Twist Geschenken

Twist Geschenken

Twistgeschenken.nl is een unieke webshop die gespecialiseerd is in het aanbieden van verrassende en originele cadeaus. Bij Twistgeschenken.nl draait alles om het vinden van het perfecte geschenk met een twist, iets wat net een beetje anders is dan de standaard cadeauopties.

De webshop biedt een breed scala aan producten, variërend van trendy accessoires en decoratieve items tot gepersonaliseerde geschenken en speciale themaboxen. Of je nu op zoek bent naar een verjaardagscadeau, een huwelijksgeschenk, een cadeau voor een jubileum of gewoon iets speciaals voor jezelf, Twistgeschenken.nl heeft voor ieder wat wils.

Wat Twistgeschenken.nl onderscheidt van andere webshops is de zorgvuldige selectie van producten met een verrassend element. Elk cadeau heeft een speciale twist, of het nu gaat om een grappige boodschap, een slim ontwerp of een origineel concept. Hierdoor zul je altijd een cadeau vinden dat indruk maakt en een glimlach op het gezicht van de ontvanger tovert.

De webshop biedt een gebruiksvriendelijke interface en een eenvoudig navigatiesysteem, waardoor het vinden van het perfecte geschenk een plezierige ervaring is. Bovendien zorgt Twistgeschenken.nl voor een snelle en betrouwbare levering, zodat je jouw cadeau op tijd in huis hebt.

Twistgeschenken.nl streeft ernaar om klanten te helpen bij het vinden van unieke en bijzondere cadeaus die zowel de ontvanger als de gever verrassen. Met de uitgebreide selectie en de focus op originaliteit en kwaliteit is Twistgeschenken.nl dé bestemming voor iedereen die op zoek is naar een twist in het geven van cadeaus.
cadeaus living
9,7

• Froukje De kroon
    Geverifieerde klant van Twist Geschenken

Super fijne communicatie en alles super leuk en netjes verpakt 😃

Antwoord van Twist Geschenken

Bedankt voor je geweldige recensie!

• Anita

Geweldige service!

Antwoord van Twist Geschenken

Bedankt voor uw lovende recensie!

• Hoe beoordeel je Twist Geschenken?

• Wendy
    Geverifieerde klant van Twist Geschenken

Mijn bestelling is na een week niet bezorgd, krijg in eerste instantie ook geen reactie via de mail of telefoon. Nu wel contact gehad en het pakketje is opnieuw verzonden, hopelijk gaat het nu wel goed bij DHL.
    Ik ben fijn geholpen door Albertina

Beste Wendy,

Helaas is uw pakketje vast komen te zitten bij DHL. Omdat wij in de ochtend druk bezig zijn met het verwerken van alle bestellingen, hebben we u in de middag gecontacteerd en uw bestelling opnieuw verstuurd. Helaas hebben wij geen controle over vertragingen bij DHL. Onze excuses voor het ongemak!

• Kimberley Suiskens
    Geverifieerde klant van Twist Geschenken

Prima prijzen en een snelle levering! Wij zijn heel blij met onze producten.

Beste Kimberley Suiskens,

Hartelijk dank voor je mooie review!

• Marie
    Geverifieerde klant van Twist Geschenken

Vlotte communicatie en snelle bezorging. Aanrader!

Antwoord van Twist Geschenken

Ik wil je hartelijk bedanken voor je prachtige recensie!

• Pepo Post
    Geverifieerde klant van Twist Geschenken

Geweldige service na dat mij paje niet was aangekomen heeft nen nieuwe bestelling opgestuurd. Zulke vriendelijke mensen llief kaartje er bij gewoon top👍👍👍

Antwoord van Twist Geschenken

Hartelijk dank voor je prachtige recensie!

• Amanda
    Geverifieerde klant van Twist Geschenken

Ik heb onlangs een buitenkussen besteld, en ik ben zeer onder de indruk van de uitstekende kwaliteit. Ik kan het ten zeerste aanbevelen om hier te bestellen! Bovendien werd het snel verzonden.

Antwoord van Twist Geschenken

Amanda, hartelijk bedankt voor je fantastische recensie!

• Nancy
    Geverifieerde klant van Twist Geschenken

Super goed geholpen en zeer leuke attentie om te sturen en te ontvangen 😀

Antwoord van Twist Geschenken

Nancy, hartelijk dank voor je prachtige beoordeling!

• Amanda de Graaf
    Geverifieerde klant van Twist Geschenken

Duurde erg lang voordat het werd bezorgd

Beste Amanda,

Helaas ligt de vertraging van u pakket bij de vervoerder, we hebben uw pakket 26-01-2024 wegbracht en het pakket is helaas pas 31-01-2024 bezorgd. Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groeten,
    Team Twist Geschenken

• Jolanda
    Review voor Twist Geschenken

Mooie artikelen, snelle levering, keurig verpakt , echt waar voor je geld, een eerlijk en betrouwbaar adres .
    Kan niet anders zeggen dat dit bedrijf wel 5 + sterren waard is en zeker een aanrader!!!
    Bedankt TWIST-GESCHENKEN !!

Antwoord van Twist Geschenken

Jolanda, hartelijk dank voor je mooie woorden en positieve review!

• Elma Wisse
    Geverifieerde klant van Twist Geschenken

Hwr werd prima bezorgd, duurde alleen wel een paar dagen langer dan ik gewend ben.

Beste Elma Wisse,

Hartelijk dank voor je mooie recensie! Onze oprechte excuses voor de vertraging bij de levering. We hebben jouw pakket op 5 januari verzonden en constateren dat het helaas later bij jou is afgeleverd dan verwacht.

• M.Hochstenbach

Goeie sery

Antwoord van Twist Geschenken

Bedankt voor de positieve beoordeling!

• Yopie
    Geverifieerde klant van Twist Geschenken

Levering perfect en op tijd!

Antwoord van Twist Geschenken

Wat leuk om te vernemen, dank je wel!

• Eva Berntsen
    Geverifieerde klant van Twist Geschenken

Super fijne en snelle communicatie, snelle levering en heel mooi product!

Antwoord van Twist Geschenken

Eva, hartelijk dank voor de prachtige beoordeling!

• Lotte
    Geverifieerde klant van Twist Geschenken

Mooie wenskaarten, en goede service!

Antwoord van Twist Geschenken

Dank je wel voor je vriendelijke woorden en de vijfsterrenbeoordeling!

• Janneke Visser Sijens
    Geverifieerde klant van Twist Geschenken

Geweldige producten bij twistgeschenken . Ook altijd zo erg leuk ingepakt.

Antwoord van Twist Geschenken

Bedankt voor de mooie review!

• Amarins Rump
    Geverifieerde klant van Twist Geschenken

Ik kon het al snel afhalen bij Albertine thuis. Ze had het superleuk ingepakt!
    Voor leuke cadeautjes bestel ik hier zeker vaker wat!

Antwoord van Twist Geschenken

Amarins, dank je wel voor de prachtige woorden en de vijfsterrenbeoordeling!

• Hildegonda Mulder
    Geverifieerde klant van Twist Geschenken

Mijn bestelde item was nog mooier dan ik had verwacht.

Antwoord van Twist Geschenken

We waarderen jouw mooie review enorm. Bedankt!

• Jessica Sijens
    Review voor Twist Geschenken

Twist geschenken maakt prachtige producten. Op maat gemaakt, goede kwaliteit, mooie prijzen. Er word echt geluisterd naar je wensen. En twist geschenken heeft ook altijd leuke ideeen! Echt een aanrader

Antwoord van Twist Geschenken

Hartelijk bedankt voor de mooie woorden en de positieve waardering die je hebt gegeven!

• Hans Visser
    Geverifieerde klant van Twist Geschenken

Super snelle service, en alles super mooi ingepakt!

Antwoord van Twist Geschenken

Hartelijk bedankt voor je prachtige beoordeling.