Tupps
Tupps is dé online woonwinkel waar je terecht kunt voor het inrichten van je complete interieur.
Typen: Meubels, Verlichting, Keuken, Accessoires en Tuin.

✓ Eenvoudig besteld & snel geleverd

Filter 30 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 25 met beschrijving

• Jan Eikenaar

goede prijs en service

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw 5-sterren review, heel veel plezier van uw aankoop gewenst!

• Naomy alles
    Review voor Tupps

Een tafel besteld met een geschatte levertijd van 2-5 werkdagen. Dit was niet haalbaar volgens de klantenservice ivm Corona. Ze hadden het product gewoon niet op voorraad en zou na 2 weken geleverd worden. Prima, maar wees daar eerlijk over. De levertijd is op de website nooit aangepast, dit heet dwaling en is in feite gewoon strafbaar. De tafel was na 2 weken weer leverbaar volgens Tupps, toch hebben wij nog eens een extra 2 weken moeten wachten tot wij reactie kregen over dat de leverancier de tafel opgehaald had bij hen om aan ons te leveren. Maar contact met de leverancier was er geloof ik niet, en contact met ons was erg traag. Een telefoontje kon er niet van af! Sterker nog, deze klantenservice heeft niet eens een telefoonnummer! Toen maar eens een boze mail gestuurd naar Tupps over hoe dit allemaal gaat en er geen communicatie is.
    Afijn, na nog een week wachten werd onze tafel ineens geleverd na een sms van de leverancier met een bezorgvenster van tussen 08:00-17:00.
    Tot op heden nog geen reactie gehad van de klantenservice van Tupps over hoe het met de levering van onze tafel zou staan!

De tafel is prachtig, hij was het wachten zeker waard. Als er vantevoren gemeld zou zijn dat het 5 weken zou duren had ik hem ook besteld! Maar zéker niet bij Tupps!

• Hoe beoordeel je Tupps?

• Miljkovic
    Review voor Tupps

Maandag 25 mei fiks dure stoel besteld en betaald. Zou "geschat" 3 tot 5 werkdagen levertijd hebben. Nu is het onderhand 5 juni. Kreeg een aflever bericht van Gefco dat het tussen 0800 en 1700 uur bezorgd zou worden... Het is onderhand 1845 en geen bezorging. Ben benieuwd in welke staat die stoel verkeerd ondertussen... Ga de volgende keer heel hard nadenken of ik hier wel wat moet bestellen.

Aanvulling: stoel is daaropvolgende dinsdag alsnog geleverd. Hoewel klantenservice van Tupps de follow up echt wel probeert te regelen, ben ik wel van mening dat als corona de oorzaak is van vertragingen je dit ook als disclaimer op de site kan zetten. Nu zijn zowel levertijd (3-5 werkdagen) alsmede reactietijd (binnen 24 uur reactie) ruimschoots niet gehaald zoals beloofd.

Opschaling naar een magere 3 sterren puur omdat de klantenservice wel zijn best heeft gedaan.

Beste Miljkovic,

Allereerst bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling. En fijn dat de transporteur alsnog geleverd heeft. Zoals medegedeeld gaan wij hier intern mee aan de slag. Verder merken ook wij duidelijk de impact van corona, wat in uw geval helaas tot vertraging heeft geleid. Dank voor uw begrip en de tip die u met ons deelt.

Veel plezier van uw aankoop gewenst en een prettige dag verder!

• Erling Riedel
    Geverifieerde klant van Tupps

Moeten 4 eetkamerstoelen gebruiken die we in Denemarken hadden geprobeerd te kopen, maar geen enkele kon leveren. Bij Tupps kregen we snel antwoord op vragen over de voorraadstatus. snelle levering naar Denemarken, veilig en goed verpakt. De stoelen zaten super mooi en voldeden aan de verwachtingen. helemaal door super service ondanks de lange afstand en enkele taalproblemen, maar met een beetje Google-hulp gaat het. zeer tevreden klant. Erling Riedel

Beste Erling,

Bedankt voor uw mooie woorden. Wij proberen er altijd het beste van te maken. Fijn dat u zeer tevreden bent, hier doen we het voor! Veel plezier van uw aankoop gewenst.

• Daan van Koert

- 12345

Beste Daan,

Bedankt voor uw 4-sterren review. Indien u nog tips heeft voor het verbeteren van onze serviceverlening horen wij die graag!

• Vilmar den Heijer

Gewoon goed, snelle levering

Beste Vilmar,

Hartelijk dank voor uw 5-sterren review.
    Heel veel plezier van uw aankoop gewenst!

• Fabian
    Geverifieerde klant van Tupps

Ondanks coronavirus toch op tijd geleverd gekregen en een zeer goede communicatie. Fijne service.

Beste Fabian,

Bedankt voor uw mooie woorden! Ook in tijden van corona proberen wij er het beste van te maken. Veel plezier van uw aankoop gewenst.

• Mettina Snieder
    Geverifieerde klant van Tupps

Snelle levering en goede service!

Beste Mettina,

Hartelijk dank voor uw positieve review! Veel plezier van uw aankoop gewenst. We hopen u in de toekomst nogmaals bij Tupps te mogen verwelkomen.

• Thera Rietveld
    Geverifieerde klant van Tupps

Scherpe prijs voor hetzelfde product en goede service

Beste Thera,

Bedankt voor uw 5-sterren review. Heel veel plezier van uw aankoop gewenst!
    Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Tupps.

• Marcel Marx
    Geverifieerde klant van Tupps

Ik kan alleen beoordelen mijn bestelling van een buro en een stoel en dat ging goed.

Beste Marcel,

Hartelijk dank voor uw positieve review!
    Veel plezier van uw bestelling en graag weer tot een volgende keer bij Tupps!