Tweewielercentrum Zwolle

Tweewielercentrum Zwolle

Tweewielercentrum Zwolle is de specialist in betaalbaar fietsplezier voor jong en oud.
Zowel online in de webshop als in de fysieke winkel
Wij stellen ons assortiment samen op basis van de beste prijs-kwaliteit verhouding.
Naast "gewone" fietsen zijn wij gespecialiseerd in bakfietsen, volwassen driewielers en steps.
U kunt ons assortiment éénvoudig in onze webshop bestellen en kiezen voor thuisbezorgen of afhalen in onze winkel in Zwolle.
Bij Tweewielercentrum Zwolle zijn alle fietsen en steps ook rijklaar afgemonteerd te bestellen en thuis te laten bezorgen.
Verzekeringen, service, reparatie en onderhoud van uw fiets? Ook dit kunt u zowel online als in de winkel regelen.
Tweewielercentrum Zwolle combineert de voordelen van een webshop en een fysieke winkel: Het gemak en de gunstige prijzen van een webshop en de service en mogelijkheden van een fysieke winkel.
8,8
Filter 76 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 61 met beschrijving

• Ine Olde keizer
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

Bestelling online gedaan. Alles netjes afgehandeld

Goedemorgen,
    Bedankt voor uw beoordeling.
    Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is.
    We wensen u veel plezier met uw aankoop.

• Kees
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

Klanten service zeer slecht rare snuiter in de winkel. En kort af.

• Hoe beoordeel je Tweewielercentrum Zwolle?

• Hans
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

Goed advies, veel kennis, gunstige prijzen, snelle levering

Bedankt voor uw beoordeling.
    Fijn om te horen dat u tevreden bent.

• Jeanet van de Wetering
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

Goede service, zowel aan de telefoon als in de winkel. Mooie elektrische fiets gekocht vorige week: Vogue Basic N3. Wat een super fijne fiets! Goede keus geweest.

Bedankt voor uw mooie beoordeling.
    We wensen u nog veel plezier met uw e-bike.

• Lara
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

Werd snel en vriendelijk geholpen! Fiets was binnen een dag al klaar. Erg tevreden.

• N Reuzel
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

De fiets kwam twee weken later dan beloofd en, erger nog, kwam beschadigd aan. Ik heb gelijk een mail gestuurd. Omdat ik getekend had voor ‘in goede staat-levering’, had ik volgens de klantenservicemedewerker nergens meer recht op. Maar de bezorger had alleen gezegd dat ik moest tekenen voor ontvangst. Dit werd dus een ding, want daardoor lag de schuld bij mezelf, aldus de klantenservice. Op geen enkele manier werd meegedacht om het op te lossen. Ik heb uiteindelijk zelf een tubetje lak bij de plaatselijke autohandel gekocht om de beschadigingen bij te werken. Helaas bleef je het wel zien. Heel teleurstellend allemaal.

Antwoord van Tweewielercentrum Zwolle

Goedemiddag, Jammer deze negatieve review te lezen.
    Helemaal omdat het blijkbaar om een aankoop van 2 jaar geleden gaat, en wij dus niet meer terug kunnen zien wat er besproken is. De enige aankoop op uw naam is van 19-11-2019.
    Wanneer men online besteld en ervoor kiest een fiets rijklaar afgemonteerd thuis te laten bezorgen, dan dient men de fiets bij het ontvangen goed te controleren op eventuele gebreken en/of beschadigingen. Wanneer er sprake is van schade of gebreken, dan dient niet getekend te worden voor goede ontvangst, maar dient dit bij ons gemeld te worden.
    Dit staat ook duidelijk op onze website vermeld.
    Bij het afhalen van de fiets door de transporteur bij ons wordt de fiets gecontroleerd, en tekent de chauffeur ervoor dat hij de fiets compleet en onbeschadigd van ons heeft ontvangen. Dat is ons bewijs dat wij de fiets goed hebben afgeleverd.
    Bij ontvangst door de klant tekent de klant ervoor de fiets in goede staat te hebben ontvangen. Dit is voor de transporteur bewijs dat de fiets goed afgeleverd is.
    Wanneer u tekent voor goede ontvangst kunnen wij geen schade meer bij de transporteur verhalen, want die zegt dan dat de fiets onbeschadigd geleverd is en kan dat met uw handtekening bewijzen.
    Juist om discussies te voorkomen waar een eventuele beschadiging is ontstaan dient zowel de transporteur bij afhalen als de klant bij ontvangen de fiets te controleren en te tekenen voor goede ontvangst.
    Het spijt ons dat het blijkbaar niet naar uw tevredenheid opgelost is.
    Helaas kunnen we hier 2 jaar na dato weinig meer aan veranderen.

• J. Landman
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

Klant contact is niet altijd even vlug en reageren. Niet altijd op je vragen Via de mail.

• R. Klaassen
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

Goede en zeer snelle levering

• Ulrike
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

Elektrische fiets online aangekocht in september, na de betaling bleek die niet voorradig en werd ik een ander merk en model (BSP La Dolce Vite met Bafang-motor) aangeraden en toegeleverd. Na 120 kilometer kwamen de eerste foutmeldingen die bij navraag - per mail én telefonisch - enkel een update nodig hadden om verholpen te worden. We zijn nu juli en ik heb na elvendertig updates en nazichten dagelijks problemen door die (nog steeds dezelfde) foutmelding. Ondertussen is het echter zo erg geworden dat de fiets niet meer bruikbaar is. Erg vervelend als dit je enige vervoersmiddel is en je er niet enkel jezelf maar ook je dochter mee vervoert. Bij een lokale handelaar vernomen dat er een fabricagefout in de motor zit, nu moet ik op eigen kosten de fiets terug naar afzender sturen en hopen dat er zich na de herstelling niet opnieuw problemen voordoen of dit wordt wel een hele dure aankoop. Ik krijg ook de opmerking dat er acht maanden na levering geen sprake meer kan zijn dat de fiets teruggenomen of omgewisseld wordt, terwijl ik verschillende keren (de eerste keer twee weken na aankoop) de problemen gemeld heb...

Goedenavond,
    Jammer om uw negatieve beoordeling te lezen, terwijl wij juist al het mogelijke hebben gedaan en doen om de storing zo snel en éénvoudig mogelijk voor u op te lossen.
    Zoals duidelijk op onze website vermeld staat dient de fiets voor garantie aanspraak naar onze winkel terug te komen. Hier dient u zelf zorg voor te dragen, of kunnen wij, tegen vergoeding van de kosten, voor u regelen. Hiervan was u dus bij het bestellen van de fiets op de hoogte.
    Ondanks dit hebben wij ervoor gezorgd dat een plaatselijke fietsenmaker de benodigde update (wat een grote kans tot oplossen van de storing zou hebben volgens de fabrikant) uit kon voeren en de fiets niet naar ons terug hoefde te komen.
    Nu blijkt dat de storing niet opgelost is, zal de fiets dus nagekeken moeten worden.
    Uiteraard valt dit onder garantie, alleen kunnen we dat niet telefonisch of per mail doen en zal de fiets dus naar ons toe moeten komen.
    Ik begrijp dat dit lastig is, maar dit is altijd iets wat de klant in overweging dient te nemen wanneer u een fiets besteld bij een winkel in een ander land.
    Wij proberen het altijd zo gemakkelijk mogelijk voor de klant op te lossen, maar wanneer oplossen op afstand niet mogelijk is is er geen andere keus dan de fiets naar ons te laten komen.
    Het spijt ons dan ook dat u ons een negatieve beoordeling geeft vanwege zaken die voor ons overmacht zijn, en waarvan u zelf voorafgaande aan het bestellen op de hoogte was.

• G. Tahapary

snelle en nette bezorging

Bedankt voor uw mooie beoordeling.
    Fijn om te horen dat u tevreden bent.
    We wensen u veel step plezier met uw Kickbike.

• Harriette
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

Vermeld bij drukte van vervoerder, dat bezorging, in deze corona tijd, langer kan duren. Ik verwacht spullen binnen 3/4 dagen. Helaas, komt het waarschijnlijk na 7 dagen. Als ik dit had gelezen, had ik ik misschien mijn order komen halen.

Goedemiddag,
    Allereerst spijt het ons dat u niet tevreden bent.
    Helaas was dit voor ons ook overmacht. De transporteur heeft de route op de dag dat uw bestelling bij ons afgehaald zou worden niet helemaal af kunnen krijgen. Hierdoor is uw bestelling pas de dag erna bij ons afgehaald en is uw bestelling hierdoor ook iets later als normaal bezorgd. Dit is iets wat wij helaas niet in de hand hebben.
    Dit hadden we u ook reeds telefonisch uitgelegd en ons voor geëxcuseerd.
    Overigens hebben wij op de website wel vermeld dat de bezorgdiensten erg druk zijn en het in een enkel geval voor kan komen dat de normale levertijden niet gehaald worden.|
    Gelukkig is dit nog steeds slechts een uitzondering en worden nagenoeg al onze bestellingen nog binnen de vermelde levertijd bezorgd.
    We hopen dat u alsnog veel plezier aan uw bestelling heeft.

• Karin

Goede service!👍🏼

Bedankt voor uw mooie beoordeling.
    We wensen u nog veel plezier met uw Kickbike.

• K. Aalderink
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

Snelle levering, goed contact over verloop bestelproces!

Bedankt voor uw review.
    Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw aankoop en het contact met onze winkel.

• Elies
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

Goede prijs, uitstekende service, snelle levering

Goedenavond,
    Bedankt voor uw beoordeling.
    We zijn blij dat u tevreden bent met het door u bestelde product en onze service.

• E. Vranken

Goede prijzen en service

Bedankt voor uw beoordeling.
    Fijn om te zien dat u tevreden bent.

• S. Postma

snelle levering,

• R. Berends
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

Snelle levering goed materiaal voor een mooie prijs
    Groet Rob

Goedemiddag,
    bedankt voor uw mooie beoordeling.
    Fijn om te lezen dat u tevreden bent.
    We wensen u nog veel plezier met uw step.

• U. Maenhoudt
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

Een mooie tegemoetkoming na stockproblemen, netjes en snel aan de deur geleverd!

Bedankt voor uw beoordeling.
    Fijn om te lezen dat u tevreden bent met het alternatief.
    We vinden het altijd vervelend wanneer een product niet meer leverbaar is.
    We doen dan ook altijd al het mogelijke om een goed alternatief aan te dragen.
    En ook goed om te lezen dat u tevreden bent over de bezorging.
    We wensen u nog heel veel plezier met uw elektrische fiets van BSP.

• Klaas Muizelaar
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

De klantenservice is nog via de mail of telefonisch niet te bereiken! Via de mail hebben meermaals proberen aan te geven dat de zending beschadigd aangekomen is. Ook was de levering niet compleet.
    Aanpassing op review: door ziekte binnen het bedrijf waren ze niet in staat om telefoontjes en mails te beantwoorden. De beschadigde delen zijn naar volle tevredenheid vervangen

Goedemorgen,
    Bedankt voor uw beoordeling.
    Wij waren inderdaad vanwege een acute ziekenhuisopname voor een operatie een paar dagen niet bereikbaar per mail en telefoon. Onze excuses hiervoor.
    Helaas is uw bestelling niet geheel compleet aangekomen. Het lijkt er op dat er schade aan de verpakking opgelopen is bij de bezorgdienst waardoor een onderdeel beschadigd is, en een onderdeel uit de doos verdwenen is.
    Uiteraard hebben we direct vervangende onderdelen naar u opgestuurd en we zijn blij te horen dat deze goed bij u aangekomen zijn.
    Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

• B. Huls
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

in de winkel besteld en fijn geholpen, maar totaal geen service bij afleveren, nu wordt dat door een extern bedrijf gedaan, dus vandaar......verder tevreden.

Antwoord van Tweewielercentrum Zwolle

Goedemorgen, Allereerst bedankt voor het invullen van de beoordeling.
    Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service.
    Voor het bezorgen van rijklaar afgemonteerde fietsen schakelen wij een transporteur in. Dit zijn dus geen fietsenmakers die een fiets voor u af kunnen stellen en informatie kunnen geven.
    Dit kunnen we uiteraard in de winkel wel doen, en we hebben u voorafgaande aan de bestelling ook zeer uitgebreid geïnformeerd. In de winkel kunnen we de fiets op verzoek helemaal op uw maat afstellen. Hiervoor had u zodra de fiets klaar was naar onze winkel kunnen komen voordat hij naar u verzonden werd.
    Bij de door u aangeschafte Pfau-tec driewieler zit er overigens een snelsluiting op de zadelpen waarmee u het zadel zonder gereedschap in hoogte kunt verstellen. En voor de bediening van het ondersteunings systeem zit er uitgebreide documentatie bij de fiets.
    Wanneer u contact met ons opgenomen had over uw vragen en/of op en aanmerkingen, dan hadden we u wellicht kunnen helpen. Helaas hebben we niets van u gehoord.
    Mocht u toch nog vragen hebben dan horen we het graag.
    Neemt u gerust contact met ons op via het contactformulier op onze website, en we zullen al uw vragen graag beantwoorden.