Tuinhaardxxl.nl

Tuinhaardxxl.nl

Tuinhaardxxl.nl / Tuinhaardxxl.be, & Haard.nl - Dé specialisten in houtkachels, tuinhaarden & buiten koken!
tuinartikelen tuinhaard vuurschaal
9,2
Filter 892 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 817 met beschrijving

• Thea
    Geverifieerde klant van Tuinhaardxxl.nl

Snelle levering en goede info op de website. Tevreden!

Beste Thea,

Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat u tevreden bent met de snelle levering en de informatie die u op onze website heeft gevonden. Als er in de toekomst iets is waarbij we u kunnen ondersteunen, neem dan gerust contact met ons op. Nogmaals bedankt voor uw review en veel plezier gewenst met uw aankoop!

Team TuinhaardXXL.nl

• Dave Martin

wel okay maar wel duur kwam ik later achter. voor mij 1x nooit meer

• Hoe beoordeel je Tuinhaardxxl.nl?

• Dushyant Parkhi
    Geverifieerde klant van Tuinhaardxxl.nl

Goedkoop, top kwaliteit, snelle levering aan huis.

Beste Dushyant,

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw bestelling! We vinden het belangrijk om de best mogelijke kwaliteit te bieden tegen een betaalbare prijs en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als u in de toekomst nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

• Claas
    Review voor Tuinhaardxxl.nl

Fast reply to all my questions and very pleasant contact with the customer service. Flexible solutions are also available for non-daily requirements.

• Robin Hoffman
    Geverifieerde klant van Tuinhaardxxl.nl

Prima kwaliteit voor een redelijke prijs. Goede service en snelle levering.

• Marco Stenvers
    Geverifieerde klant van Tuinhaardxxl.nl

Top service! Prachtige haard van uitstekende kwaliteit!

• Liesbeth Bos
    Geverifieerde klant van Tuinhaardxxl.nl

Ik heb een dag vrij genomen, het product kwam een dag later

• Damon.

Vrijdag besteld.

Beste Damon,

Bedankt voor uw review.

Wat jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden lijkt te zijn met uw bestelling van de tuinhaard met pizzaoven, onze excuses voor het ongemak.
    U heeft de haard op een maandag (18 maart) bij ons besteld en hetgeen is op de dinsdag erop (19 maart) bij u thuis geleverd. De bezorging is verlopen zoals op de website aangegeven, ik zie ook dat er onderweg geen vertraging is geweest en dat de chauffeur het pakket netjes op tijd heeft bezorgd.

Mocht er toch iets zijn over de bezorging of de haard waar u niet tevreden over bent, laat het ons gerust weten! Wij zijn bereikbaar op (+31) 85 - 760 60 54 of via info@tuinhaardxxl.nl.

• P Schellekens
    Geverifieerde klant van Tuinhaardxxl.nl

Snelle levering en goede communicatie

Beste heer/mevrouw Schellekens,

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We hechten veel waarde aan klanttevredenheid en zijn blij te lezen dat je tevreden bent met de snelle levering en communicatie. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt. We helpen je graag verder!

• De Boompjes
    Geverifieerde klant van Tuinhaardxxl.nl

Bestelling werd zeer snel geleverd in originele verpakking van de terrasheater. Hebben het nog niet uitgeprobeerd, maar is in afwachting van een buitenparty begin april, dus hoop dat het het doet.

• Marianne Nijboer
    Geverifieerde klant van Tuinhaardxxl.nl

We hebben een prachtige pizzaoven/houtkachel gekocht. Ziet er erg goed uit!!
    Helaas was de pijp ingedeukt, maar na een mailtje met foto, kregen we de volgende dag een nieuwe.

Prima service.!!!!

• Peter Veldhoen

Zeer snelle levering

• Ad
    Geverifieerde klant van Tuinhaardxxl.nl

Tuinhaard ontvangen met een productiefout (waardoor assemblage niet correct mogelijk was), dit gemeld via mail met duidelijke foto. Kreeg ontvangstbevestiging en dat een vervangend onderdeel dezelfde dag onderweg ging. Dit inderdaad de volgende dag gekregen, dus prima service, maar moest er wel 2x voor thuisblijven. De haard vanwege slecht weer nog niet gebruikt, maar ik ga er van uit dat deze doet waarvoor die gemaakt is.

Beste Ad,

Bedankt voor uw review. Nogmaals onze oprechte excuses voor de productiefout en dat u hierdoor twee keer thuis moest blijven.
    We hopen dat u binnenkort in staat zult zijn om van uw tuinhaard te genieten en we staan klaar om u te helpen als u nog vragen heeft.

• Peter
    Geverifieerde klant van Tuinhaardxxl.nl

Wij hebben een buitenhaard gekocht die de volgende dag al geleverd werd. Prima service en ook de levering was top. Goed verpakt en geleverd op de afgesproken tijd. Complimenten!

Beste Peter,

Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze service en de snelle levering van de haard. We streven er altijd naar om producten goed verpakt en op tijd te leveren. Als u in de toekomst nog vragen of opmerkingen heeft, staan we graag voor u klaar. Nogmaals hartelijk dank voor uw positieve review en veel plezier gewenst met uw haard!

• Hans Langendoen

Beste Hans,

Bedankt voor uw positieve beoordeling over onze snelle levering. We doen ons best om ervoor te zorgen dat al onze klanten hun bestellingen snel ontvangen. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen u graag verder.

• Klant

Bezorging slecht

Beste Mathijs,

Bedankt voor uw feedback en onze excuses dat de bezorging niet aan uw verwachtingen voldeed. We waarderen uw eerlijkheid en begrijpen hoe belangrijk een tijdige levering is.
    Ik zie dat uw pakket tijdig door ons is verzonden, maar bij de pakketdienst een aantal dagen vertraging heeft opgelopen. Ik zal hier een melding van maken bij de pakketdienst, zodat de verantwoordelijke persoon hierop aangesproken wordt.

In ieder geval wel heel veel plezier gewenst met uw bestelling! Mocht u hier vragen of opmerkingen over hebben, dan horen we het graag!

• Wilko Norde
    Geverifieerde klant van Tuinhaardxxl.nl

Dik voor elkaar en fik erin!

• Jos
    Geverifieerde klant van Tuinhaardxxl.nl

De service: Snelle levering, net iets voor 5 uur besteld en de volgende dag binnen, vragen worden snel beantwoord.

Het product: Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van de tuinhaard met merk Vik-Odin, staal is dik, zeker 2mm, de pijp is zelfs 3mm. Nette lasnaden. Voelt stevig aan en ook zeer netjes gespoten. Bijna zonde om vuur in te stoken 😉
    Elk cent waard.

Succes met jullie mooie onderneming.

• Patrick

Mooi product, snelle levering

• R
    Review voor Tuinhaardxxl.nl

Goede prijs en mooi produkt