Tuinvoordeel.eu

Tuinvoordeel.eu

Tuinvoordeel.eu is dé webshop voor tuin en terras. U vindt bij ons grote stijlvolle bloempotten, vazen, plantenbakken en bloembakken voor scherpe prijzen.
9,0
Filter 29 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 28 met beschrijving

• kees
    Geverifieerde klant van Tuinvoordeel.eu

snelle en nette levering, 1 bak was beschadigd, geen probleem volgende dag een nieuwe top.

• Isabelle
    Geverifieerde klant van Tuinvoordeel.eu

Goede service en snelle levering

• Hoe beoordeel je Tuinvoordeel.eu?

• Herman Mulder
    Review voor Tuinvoordeel.eu

Als eerste werd er een verkeerd item geleverd. Ik moest zelf diverse keren aanmanen (en uiteindelijk dreigen met verkoop op Marktplaats) om ervoor te zorgen dat het weer opgehaald werd. Het was een groot item, dus zelf via PostNl terugsturen was geen optie.
    De levering was onverwachts, zonder dat er een mail gestuurd was over de leverdatum. Ze hadden geluk dat we juist op die dag thuis waren.

Er wordt op geen enkele manier gecommuniceerd met de klant. Ik moest de hele tijd zelf bellen/mailen ipv dat ik geïnformeerd werd over de voortgang.

• Joachim
    Review voor Tuinvoordeel.eu

enige vorm van communicatie zou welkom zijn. 6 weken na mijn bestelling even de vraag gesteld of er al zicht was op een mogelijke leveringsdatum (item had een langere leveringstermijn dus hier nog geen enkel probleem) maar na bijna 1 maand en enkele reminders later nog steeds geen reactie op mijn vraag.

• Wouter
    Review voor Tuinvoordeel.eu

Uitstekende service. Er word goed met je meegedacht, de lijnen zijn kort, de vragen worden gelijk voor je beantwoord. Tevens een snelle en correcte levering. Echt een aanrader!

• Marcel Muijlkens
    Review voor Tuinvoordeel.eu

Duidelijke website, goed bestel proces, snelle levering. Goede updates mbt de order en levering. Aanrader. Goed betrouwbaar bedrijf wat zich aan de afspraken houdt

• Jolanda Voets
    Review voor Tuinvoordeel.eu

Had kalkaanslag op mijn nieuwe watertafel.
    Goed advies gekregen en bestelling keurig verpakt volgende dag binnen.
    Niet duur en goed verpakt.
    TOP!

• P.Mennen
    Review voor Tuinvoordeel.eu

Goede website, Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, daags na bestelling (cortenstaal) bloembakken al geleverd. Chauffeur (firma Biskop Roosendaal) uitermate correct en vriendelijk. product goed verpakt. Prijs/kwaliteit product is uitstekend. kortom Tuinvoordeel is voor mij een aanrader.

• Loomeijer
    Review voor Tuinvoordeel.eu

Met volle tevredenheid zijn de Andes-
    cortenstaal-100x100x60-cm-plantenbakken geleverd.
    Complimenten voor de chauffeur die zeer vriendelijk en behulpzaam was!
    Hartelijk dank voor de snelle en correcte afhandeling/levering.

• M. de Bruijn
    Review voor Tuinvoordeel.eu

Vlotte afhandeling van de order.
    Een opmerking:
    De klant van tevoren inlichten wanneer de order geleverd wordt.
    De order werd bij ons op een pallet geleverd. Wij wonen 1 hoog en er was niemand thuis.
    De bezorger mocht het niet zelf af stapelen omdat er breekbaar op stond, gelukkig waren de buren thuis en wilde dit wel doen.