Twinnies babyshop

Twinnies babyshop

Ontdek hier schattige & trendy babykleding, de leukste accessoires en de schattigste musthaves voor mama en baby. Kies uit een uitgebreide collectie voor jongens & meisjes van topkwaliteit. Van prematuur tot 24 maanden.
Filter 43 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 33 met beschrijving

• Liesbeth
    Geverifieerde klant van Twinnies babyshop

Snelle service, leuke artikelen voor leuke prijzen.

• Chayenne Janssen
    Geverifieerde klant van Twinnies babyshop

Lieve verkoopster die je graag helpt. Mooie producten met een hele goede kwaliteit! Ik bestel zeker vaker voor mijn dochtertje🤍

Antwoord van Twinnies babyshop

Wat een prachtige feedback om te ontvangen! 😊 Het is zo fijn om te horen dat je de service en de kwaliteit van onze producten waardeert. We doen ons best om elke klant met liefde en zorg te helpen, en het doet ons enorm veel plezier om te weten dat dit gewaardeerd wordt. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen en voor het delen van je positieve ervaring. We kunnen niet wachten om je dochtertje nog meer prachtige items te bieden in de toekomst! 🤍✨

• Hoe beoordeel je Twinnies babyshop?

• Deveny Felix
    Geverifieerde klant van Twinnies babyshop

Super kwaliteit snel verzonden met een heel leuk handgeschreven kaartje mij zie je zeker vaker terug ❤️

Antwoord van Twinnies babyshop

Wat een geweldige feedback! 😊 Het is fantastisch om te horen dat je zo blij bent met je bestelling en dat je onze aandacht voor detail hebt opgemerkt, inclusief het handgeschreven kaartje. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en het doet ons enorm plezier om te horen dat het is gelukt! Bedankt voor je lieve woorden en voor het kiezen van onze webshop. We kunnen niet wachten om je weer te verwelkomen en je te voorzien van meer geweldige producten en persoonlijke service! ❤️🎉

• Nancy Meeuwissen
    Geverifieerde klant van Twinnies babyshop

Leuk verpakt, snelle levering. Leuke kleding

Antwoord van Twinnies babyshop

Super bedankt voor je mooie review⭐️. Ik ben blij om te horen dat alles naar wens is geweest. We zien je graag nog een keertje terug in de toekomst.

• Evelien
    Geverifieerde klant van Twinnies babyshop

Ben zeer tevreden..keurig verpakt en snelle levering.. jullie zijn toppers

Antwoord van Twinnies babyshop

Wat geweldig om je positieve feedback te lezen! Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden en het delen van je ervaring. We zijn zo blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat je tevreden bent met onze service. Hopelijk zien we je snel weer terug bij Twinnies babyshop!

• Koen
    Review voor Twinnies babyshop

Voor deze keer de moeite genomen voor een beoordeling. Gepersonaliseerde trui besteld, bleek een letter verkeerd te zijn. Wel goed doorgegeven maar foutjes kunnen natuurlijk gebeuren. Gebeld en het werd gelijk binnen 1 minuut opgelost!! De nieuwe trui werd een aantal dagen later, nu wel juist bedrukt geleverd! En de ‘verkeerde’ trui mochten we houden onder het mom ‘verftrui’. Super service en super snel gehandeld. Echt top gedaan!

Antwoord van Twinnies babyshop

Wat geweldig om te horen dat je blij bent met mijn service! 🌟 Ik waardeer het dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Foutjes kunnen inderdaad gebeuren, maar ik ben blij dat ik het snel kon oplossen en je nieuwe trui naar tevredenheid hebt ontvangen! 🧡 Bedankt voor je vriendelijke woorden en ik hoop je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

• Petra Saal
    Geverifieerde klant van Twinnies babyshop

Snelle levering. En een persoonlijk briefje erbij. Heel leuk.

Antwoord van Twinnies babyshop

Dank je wel voor je hartverwarmende woorden! Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad. We kijken er naar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

• Janneke
    Geverifieerde klant van Twinnies babyshop

Hele mooie sweaters met letter/naam besteld; zijn mijn meiden weer fijn te herkennen op het eerste oog (voor wat verdere familie) ideaal op een familiedag

Antwoord van Twinnies babyshop

Wauw! Wij zijn zo blij dat je zo'n geweldige ervaring hebt gehad bij onze webshop! 😊 Bedankt voor je lieve woorden en enthousiasme, het betekent echt veel voor ons! We hopen je snel weer terug te zien voor nog meer fantastische producten en service. Tot ziens en nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen!

• T Bruinsma
    Geverifieerde klant van Twinnies babyshop

Super leuke babynpakjes en snelle bezorging.
    Top👍

Antwoord van Twinnies babyshop

Wauw! 🌟 Bedankt voor de fantastische vijfsterrenreview en jouw geweldige opmerking! Jouw enthousiasme maakt mijn dag compleet! Ik sta altijd klaar om jou te blijven verbazen! Veel liefs!

• Kimberley Kooijman
    Geverifieerde klant van Twinnies babyshop

Super snelle verzendig , en omg 😍😍😍wat is me trui gaaf … ben er super trots op . Bedankt 🥰🥰

Antwoord van Twinnies babyshop

Wauw, bedankt voor de overweldigende vijfsterrenreview en je fantastische opmerking! 🌟 Jouw enthousiasme maakt mijn dag echt compleet! Ik kan niet wachten om je de volgende keer weer van dienst te zijn. Veel plezier met je mama hoodie!

• Margriet
    Review voor Twinnies babyshop

Vlug geleverd

Antwoord van Twinnies babyshop

Wat fantastisch om te horen dat je zo blij bent met de snelle levering! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is geweldig om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor je waardering en voor het delen van je positieve ervaring. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn!

• Yvette
    Geverifieerde klant van Twinnies babyshop

Wat een persoonlijke service en een snelle levering. Leuke producten

Antwoord van Twinnies babyshop

Dankjewel voor de geweldige vijf-sterrenreview! 🌟 We waarderen je steun enorm en kijken uit naar meer kansen om je van dienst te zijn.

• Saskiaa Naethuys
    Geverifieerde klant van Twinnies babyshop

Pakje goed en snel ontvangen
    Kan over de jasjes nog niets zeggen want mijn dochter
    Heeft ze nog niet gepast.
    Ik zou ipv 0 tor 6 maanden en van 6tot 12 maanden etc.liever maat 68 ,74 ,80 kunnen laten kiezen
    Dat is iets duidelijker

Antwoord van Twinnies babyshop

Dank je hartelijk voor de schitterende 4-sterren review en je waardevolle feedback! We hebben aandachtig geluisterd en enkele aanpassingen doorgevoerd. Nog de beste wensen trouwens en we zien je graag terug!

• Klop Hetty
    Geverifieerde klant van Twinnies babyshop

Snelle levering, leuk ingepakt.... top

Antwoord van Twinnies babyshop

Hartelijk dank voor de prachtige 5-sterrenreview! 🌟 Jouw vriendelijke woorden heeft mij echt doen stralen. We waarderen je steun enorm en hopen je snel weer van dienst te mogen zijn.

• Janneke Blom
    Geverifieerde klant van Twinnies babyshop

Ik vind dit een geweldige online shop.
    Eindelijk tweeling kleding voor een jongetje en een meisjes.
    De kwaliteit is erg goed, de levering is snel en er wordt een leuk pakketje van gemaakt. Ik adviseer anderen zeker ook, om via hier babykleding te gaan kopen, voor een tweeling.

Antwoord van Twinnies babyshop

Wow, ik werd helemaal blij van jouw lieve review! 😊 Dank je wel voor de mooie woorden. Jij maakt mijn werk extra bijzonder! Laat snel weer van je horen!

Liefs Fallon

• Sandra Griekspoor
    Geverifieerde klant van Twinnies babyshop

Snelle levering en handgeschreven kaart erbij.

Antwoord van Twinnies babyshop

Een enorme dankjewel voor jouw hartverwarmende review! 🌟 Het doet ons echt goed te weten dat jij zo'n fijne ervaring had. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer blij te maken!

• Ria Martin

Geweldige service

Antwoord van Twinnies babyshop

Wauw bedankt voor je mooie review! Fijn dat de service goed bevallen is. We zien je graag nog een keer terug!

• Dorothe Boots
    Geverifieerde klant van Twinnies babyshop

Wat een super bedrijf, dit is een echte aanrader.

Antwoord van Twinnies babyshop

Wauw wat een geweldige compliment! Heel erg bedankt. Mijn dag kan niet meer stuk!

• cynthia

Snelle reactie bij vragen

Antwoord van Twinnies babyshop

Bedankt voor je review. We beloven dat we onze snelheidsrecord in klantenservice zullen blijven verbreken! Wie weet tot in de toekomst

• Yvette Lans
    Geverifieerde klant van Twinnies babyshop

Snelle levering, top service!

Antwoord van Twinnies babyshop

Super bedankt voor je mooie review!! Ik wens je veel plezier met je aankoop en hopelijk tot in de toekomst!