UP Elevator schoenen

UP Elevator schoenen

UP Elevator schoenen is het adres voor onopvallende elevator schoenen in Nederland en België. De schoenen zijn geheel ontwikkeld vanuit het oogpunt van een prettige verhoging met conform en hebben een uniek meegaand schoen ontwerp, dit ten opzichte van haar concurrenten zijn UP Elevator schoenen niet te herkennen.

De doelgroep bestaat naast de consument ook steeds meer uit andere partijen zoals het MKB met als voorbeeld modellenbureau’s, beveiligingsbedrijven en showbusiness gerelateerde firma’s.

• Mathijs Roos
    Review voor UP Elevator schoenen

Wat een uitkomst dit, ik ben 170 en met de Alpha voel ik me zeker niet meer de kleinste. Zien er ook goed uit, erg blij mee . Keep it up !

• Justin Beem
    Review voor UP Elevator schoenen

De Alpha schoen gekocht echt geweldig dit. Mooie schoen, comfortabele verhoging echt een uitkomst voor mij.

• Hoe beoordeel je UP Elevator schoenen?

• Joey Engelen
    Review voor UP Elevator schoenen

Super blij met mijn schoenen, aanrader voor iedereen die wat langer wil zijn.

• Grigor
    Review voor UP Elevator schoenen

Nice affordable , shoes quality is ok and happy with this

• TienAmsterdam
    Review voor UP Elevator schoenen

Ideaal dit soort schoenen draag ze vooral met het stappen ofzo iedereen was dan altijd wat langer nu kan ik prima mee!

• Bovenstra
    Review voor UP Elevator schoenen

Leuke schoen tof dat dit bestaat

• Kevin N

Prima model die Statue ideaal

• Vrolijk
    Review voor UP Elevator schoenen

Prima service en goede producten

• Bas Luijten
    Review voor UP Elevator schoenen

Goed assortiment gisteren 2de paar bestelt en netjes verpakt en op tijd geleverd

• Roemer
    Review voor UP Elevator schoenen

Was eerst wat sceptisch over dit soort schoenen maar ze bevallen prima, leuk dat dit ook in Nederland bestaat, juist waar iedereen zo langggg is