UNTIE.
UNTIE. geeft niet langer gebruikte stropdassen nieuw leven als uniek mode accessoire. Dit doen we door stropdassen om te zetten naar vrouwendassen en haarbanden.

Je kunt ons ook een persoonlijke das sturen die voor jou een speciale herinnering met zich meedraagt aan een dierbaar persoon zoals je vader, opa, vriend, man, broer of misschien wel aan een speciaal moment

UNTIE. Something new with memories.
9,9

• Fang Yeh
    Geverifieerde klant van UNTIE.

Snelle levering en goede service. Ik had een broche besteld die niet meer leverbaar was en kon zo een andere uitkiezen. Was heel snel en netjes opgelost.

• Grietje
    Geverifieerde klant van UNTIE.

Snel service (heel snel), prachtig product, en geweldige kwaliteit

• Hoe beoordeel je UNTIE.?

• Nadine
    Review voor UNTIE.

In mijn lokale kringloop winkel liep ik tegen een aantal prachtige zijden stropdassen aan. Omdat ik UNTIE al eens eerder had gezien op internet, nam ik de mooie dassen mee. Ik las dat UNTIE je ook wil helpen bij het zelf maken van je UNTIE, dus via Whatsapp om hulp gevraagd, en gekregen.
    Mijn eerste UNTIE is een feit!
    Wat een fijne service!

• Sonja Reckewell
    Geverifieerde klant van UNTIE.

Adequate en snelle levering.

Antwoord van UNTIE.

Dank voor je mooie review Sonja!

• C van de Wal
    Geverifieerde klant van UNTIE.

Heel uniek! Goed bedacht en super mooi product!
    Nog niet gedragen dus daar kan ik nog niet over oordelen! Wel snel in huis! Ik ben aangenaam verrast!

• Brigitte Klaassen
    Geverifieerde klant van UNTIE.

Met veel zorg ingepakt. Heel leuk kaartje erbij en een handgeschreven tekst erop wat het meteen persoonlijk maakt.

• Bianca den Ouden

Top service

• Anja Burger-Kock
    Geverifieerde klant van UNTIE.

Prachtig verpakt product, je kunt zien dat het met zorg gemaakt wordt!

Antwoord van UNTIE.

Wat een mooie review, dank je wel Anja!

• Nandie May
    Geverifieerde klant van UNTIE.

nette en snelle levering van mijn 2 Unties!

Antwoord van UNTIE.

Dank voor je review Nandie, we hopen je nog eens terug te zien!

• Pauline
    Review voor UNTIE.

Helemaal in love met deze creatie. Top gemaakt en draag het met heel veel liefde. Al veel complimenten ontvangen.

Antwoord van UNTIE.

Wij maken ze met liefde, en jij draagt ze met liefde. Een match made in heaven <3

• Angelique van Tuijn-van der Aa
    Geverifieerde klant van UNTIE.

Kan er geen genoeg van krijgen. Snelle verzending, mooie en leuke dames dassen. Het pakketje is als een cadeautje.

Antwoord van UNTIE.

Bedankt voor je mooie review Angelique, we zijn maar wat trots op terugkerende tevreden klanten zoals jij!

• Karin
    Review voor UNTIE.

Een sieraad om te dragen, bijzondere aanvulling/verfraaiing op je outfit, elk sieraad "uniek" , eentje aangeschaft smaakt gelijk naar meer!

Antwoord van UNTIE.

Wat een mooi compliment, dank!

• Margaux

Leuke producten!

Dank je wel!

• Sophie
    Review voor UNTIE.

Een van de tofste merken die er bestaat, super blij mee!

You've made our day!

• SAM
    Review voor UNTIE.

Bestellen was makkelijk en werd snel (pluspunt: leuk ingepakt) bezorgd. Echt een uniek product dus ik draag het graag en ik krijg er veel complimenten over!

Antwoord van UNTIE.

Dank voor je mooie review, blij om te horen dat onze producten en verpakking bevallen!

• Maxim
    Review voor UNTIE.

Snelle levering en top kwaliteit product!!

Antwoord van UNTIE.

Fijn om te horen Maxim, dank je wel!