Tweewielercentrum Zwolle

Tweewielercentrum Zwolle

Tweewielercentrum Zwolle is de specialist in betaalbaar fietsplezier voor jong en oud.
Zowel online in de webshop als in de fysieke winkel
Wij stellen ons assortiment samen op basis van de beste prijs-kwaliteit verhouding.
Naast "gewone" fietsen zijn wij gespecialiseerd in bakfietsen, volwassen driewielers en steps.
U kunt ons assortiment éénvoudig in onze webshop bestellen en kiezen voor thuisbezorgen of afhalen in onze winkel in Zwolle.
Bij Tweewielercentrum Zwolle zijn alle fietsen en steps ook rijklaar afgemonteerd te bestellen en thuis te laten bezorgen.
Verzekeringen, service, reparatie en onderhoud van uw fiets? Ook dit kunt u zowel online als in de winkel regelen.
Tweewielercentrum Zwolle combineert de voordelen van een webshop en een fysieke winkel: Het gemak en de gunstige prijzen van een webshop en de service en mogelijkheden van een fysieke winkel.
8,8
73 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 73 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 58 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Jeanet van de Wetering
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

    Goede service, zowel aan de telefoon als in de winkel. Mooie elektrische fiets gekocht vorige week: Vogue Basic N3. Wat een super fijne fiets! Goede keus geweest.

    Antwoord van Tweewielercentrum Zwolle

    Bedankt voor uw mooie beoordeling.
    We wensen u nog veel plezier met uw e-bike.

  • Lara
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

    Werd snel en vriendelijk geholpen! Fiets was binnen een dag al klaar. Erg tevreden.

  • Hoe beoordeel je Tweewielercentrum Zwolle?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • N Reuzel
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

    De fiets kwam twee weken later dan beloofd en, erger nog, kwam beschadigd aan. Ik heb gelijk een mail gestuurd. Omdat ik getekend had voor ‘in goede staat-levering’, had ik volgens de klantenservicemedewerker nergens meer recht op. Maar de bezorger had alleen gezegd dat ik moest tekenen voor ontvangst. Dit werd dus een ding, want daardoor lag de schuld bij mezelf, aldus de klantenservice. Op geen enkele manier werd meegedacht om het op te lossen. Ik heb uiteindelijk zelf een tubetje lak bij de plaatselijke autohandel gekocht om de beschadigingen bij te werken. Helaas bleef je het wel zien. Heel teleurstellend allemaal.

    Antwoord van Tweewielercentrum Zwolle

    Goedemiddag, Jammer deze negatieve review te lezen.
    Helemaal omdat het blijkbaar om een aankoop van 2 jaar geleden gaat, en wij dus niet meer terug kunnen zien wat er besproken is. De enige aankoop op uw naam is van 19-11-2019.
    Wanneer men online besteld en ervoor kiest een fiets rijklaar afgemonteerd thuis te laten bezorgen, dan dient men de fiets bij het ontvangen goed te controleren op eventuele gebreken en/of beschadigingen. Wanneer er sprake is van schade of gebreken, dan dient niet getekend te worden voor goede ontvangst, maar dient dit bij ons gemeld te worden.
    Dit staat ook duidelijk op onze website vermeld.
    Bij het afhalen van de fiets door de transporteur bij ons wordt de fiets gecontroleerd, en tekent de chauffeur ervoor dat hij de fiets compleet en onbeschadigd van ons heeft ontvangen. Dat is ons bewijs dat wij de fiets goed hebben afgeleverd.
    Bij ontvangst door de klant tekent de klant ervoor de fiets in goede staat te hebben ontvangen. Dit is voor de transporteur bewijs dat de fiets goed afgeleverd is.
    Wanneer u tekent voor goede ontvangst kunnen wij geen schade meer bij de transporteur verhalen, want die zegt dan dat de fiets onbeschadigd geleverd is en kan dat met uw handtekening bewijzen.
    Juist om discussies te voorkomen waar een eventuele beschadiging is ontstaan dient zowel de transporteur bij afhalen als de klant bij ontvangen de fiets te controleren en te tekenen voor goede ontvangst.
    Het spijt ons dat het blijkbaar niet naar uw tevredenheid opgelost is.
    Helaas kunnen we hier 2 jaar na dato weinig meer aan veranderen.

  • J. Landman
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

    Klant contact is niet altijd even vlug en reageren. Niet altijd op je vragen Via de mail.

  • R. Klaassen
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

    Goede en zeer snelle levering

  • Ulrike
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

    Elektrische fiets online aangekocht in september, na de betaling bleek die niet voorradig en werd ik een ander merk en model (BSP La Dolce Vite met Bafang-motor) aangeraden en toegeleverd. Na 120 kilometer kwamen de eerste foutmeldingen die bij navraag - per mail én telefonisch - enkel een update nodig hadden om verholpen te worden. We zijn nu juli en ik heb na elvendertig updates en nazichten dagelijks problemen door die (nog steeds dezelfde) foutmelding. Ondertussen is het echter zo erg geworden dat de fiets niet meer bruikbaar is. Erg vervelend als dit je enige vervoersmiddel is en je er niet enkel jezelf maar ook je dochter mee vervoert. Bij een lokale handelaar vernomen dat er een fabricagefout in de motor zit, nu moet ik op eigen kosten de fiets terug naar afzender sturen en hopen dat er zich na de herstelling niet opnieuw problemen voordoen of dit wordt wel een hele dure aankoop. Ik krijg ook de opmerking dat er acht maanden na levering geen sprake meer kan zijn dat de fiets teruggenomen of omgewisseld wordt, terwijl ik verschillende keren (de eerste keer twee weken na aankoop) de problemen gemeld heb...

    Antwoord van Tweewielercentrum Zwolle

    Goedenavond,
    Jammer om uw negatieve beoordeling te lezen, terwijl wij juist al het mogelijke hebben gedaan en doen om de storing zo snel en éénvoudig mogelijk voor u op te lossen.
    Zoals duidelijk op onze website vermeld staat dient de fiets voor garantie aanspraak naar onze winkel terug te komen. Hier dient u zelf zorg voor te dragen, of kunnen wij, tegen vergoeding van de kosten, voor u regelen. Hiervan was u dus bij het bestellen van de fiets op de hoogte.
    Ondanks dit hebben wij ervoor gezorgd dat een plaatselijke fietsenmaker de benodigde update (wat een grote kans tot oplossen van de storing zou hebben volgens de fabrikant) uit kon voeren en de fiets niet naar ons terug hoefde te komen.
    Nu blijkt dat de storing niet opgelost is, zal de fiets dus nagekeken moeten worden.
    Uiteraard valt dit onder garantie, alleen kunnen we dat niet telefonisch of per mail doen en zal de fiets dus naar ons toe moeten komen.
    Ik begrijp dat dit lastig is, maar dit is altijd iets wat de klant in overweging dient te nemen wanneer u een fiets besteld bij een winkel in een ander land.
    Wij proberen het altijd zo gemakkelijk mogelijk voor de klant op te lossen, maar wanneer oplossen op afstand niet mogelijk is is er geen andere keus dan de fiets naar ons te laten komen.
    Het spijt ons dan ook dat u ons een negatieve beoordeling geeft vanwege zaken die voor ons overmacht zijn, en waarvan u zelf voorafgaande aan het bestellen op de hoogte was.

  • G. Tahapary
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

    snelle en nette bezorging

    Antwoord van Tweewielercentrum Zwolle

    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw mooie beoordeling.
    Fijn om te horen dat u tevreden bent.
    We wensen u veel step plezier met uw Kickbike.

  • Harriette
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

    Vermeld bij drukte van vervoerder, dat bezorging, in deze corona tijd, langer kan duren. Ik verwacht spullen binnen 3/4 dagen. Helaas, komt het waarschijnlijk na 7 dagen. Als ik dit had gelezen, had ik ik misschien mijn order komen halen.

    Antwoord van Tweewielercentrum Zwolle

    Goedemiddag,
    Allereerst spijt het ons dat u niet tevreden bent.
    Helaas was dit voor ons ook overmacht. De transporteur heeft de route op de dag dat uw bestelling bij ons afgehaald zou worden niet helemaal af kunnen krijgen. Hierdoor is uw bestelling pas de dag erna bij ons afgehaald en is uw bestelling hierdoor ook iets later als normaal bezorgd. Dit is iets wat wij helaas niet in de hand hebben.
    Dit hadden we u ook reeds telefonisch uitgelegd en ons voor geëxcuseerd.
    Overigens hebben wij op de website wel vermeld dat de bezorgdiensten erg druk zijn en het in een enkel geval voor kan komen dat de normale levertijden niet gehaald worden.|
    Gelukkig is dit nog steeds slechts een uitzondering en worden nagenoeg al onze bestellingen nog binnen de vermelde levertijd bezorgd.
    We hopen dat u alsnog veel plezier aan uw bestelling heeft.

  • Karin
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

    Goede service!👍🏼

    Antwoord van Tweewielercentrum Zwolle

    Bedankt voor uw mooie beoordeling.
    We wensen u nog veel plezier met uw Kickbike.

  • K. Aalderink
    Review voor Tweewielercentrum Zwolle

    Snelle levering, goed contact over verloop bestelproces!

    Antwoord van Tweewielercentrum Zwolle

    Bedankt voor uw review.
    Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw aankoop en het contact met onze winkel.
    We wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

  • Laad meer