Tupps
Tupps is dé online woonwinkel waar je terecht kunt voor het inrichten van je complete interieur.
Typen: Meubels, Verlichting, Keuken, Accessoires en Tuin.

✓ Eenvoudig besteld & snel geleverd

8,8
Filter 35 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 30 met beschrijving

• Secil
    Review voor Tupps

Ik heb me op voorhand geïnformeerd over de retourkosten voor ik een bestelling had geplaatst. Helaas heb ik de producten toch moeten retourneren. Ik heb gevraagd hoe ik dat moest doen. Opeens kwamen men ze af met driedubbele kosten van wat ze oorpsronkelijk beweerden!

Beste Secil,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
    Wat vervelend dat er een fout is gemaakt in de berekening van de retourkosten. Ik zie dat er vaker afstemming heeft plaatsgevonden waar tijdig op is gereageerd. Ook zie ik dat u het bestelde product op tijd heeft ontvangen. Jammer dat het met de retourinformatie is misgegaan!

Verder zie ik dat u het product zelf heeft geretourneerd en dus geen gebruik heeft gemaakt van onze ophaaldienst. Wij gaan ervan uit dat het product binnenkort in goede orde zal worden ontvangen, waarna wij uw bestelling kunnen afronden. U ontvangt t.z.t. een reactie per e-mail.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor nu wens ik u een fijne dag verder!

• ruud bosch
    Geverifieerde klant van Tupps

Snelle reactie , vriendelijk en goed contact

Beste Ruud,

Bedankt voor uw mooie woorden. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en hopelijk tot snel weer!

• Evert Wolters

Beste Evert,

Hartelijk dank voor uw 5-sterren review.
    Heel veel plezier van uw aankoop gewenst!

• Naima Mellah
    Geverifieerde klant van Tupps

Mooie stoelen en veel goedkoper dan de concurrenten. Snel geleverd en goed te woord gestaan

Beste Naima,

Bedankt voor uw mooie woorden, fijn dat u zeer tevreden bent. Wij garanderen u inderdaad de laagste prijs en hopen u in de toekomst nogmaals bij Tupps te mogen verwelkomen.

Veel plezier van uw aankoop gewenst!

• Bob Vos

Goed afgehandeld

Beste Bob,

Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn dat u tevreden bent met de afhandeling, hier doen we het voor. Veel plezier van uw aankoop gewenst.

• Jan Eikenaar

goede prijs en service

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw 5-sterren review, heel veel plezier van uw aankoop gewenst!

• Naomy alles
    Review voor Tupps

Een tafel besteld met een geschatte levertijd van 2-5 werkdagen. Dit was niet haalbaar volgens de klantenservice ivm Corona. Ze hadden het product gewoon niet op voorraad en zou na 2 weken geleverd worden. Prima, maar wees daar eerlijk over. De levertijd is op de website nooit aangepast, dit heet dwaling en is in feite gewoon strafbaar. De tafel was na 2 weken weer leverbaar volgens Tupps, toch hebben wij nog eens een extra 2 weken moeten wachten tot wij reactie kregen over dat de leverancier de tafel opgehaald had bij hen om aan ons te leveren. Maar contact met de leverancier was er geloof ik niet, en contact met ons was erg traag. Een telefoontje kon er niet van af! Sterker nog, deze klantenservice heeft niet eens een telefoonnummer! Toen maar eens een boze mail gestuurd naar Tupps over hoe dit allemaal gaat en er geen communicatie is.
    Afijn, na nog een week wachten werd onze tafel ineens geleverd na een sms van de leverancier met een bezorgvenster van tussen 08:00-17:00.
    Tot op heden nog geen reactie gehad van de klantenservice van Tupps over hoe het met de levering van onze tafel zou staan!

De tafel is prachtig, hij was het wachten zeker waard. Als er vantevoren gemeld zou zijn dat het 5 weken zou duren had ik hem ook besteld! Maar zéker niet bij Tupps!

• Miljkovic
    Review voor Tupps

Maandag 25 mei fiks dure stoel besteld en betaald. Zou "geschat" 3 tot 5 werkdagen levertijd hebben. Nu is het onderhand 5 juni. Kreeg een aflever bericht van Gefco dat het tussen 0800 en 1700 uur bezorgd zou worden... Het is onderhand 1845 en geen bezorging. Ben benieuwd in welke staat die stoel verkeerd ondertussen... Ga de volgende keer heel hard nadenken of ik hier wel wat moet bestellen.

Aanvulling: stoel is daaropvolgende dinsdag alsnog geleverd. Hoewel klantenservice van Tupps de follow up echt wel probeert te regelen, ben ik wel van mening dat als corona de oorzaak is van vertragingen je dit ook als disclaimer op de site kan zetten. Nu zijn zowel levertijd (3-5 werkdagen) alsmede reactietijd (binnen 24 uur reactie) ruimschoots niet gehaald zoals beloofd.

Opschaling naar een magere 3 sterren puur omdat de klantenservice wel zijn best heeft gedaan.

Beste Miljkovic,

Allereerst bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling. En fijn dat de transporteur alsnog geleverd heeft. Zoals medegedeeld gaan wij hier intern mee aan de slag. Verder merken ook wij duidelijk de impact van corona, wat in uw geval helaas tot vertraging heeft geleid. Dank voor uw begrip en de tip die u met ons deelt.

Veel plezier van uw aankoop gewenst en een prettige dag verder!

• Erling Riedel
    Geverifieerde klant van Tupps

Moeten 4 eetkamerstoelen gebruiken die we in Denemarken hadden geprobeerd te kopen, maar geen enkele kon leveren.
    Bij Tupps kregen we snel antwoord op vragen over de voorraadstatus. snelle levering naar Denemarken, veilig en goed verpakt. De stoelen zaten super mooi en voldeden aan de verwachtingen. helemaal door super service ondanks de lange afstand en enkele taalproblemen, maar met een beetje Google-hulp gaat het.
    zeer tevreden klant.
    Erling Riedel

Beste Erling,

Bedankt voor uw mooie woorden. Wij proberen er altijd het beste van te maken. Fijn dat u zeer tevreden bent, hier doen we het voor! Veel plezier van uw aankoop gewenst.

• Daan van Koert

- 12345

Beste Daan,

Bedankt voor uw 4-sterren review. Indien u nog tips heeft voor het verbeteren van onze serviceverlening horen wij die graag!

• Vilmar den Heijer

Gewoon goed, snelle levering

Beste Vilmar,

Hartelijk dank voor uw 5-sterren review.
    Heel veel plezier van uw aankoop gewenst!

• Fabian
    Geverifieerde klant van Tupps

Ondanks coronavirus toch op tijd geleverd gekregen en een zeer goede communicatie. Fijne service.

Beste Fabian,

Bedankt voor uw mooie woorden! Ook in tijden van corona proberen wij er het beste van te maken. Veel plezier van uw aankoop gewenst.

• Mettina Snieder
    Review voor Tupps

Snelle levering en goede service!

Beste Mettina,

Hartelijk dank voor uw positieve review! Veel plezier van uw aankoop gewenst. We hopen u in de toekomst nogmaals bij Tupps te mogen verwelkomen.

• Thera Rietveld
    Geverifieerde klant van Tupps

Scherpe prijs voor hetzelfde product en goede service

Beste Thera,

Bedankt voor uw 5-sterren review. Heel veel plezier van uw aankoop gewenst!
    Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Tupps.

• Marcel Marx
    Geverifieerde klant van Tupps

Ik kan alleen beoordelen mijn bestelling van een buro en een stoel en dat ging goed.

Beste Marcel,

Hartelijk dank voor uw positieve review!
    Veel plezier van uw bestelling en graag weer tot een volgende keer bij Tupps!

• Laura Evenepoel
    Geverifieerde klant van Tupps

Goede opvolging doorheen de leveringsprocedure

Beste Laura,

Hartelijk dank voor uw 5-sterren review.
    Veel plezier van uw bestelling en graag weer tot een volgende keer bij Tupps!

• Márk Percsi
    Geverifieerde klant van Tupps

By ordering everything was good and very quick. Thank you.

Dear Márk,

Thank you so much for your 5-star review, we hope to see you again at Tupps!

Sincerely,

• Jan
    Geverifieerde klant van Tupps

Vanwege een korte vakantie waren wij niet aanwezig tijdens bezorging. Twee keer aan de deur geweest en we kregen een briefje in de bus waar we het konden ophalen. De volgende dag na thuiskomst werden we gebeld dat het alsnog thuis afgeleverd zou worden. Klasse!
    Toen raakten we de schroefjes kwijt. Dankzij Souhail kregen we die kosteloos thuisbezorgd. Ook klasse en een uitstekende service!

Beste Jan,

Bedankt voor uw mooie review en uw complimenten aan Souhail. Daar doen we het voor.
    Veel plezier van uw bestelling gewenst!

• hanneke kastelijn
    Geverifieerde klant van Tupps

Product werd zonder nader te kunnen bepalen op een niet-afgestemde tussen 8 en 17 geleverd waardoor ik een hele dag vrij moest nemen. Vervolgens kwam het pas 18.30 en bleek het beschadigd. Dat was 1 ster waard.
    Het contact en daarna de service van de medewerker van de klantenservice en met en door gaar de afhandeling was wel heel prettig. Dat was 5 sterren waard.
    Daarom gemiddeld 3.

Beste Hanneke,

Hartelijk bedankt voor uw review. Wat verveld dat u aanvankelijk een beschadigd hebt ontvangen en dat de vervoerder zijn afspraak niet heeft kunnen nakomen. Normaliter krijgen we geen klachten binnen over onze vervoerders. We zijn dan ook blij met de duidelijke omschrijving van uw klacht en we hebben dit intern uitgezet.

Fijn om te horen dat het contact en de service erna wel uitstekend waren. Hier doen we het voor! Desalniettemin hopen we u in de toekomst nog eens terug te mogen zien bij Tupps.

• Rianne Keller
    Review voor Tupps

Vraag over een tafel snel en helder beantwoord, keurig op tijd bezorgd. Super service, echt een aanrader!

Beste Rianne,

Daar doen we het voor! Veel plezier van je tafel gewenst.
    Wij hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Tupps.