USB-C-Adapters.nl

USB-C-Adapters.nl

Welkom bij USB-C Adapters, dé webshop in Nederland voor een USB-C (USB Type-C) en Thunderbolt 3 aansluiting. Bij ons vindt je het ruimste assortiment Adapters, Hubs, Docking Stations en Kabels van en naar USB-C en Thunderbolt 3 voor jouw laptop, tablet of telefoon.
Sterke prijzen dankzij onze niche en Morgen in huis!
Filter 556 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 531 met beschrijving

• Lotte Hoeksema

Snelle levering, duidelijke omschrijving

• Maarten Harmanny
    Geverifieerde klant van USB-C-Adapters.nl

Er was een ruime keuze en de prijs was netjes. En de bestelling was keurig de volgende dag in huis.

• Hoe beoordeel je USB-C-Adapters.nl?

• Roberto Stokkel

nette afhandeling, goed product

• JWA Alleman
    Geverifieerde klant van USB-C-Adapters.nl

Bestelde artikel was niet per omgaande te leveren, een uitstekend, zelfs beter alternatief werd geboden, nog goedkoper ook!
    Snel de alternatieve adapter ontvangen en de restitutie van het teveel betaalde kon niet sneller.

Antwoord van USB-C-Adapters.nl

Beste heer Alleman,

Wellicht dat er een misverstand is opgetreden.

U heeft op 25 maar een bestelling bij ons gedaan. Op dat product zat destijds een levertijd van twee weken. Wij hebben op 27 maart per email contact met u opgenomen voor een alternatief dat direct leverbaar was en ook nog eens 3 euro goedkoper. U ging akkoord met dat alternatief. Op 27 maart is het verschil direct teruggestort om 10.59u. De volgende dag (28 maart) heeft PostNL volgens de Track & Trace de adapter bij u bezorgd door de brievenbus om 12.00u.

Wij hebben helaas al die tijd niets van u vernomen dat de adapter niet zou zijn afgeleverd.

Natuurlijk willen wij u direct helpen en eventueel een vervanging te sturen. Maar zou u contact met ons willen opnemen op ons zakelijke whatsappnummer +31642391958 of mailen naar info@usb-c-adapters.nl.

Hartelijke groet, Michel

• M.J. Leever

prijzen zijn competitief

• Hans Stofberg
    Geverifieerde klant van USB-C-Adapters.nl

Reageren goed op vragen en snelle levering

• Pieter van Gendt

Grote sortering

• Gerhard Aalderink

• Tim Vervoort
    Geverifieerde klant van USB-C-Adapters.nl

Snelle levering, top product! Ik bestel hier zeker opnieuw!

• Eric Van der Heijden

Jazeker
    Vooraf goede en snelle hulp bij selectie.