UP Elevator schoenen

UP Elevator schoenen

UP Elevator schoenen is het adres voor onopvallende elevator schoenen in Nederland en België. De schoenen zijn geheel ontwikkeld vanuit het oogpunt van een prettige verhoging met conform en hebben een uniek meegaand schoen ontwerp, dit ten opzichte van haar concurrenten zijn UP Elevator schoenen niet te herkennen.

De doelgroep bestaat naast de consument ook steeds meer uit andere partijen zoals het MKB met als voorbeeld modellenbureau’s, beveiligingsbedrijven en showbusiness gerelateerde firma’s.

• Giroo76
    Review voor UP Elevator schoenen

Passen goed en ik ben een paar centimeter groter. Top

• Dirkje
    Review voor UP Elevator schoenen

Lang geleden dat ik zo blij ben geweest als met de schoenen van UP schoenen. Ze zien er goed uit, de verhoging is niet te extreem en ze zijn comfortable. Hopelijk volgen er snel nog meer modellen. Ik vind het een dikke 10.

• Hoe beoordeel je UP Elevator schoenen?

• Pools
    Review voor UP Elevator schoenen

Leuke schoenen en erg blij met de verborgen verhoging die er netjes in verwerkt zit. Bestelling was wel 1 dag langer onderweg, bij PostNL kwam er steeds een later levermoment. Verder netjes ontvangen en verpakt.

• Breda.Rick
    Review voor UP Elevator schoenen

Helaas was mijn maat langere tijd niet leverbaar, met de Alpa wel. Prima uitziende schoen en de verhoging is netjes weggewerkt !

• Edward
    Review voor UP Elevator schoenen

Mooie schoen om te zien en met de lengte die je erbij krijgt zorg voor het ideale product voor mij.

• Niek Pardoel
    Review voor UP Elevator schoenen

Ik hou echt van de stijl en het uiterlijk van de schoen en de pasvorm is mooi.

• Simonas
    Review voor UP Elevator schoenen

Deze zitten lekker en de pasvorm is perfect.

• Michael Sc
    Review voor UP Elevator schoenen

Amazing looking shoes love them

• Ad
    Review voor UP Elevator schoenen

Op aanraden gekocht en ze waren netjes op tijd geleverd voor me feestje. Heel de dag toch op gelopen en dat ging prima ik ben blij met deze verhogende schoenen.

• Isa
    Review voor UP Elevator schoenen

Gekocht voor mijn vriend, ik ben zelf 1.82 mijn vriend 1.80 als ik nu hogere schoenen aan doe of iets met een hak kan hij dit dragen en dat bevalt hem prima !