Tweewielercentrum Zwolle

Tweewielercentrum Zwolle

Tweewielercentrum Zwolle is de specialist in betaalbaar fietsplezier voor jong en oud.
Zowel online in de webshop als in de fysieke winkel
Wij stellen ons assortiment samen op basis van de beste prijs-kwaliteit verhouding.
Naast "gewone" fietsen zijn wij gespecialiseerd in bakfietsen, volwassen driewielers en steps.
U kunt ons assortiment éénvoudig in onze webshop bestellen en kiezen voor thuisbezorgen of afhalen in onze winkel in Zwolle.
Bij Tweewielercentrum Zwolle zijn alle fietsen en steps ook rijklaar afgemonteerd te bestellen en thuis te laten bezorgen.
Verzekeringen, service, reparatie en onderhoud van uw fiets? Ook dit kunt u zowel online als in de winkel regelen.
Tweewielercentrum Zwolle combineert de voordelen van een webshop en een fysieke winkel: Het gemak en de gunstige prijzen van een webshop en de service en mogelijkheden van een fysieke winkel.
9,0
Filter 63 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 48 met beschrijving

• Elies
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

Goede prijs, uitstekende service, snelle levering

Goedenavond,
    Bedankt voor uw beoordeling.
    We zijn blij dat u tevreden bent met het door u bestelde product en onze service.
    We wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

• E. Vranken

Goede prijzen en service

Bedankt voor uw beoordeling.
    Fijn om te zien dat u tevreden bent.
    We wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

• Hoe beoordeel je Tweewielercentrum Zwolle?

• S. Postma

snelle levering,

• R. Berends

Snelle levering goed materiaal voor een mooie prijs Groet Rob

Goedemiddag,
    bedankt voor uw mooie beoordeling.
    Fijn om te lezen dat u tevreden bent.
    We wensen u nog veel plezier met uw step.

• U. Maenhoudt
    Geverifieerde klant van Tweewielercentrum Zwolle

Een mooie tegemoetkoming na stockproblemen, netjes en snel aan de deur geleverd!

Bedankt voor uw beoordeling.
    Fijn om te lezen dat u tevreden bent met het alternatief.
    We vinden het altijd vervelend wanneer een product niet meer leverbaar is.
    We doen dan ook altijd al het mogelijke om een goed alternatief aan te dragen.
    En ook goed om te lezen dat u tevreden bent over de bezorging.
    We wensen u nog heel veel plezier met uw elektrische fiets van BSP.

• Klaas Muizelaar
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

De klantenservice is nog via de mail of telefonisch niet te bereiken! Via de mail hebben meermaals proberen aan te geven dat de zending beschadigd aangekomen is. Ook was de levering niet compleet.
    Aanpassing op review: door ziekte binnen het bedrijf waren ze niet in staat om telefoontjes en mails te beantwoorden. De beschadigde delen zijn naar volle tevredenheid vervangen

Goedemorgen,
    Bedankt voor uw beoordeling.
    Wij waren inderdaad vanwege een acute ziekenhuisopname voor een operatie een paar dagen niet bereikbaar per mail en telefoon. Onze excuses hiervoor.
    Helaas is uw bestelling niet geheel compleet aangekomen. Het lijkt er op dat er schade aan de verpakking opgelopen is bij de bezorgdienst waardoor een onderdeel beschadigd is, en een onderdeel uit de doos verdwenen is.
    Uiteraard hebben we direct vervangende onderdelen naar u opgestuurd en we zijn blij te horen dat deze goed bij u aangekomen zijn.
    Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

• B. Huls
    Geverifieerde klant van Tweewielercentrum Zwolle

in de winkel besteld en fijn geholpen, maar totaal geen service bij afleveren, nu wordt dat door een extern bedrijf gedaan, dus vandaar......verder tevreden.

Antwoord van Tweewielercentrum Zwolle

Goedemorgen, Allereerst bedankt voor het invullen van de beoordeling.
    Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service.
    Voor het bezorgen van rijklaar afgemonteerde fietsen schakelen wij een transporteur in. Dit zijn dus geen fietsenmakers die een fiets voor u af kunnen stellen en informatie kunnen geven.
    Dit kunnen we uiteraard in de winkel wel doen, en we hebben u voorafgaande aan de bestelling ook zeer uitgebreid geïnformeerd. In de winkel kunnen we de fiets op verzoek helemaal op uw maat afstellen. Hiervoor had u zodra de fiets klaar was naar onze winkel kunnen komen voordat hij naar u verzonden werd.
    Bij de door u aangeschafte Pfau-tec driewieler zit er overigens een snelsluiting op de zadelpen waarmee u het zadel zonder gereedschap in hoogte kunt verstellen. En voor de bediening van het ondersteunings systeem zit er uitgebreide documentatie bij de fiets.
    Wanneer u contact met ons opgenomen had over uw vragen en/of op en aanmerkingen, dan hadden we u wellicht kunnen helpen. Helaas hebben we niets van u gehoord.
    Mocht u toch nog vragen hebben dan horen we het graag.
    Neemt u gerust contact met ons op via het contactformulier op onze website, en we zullen al uw vragen graag beantwoorden.

• F.F. Koopmans

Gewoon prima