Turtally
Turtally brengt meerdere keren per jaar een collectie limited edition kussens, kaarten en zoveel meer uit! Onze producten kunnen niet wachten om een plekje in jouw huis te bemachtigen.

Lidmaatschap per 17-09-2023 stopgezet

9,7

• Ilonka
    Review voor Turtally

Super gave kaarten en kussens! Leuke kadootjes om te geven en te krijgen 💖

• Bruce
    Review voor Turtally

Goede en persoonlijke service. Idee voor kussen ontwerp goed en creatief uitgevoerd! Erg leuk om cadeau te doen en er stiekem toch ook een voor jezelf te bestellen.

• Mieke

Leuke originele prentkaarten.

• Thalia
    Review voor Turtally

Geweldige kussens voor een mooi prijsje. En daarbij wordt er een super service geleverd! Ik raad Turtally aan iedereen aan!

• Manouk

Hele leuke collecties! Ze spelen goed in op de seizoenen ☺️ Goeie service

• Lisa
    Review voor Turtally

Goede kwaliteit & goede service!

• Roos
    Review voor Turtally

Hele leuke kussens voor een goede prijs! Fijne service, echt een aanrader

• Mabel
    Review voor Turtally

Gepersonaliseerde producten zijn mogelijk, gecombineerd met een prettige en snelle service!

• Anouk
    Review voor Turtally

Erg mooie kussens met een uitstekende kwaliteit!

• Amber
    Review voor Turtally

Prachtige kussens voor binnen en buiten. Goede kwaliteit!
    Ook kan je naar keus je eigen kussen laten samen stellen met je eigen design.
    Een aanrader voor je eigen bedrijf!

• Manou
    Review voor Turtally

Ontzettend goede service en goede kwaliteit producten! Ik word elke dag vrolijk wakker van de leuke kussens op mijn bed!

• Alice
    Review voor Turtally

Net even iets anders! Goede kwaliteit en snelle goed verzorgde levering. Super blij mee

• Roelien
    Review voor Turtally

Goede kwaliteit kussens. Met leuke dessins, ook eigen ontwerp mogelijk! Fijn in gebruik en blijft mooi! Zal hier zeker vaker bestellen. Top!

• Grace
    Review voor Turtally

Leuk fris assortiment en goede kwaliteit, word er vrolijk van!

• Janick
    Review voor Turtally

Kwam de kussens tegen in loods 5 ben toen online gaan kijken! Ze liggen nu op onze bank!

• Gringa Zuiderhof-Pollema
    Geverifieerde klant van Turtally

Hier wordt je vrolijk van😀wat een leuk assortiment, moeilijk om te kiezen.
    Voor ieder wat wils en als je wensen hebt.. roep en het wordt voor je gecreëerd.

• Inge
    Review voor Turtally

Custom made kussens laten maken als verjaardagscadeaus, super fijn geholpen en ontwerp in kleur naar eigen keuze. Ze zijn zeer goed ontvangen en hebben een goed binnenkussen. Aanrader!

• Nicole
    Review voor Turtally

Super goede kwaliteit! Kan persoonlijk gemaakt worden op aanvraag, mega goed geholpen hierin. Heel professioneel!

• Anouk
    Review voor Turtally

Voor de eerste keer hier besteld. Erg fijne ervaring gelijk. De kussens zijn het meer dan waard! Zelfs op instagram erg vriendelijke service. Echt een aanrader!

• Kyle

Ligt toppiee