UP Elevator schoenen

UP Elevator schoenen

UP Elevator schoenen is het adres voor onopvallende elevator schoenen in Nederland en België. De schoenen zijn geheel ontwikkeld vanuit het oogpunt van een prettige verhoging met conform en hebben een uniek meegaand schoen ontwerp, dit ten opzichte van haar concurrenten zijn UP Elevator schoenen niet te herkennen.

De doelgroep bestaat naast de consument ook steeds meer uit andere partijen zoals het MKB met als voorbeeld modellenbureau’s, beveiligingsbedrijven en showbusiness gerelateerde firma’s.
9,5

• Remco_as
    Review voor UP Elevator schoenen

Leuke schoenen en stiekem draag ik ze best vaak. De verhoging merk je na een tijdje echt niet meer en de schoenen zijn comfortabel vind ik.

• kas
    Review voor UP Elevator schoenen

Primaa en netjes snel in huis ruim voor de feestdagen, jammer dat er maar weinig modellen zijn maar de schoenen zelf zijn top.

• Hoe beoordeel je UP Elevator schoenen?

• Peter Rovers
    Review voor UP Elevator schoenen

Netjes verpakt ontvangen en prima te gebruiken. De verhoging is amper te merken tijdens het dragen maar ik voel me wel ineens een stuk langer. Jammer dat alleen PostNL qua verzending mogelijk is.

• David_Sloot
    Review voor UP Elevator schoenen

De Alfa's zijn echt top schoenen, prima om langer op te lopen en doorgaans sportieve schoen om te zien.

• Mario
    Review voor UP Elevator schoenen

Echt jammer dat er weinig maten beschikbaar zijn, dit terwijl de schoenen zelf echt top zijn. Ik heb de Alpha en ook de nette herenschoen en die bevallen super, ik wilde voor me broertje ook de Alpha bestellen maar die heeft schoenmaat 44.5. Hopelijk komt er snel verandering in.

• Rob.Stevense
    Review voor UP Elevator schoenen

Leuk model schoen en geven me een goed gevoel van vertrouwen bij het dragen.

• Rensszke
    Review voor UP Elevator schoenen

Jammer dat er niet zoveel modellen zijn want die schoenen zijn echt top

• Mel
    Review voor UP Elevator schoenen

Echt erg tevreden dank je wel

• Jasper Bd
    Review voor UP Elevator schoenen

Schoenen zijn niet goedkoop maar zien er top uit. Het verhoogde deel zit er netjes in verwerkt lijkt van buiten gewoon een normale schoen. Weinig dat er maar weinig modellen zijn nu hopelijk komt daar snel verandering is. Dag later ook al in huis dus dat was ook wel top.

• Giroo76
    Review voor UP Elevator schoenen

Passen goed en ik ben een paar centimeter groter. Top

• Dirkje
    Review voor UP Elevator schoenen

Lang geleden dat ik zo blij ben geweest als met de schoenen van UP schoenen. Ze zien er goed uit, de verhoging is niet te extreem en ze zijn comfortable. Hopelijk volgen er snel nog meer modellen. Ik vind het een dikke 10.

• Pools
    Review voor UP Elevator schoenen

Leuke schoenen en erg blij met de verborgen verhoging die er netjes in verwerkt zit. Bestelling was wel 1 dag langer onderweg, bij PostNL kwam er steeds een later levermoment. Verder netjes ontvangen en verpakt.

• Breda.Rick
    Review voor UP Elevator schoenen

Helaas was mijn maat langere tijd niet leverbaar, met de Alpa wel. Prima uitziende schoen en de verhoging is netjes weggewerkt !

• Edward
    Review voor UP Elevator schoenen

Mooie schoen om te zien en met de lengte die je erbij krijgt zorg voor het ideale product voor mij.

• Niek Pardoel
    Review voor UP Elevator schoenen

Ik hou echt van de stijl en het uiterlijk van de schoen en de pasvorm is mooi.

• Simonas
    Review voor UP Elevator schoenen

Deze zitten lekker en de pasvorm is perfect.

• Michael Sc
    Review voor UP Elevator schoenen

Amazing looking shoes love them

• Ad
    Review voor UP Elevator schoenen

Op aanraden gekocht en ze waren netjes op tijd geleverd voor me feestje. Heel de dag toch op gelopen en dat ging prima ik ben blij met deze verhogende schoenen.

• Isa
    Review voor UP Elevator schoenen

Gekocht voor mijn vriend, ik ben zelf 1.82 mijn vriend 1.80 als ik nu hogere schoenen aan doe of iets met een hak kan hij dit dragen en dat bevalt hem prima !

• Raaf
    Review voor UP Elevator schoenen

De Alfas besteld en waren snel in huis, zien er goed uit en zitten prima. Mooi om te gebruiken op stap dan sta je allemaal dicht op elkaar en vind ik het toch erg prettig om wat langer te zijn. Pakket werd wel direct bij de buren geleverd dat zou PostNL niet meer doen maar gebeurt alsnog.