel De Neve
    Geverifieerde klant van TuinenXL

Prijs kwaliteit is zeer goed, snelle afhandeling en snelle levering

• Tim Kolthof
    Geverifieerde klant van TuinenXL

Prima kwaliteit voor een knappe prijs. Snel geleverd geen gedoe.