Tuinhoutvoordeel.nl

Tuinhoutvoordeel.nl

Op zoek naar materiaal voor een houten overkapping in uw tuin of een nieuw terras van vlonderhout of een nieuwe schutting. Tuinhoutvoordeel.nl levert meer dan 10.000 tuinhout artikelen bij u thuis in heel Nederland en België. U kunt kiezen uit duurzaam hardhout, composiet planken, onbehandeld Lariks Douglas of onder hoge keteldruk geïmpregneerd tuinhout. Ontdek het gemak, de diverse bezorgopties, onze uitstekende service en het aanbod tuinhout, bouwmateriaal en vloerdelen van Tuinhoutvoordeel.nl.
Tuinhout, Douglas, Hardhout
7,9

• Clemens de Laat

Goede service, snelle levering

• Daniël ten Brinke
    Geverifieerde klant van Tuinhoutvoordeel.nl

Levering was netjes op tijd, wel 2 artikelen verkeerd geleverd, kan gebeuren. Dit is echter heel snel en netjes opgelost.

• Hoe beoordeel je Tuinhoutvoordeel.nl?

• Rob van de Straat
    Geverifieerde klant van Tuinhoutvoordeel.nl

Levering mooi optijd en het hout zag er goed uit

• W. Petereit
    Geverifieerde klant van Tuinhoutvoordeel.nl

Vriendelijke bezorgers en bestellen is makkelijk.

• Marieke Kuijlen
    Review voor Tuinhoutvoordeel.nl

Wij kochten gister (10/6/21) een partij hout bij houthandel heiningen. Mijn advies: doe nooit zaken met deze partij!

Nadat we vorige week bij houthandel heiningen waren geweest, hadden ze hout laten zien, wat van slechtere kwaliteit was. Veel scheuren, knoesten en dergelijke. Echter werd verteld dat niet de partij is waar het om ging, deze lag namelijk in een loods. Op goed vertrouwen akkoord gegaan met de koop, 100 euro hand geld gegeven. Paar dagen later komen we erop terug, echter is het heel simpel, we kunnen van de koop afzien, maar zijn dan onze aanbetaling kwijt, en we hebben dan zelf nog geluk, want we hebben maar een kleine aanbetaling gedaan.

Gisteren het hout dan maar toch opgehaald. Het zou worden klaar gelegd. Eerst zouden we dit de avond daarvoor doen maar de meneer stuurt een bericht dat het nog niet klaar ligt. Vervolgens wordt er gisteren om gegaan, super slecht ontvang, niet klantvriendelijk (er wordt gesproken als: u vrouw hoeft hier nooit te komen!). Vervolgens ligt er geen enkel plankje klaar. Moet er zelf worden gezocht naar hout, tussen de stapel met “lelijke” planken. We hebben geen loods gezien met beter hout.

In mijn ogen is dit echt afvalhout van grotere bedrijven zoals bijv douglashout.nl. Daar waar je dit soort hout voor 4,10 de meter kunt kopen, en hier voor 4,00. Hout wat vol zit met slechte stukken (ja en zeker je mag deze stukken niet meerekenen, maar dit houdt wel in meer arbeid). En veel kleurverschil in het houdt, wat echt duidt op verschillende partijen (afgekeurd?) hout. In mijn ogen echt een kat in de zak!

Doe met deze partij geen zaken en ga echt elders kijken . Veel mooie praatjes; maar is niks van waar!

• Esther
    Review voor Tuinhoutvoordeel.nl

Uitstekende service! Er is de tijd genonen om op de werkplaats de voorraad te controleren, ik kreeg foto's via de app toegestuurd zodat ik zelf een keus kon maken, communicatie was uitstekend. Afspraken zijn nagekomen en de bezorger was zo begripvol om mij zelfs even te willen helpen met tillen. Een groots gebaar voor mij!! En natuurlijk practige kwaliteit. Een zeer tevreden klant!!

• Peet
    Review voor Tuinhoutvoordeel.nl

Besteld, betaald, geleverd binnen een week.
    Precies wat ik verwachte toen ik de bestelling plaatste.

• Stefan
    Review voor Tuinhoutvoordeel.nl

De beloofde levertijd klopt niet. Geen bericht, laten niets van zich horen. Contac t is niet mogelijk. Er wordt bij herhaling niet opgenomen. Ook niet op het GSM nummer.

• Erik de Ruijter
    Review voor Tuinhoutvoordeel.nl

Levering en contact prima, kwaliteit van het hout was ik geleverd kreeg was zeer slecht. Er waren stukken van het hout af, diverse regels waren beschimmeld, maatvoering was niet correct (en ik bedoel geen paar millimeter maar ik bestel 50x75mm regels en meerdere waren 48x70mm een zelfs 45x65mm). Het kwam bij mij over een partij oud hout in plaats van nieuwe Douglas regels. Er is nu verschillende keren mailcontact geweest, ben benieuwd naar hoe dit opgelost wordt. En afhankelijk van de geboden oplossing kan deze beoordeling natuurlijk aangepast worden.
    Aanvulling 1. Inmiddels mail contact geweest maar meer dan standaard mail dat ik recht heb binnen 14 dagen de hele bestelling te retourneren, was er niet. Op mijn vraag dat ik inmiddels ben begonnen en daarom niet de hele partij kan retourneren, is geen antwoord meer gekomen. Er wordt iets verkeerds geleverd en het enige antwoord is dat ik de hele bestelling op eigen kosten kan retourneren. Het is niet dat ik de bestelling niet meer wil, maar een leverancier die iets verkeerd levert, moet zijn verantwoording nemen en met een oplossingen komen. Ik ben blij dat heel veel mensen tevreden zijn en die klant blijven, ik ben het dus niet en mij zijn ze als klant kwijt.
    Aanvulling 2 : Na een week toch nog een keer mail contact gehad en er is een net voorstel gedaan voor compensatie van de verkeerde regels. Ondanks dat de kwaliteit van mijn levering niet echt goed was, is ieder geval een goede oplossing geboden. Ondanks het feit dat er nu een oplossing is geboden, blijft het feit dat het hout toch van een stuk mindere kwaliteit is dan ik verwacht had. Daarom helaas maar 3 sterren.

• Esme
    Review voor Tuinhoutvoordeel.nl

Een hoop mooi materiaal via de webshop gekocht. Eenvoudig om te bestellen en voor een zeer scherpe prijs in vergelijking met andere winkels. Bestelling werd zeer snel en deskundig bezorgd... vooraf netjes gebeld voordat deze werd bezorgd. Bedankt heren en dames voor mooi maken van mijn tuin. Ik ben klaar voor de zomer!!!