Tweewielercentrum Zwolle

Tweewielercentrum Zwolle

Tweewielercentrum Zwolle is de specialist in betaalbaar fietsplezier voor jong en oud.
Zowel online in de webshop als in de fysieke winkel
Wij stellen ons assortiment samen op basis van de beste prijs-kwaliteit verhouding.
Naast "gewone" fietsen zijn wij gespecialiseerd in bakfietsen, volwassen driewielers en steps.
U kunt ons assortiment éénvoudig in onze webshop bestellen en kiezen voor thuisbezorgen of afhalen in onze winkel in Zwolle.
Bij Tweewielercentrum Zwolle zijn alle fietsen en steps ook rijklaar afgemonteerd te bestellen en thuis te laten bezorgen.
Verzekeringen, service, reparatie en onderhoud van uw fiets? Ook dit kunt u zowel online als in de winkel regelen.
Tweewielercentrum Zwolle combineert de voordelen van een webshop en een fysieke winkel: Het gemak en de gunstige prijzen van een webshop en de service en mogelijkheden van een fysieke winkel.
9,1
Filter 57 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 42 met beschrijving

• B. Huls
    Geverifieerde klant van Tweewielercentrum Zwolle

in de winkel besteld en fijn geholpen, maar totaal geen service bij afleveren, nu wordt dat door een extern bedrijf gedaan, dus vandaar......verder tevreden.

Antwoord van Tweewielercentrum Zwolle

Goedemorgen, Allereerst bedankt voor het invullen van de beoordeling.
    Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service.
    Voor het bezorgen van rijklaar afgemonteerde fietsen schakelen wij een transporteur in. Dit zijn dus geen fietsenmakers die een fiets voor u af kunnen stellen en informatie kunnen geven.
    Dit kunnen we uiteraard in de winkel wel doen, en we hebben u voorafgaande aan de bestelling ook zeer uitgebreid geïnformeerd. In de winkel kunnen we de fiets op verzoek helemaal op uw maat afstellen. Hiervoor had u zodra de fiets klaar was naar onze winkel kunnen komen voordat hij naar u verzonden werd.
    Bij de door u aangeschafte Pfau-tec driewieler zit er overigens een snelsluiting op de zadelpen waarmee u het zadel zonder gereedschap in hoogte kunt verstellen. En voor de bediening van het ondersteunings systeem zit er uitgebreide documentatie bij de fiets.
    Wanneer u contact met ons opgenomen had over uw vragen en/of op en aanmerkingen, dan hadden we u wellicht kunnen helpen. Helaas hebben we niets van u gehoord.
    Mocht u toch nog vragen hebben dan horen we het graag.
    Neemt u gerust contact met ons op via het contactformulier op onze website, en we zullen al uw vragen graag beantwoorden.

• F.F. Koopmans

Gewoon prima

• Hoe beoordeel je Tweewielercentrum Zwolle?

• H. Schreuders

ruime keuze kinderfietsen

• Jennifer Valstar

• I & M Storimans
    Geverifieerde klant van Tweewielercentrum Zwolle

Snelle service en levering en duidelijke website

Goedemiddag,
    Bedankt voor uw beoordeling.
    Fijn om te lezen dat u tevreden bent.

• M. Kamerbeek

Goede service

Goedemiddag,
    bedankt voor uw positieve beoordeling.
    Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service.

• Geertje
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

Ik heb mijn step in de winkel gekocht. Ik was niet blij met de verkoper. Ik voelde me oud(klopt) en dom(klopt niet) Ik kreeg weinig informatie . Ook het krulkabelslot werd uit de verpakking gehaald en zonder uitleg aan mij gegeven. Jammer.

Antwoord van Tweewielercentrum Zwolle

Goedenavond, Jammer om te lezen dat u niet blij met de verkoper was. U geeft aan dat u weinig informatie kreeg. Maar wij hebben u op onze stepafdeling zeer uitgebreid geïnformeerd over de verschillende modellen steps en de eigenschappen daarvan. We hebben u de voor en nadelen van de verschillende modellen verteld. Al uw vragen zijn beantwoordt. Bovendien kon u zelf de verschillende modellen uitproberen. Aan de hand hiervan heeft u uw step gekozen en direct meegenomen. Wat betreft het kabelslot, dit betreft een kabelslot met sleutel. Wanneer u hier vragen over had, dan had u deze uiteraard kunnen stellen. Dan hadden we ze graag beantwoordt. Voor ons is de werking van een kabelslot met sleutel vanzelfsprekend. Ik zou niet weten wat we hier aan uit moeten leggen. We hebben de verpakking voor u verwijderd omdat deze met t-rips vast zit, zodat u het slot direct kon gebruiken. Wij hebben u zeer zeker niet als oud of dom behandeld, maar zoals iedere klant zo goed mogelijk willen informeren. Wij hadden de indruk dat u tevreden met uw nieuwe step en slot de winkel verliet. Als dit niet het geval was, hadden we dit graag ter plekke van u gehoord zodat we er wellicht iets aan konden doen.
    Ondanks alles wensen wij u heel veel plezier met uw step.

• Ida Smit
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

Vanwege de goede service en komen afspraak na. Ook zeer vriendelijk als je vragen hebt.

Antwoord van Tweewielercentrum Zwolle

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
    Goed om te zien dat u tevreden over onze service bent.
    We wensen u nog veel plezier met uw fiets.

• J. Maaswinkel
    Geverifieerde klant van Tweewielercentrum Zwolle

Duidelijk webwinkel Indien op voorraad en af te halen door fysieke winkel

Antwoord van Tweewielercentrum Zwolle

Bedankt voor uw beoordeling.
    Fijn om te lezen dat u tevreden bent.

• S. croese

Geen aanmerkingen