UV-Fashions
UV-Fashions is voor heel Europa (!) de webshop voor hoogwaardige en modieuze uv-beschermende kleding en accessoires voor kinderen en volwassenen. UV-Fashions wil met het aanbod veilig en verantwoord zonnen voor iedereen toegankelijk maken. Bij UV-Fashions koop je toonaangevende merken op het gebied van uv-kleding uit o.a. Australië, Nieuw-Zeeland, Amerika, Frankrijk en Duitsland.

Bij UV-Fashions vind je toonaangevende merken op het gebied van uv-bescherming: JUJA, Snapper Rock, Coolibar, Babiators, Playshoes, Beach & Bandits, Real (Kids) Shadez, Ki Et La, Rigon Headwear.

Bij UV-Fashions kun je terecht voor uv-beschermende kleding en accessoires voor kinderen, volwassenen en baby’s zoals zwemshirts, rompertjes, zwempakjes, bikini’s, zwemshorts, zonnehoeden, petten, zonnebrillen, strandtentjes, zonnebrandcrèmes.
3.624 klantbeoordelingen
Filter 592 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 436 met beschrijving

Taal

• Joyce
    Geverifieerde klant van UV-Fashions

Mooie producten, snelle levering!

• Nico van der Meer

Geweldige service en betrokkenheid

• Hoe beoordeel je UV-Fashions?

• YCVM van de Velde

Supersnelle goede levering!

• Shanti
    Geverifieerde klant van UV-Fashions

Top service , zelfde dag nog bezorgd en wat een mooi badpak

• Roos van Dijk

Snelle levering! En super product! Aanrader

• Mirjam van Weegen
    Geverifieerde klant van UV-Fashions

Snelle levering en goede produkten.

• Hannie van Wijngaarden
    Geverifieerde klant van UV-Fashions

Ik zocht een dames shirt in maat 50. Het ging helaas maar tot maat 46. Ik heb toen maar een heren shirt besteld. Het shirt is veel te groot aan de bovenkant. Ik verdwijn erin. De mouwen beginnen halverwege mijn bovenarm. Het ziet eruit of ik een operatie hemd aan heb. Ik heb gekeken of Ik het kan veranderen, maar dat wordt te ingewikkeld. Waarom hebben jullie wel grote herenmaten, maar de damesmaten gaan maar tot 46. Jammer. Nog een idee voor mij om dit op te lossen?

• D. Boerhoop
    Geverifieerde klant van UV-Fashions

goede levering en kwalitatief uitstekend materiaal

• Corina
    Geverifieerde klant van UV-Fashions

Snelle, verzorgde service, mooie en functionele uv-werende kleding

• Petra Elderhuis
    Geverifieerde klant van UV-Fashions

Erg blij met de uv kledingstukken. Over het algemeen valt het ruim, dus kun je wel een maatje kleiner bestellen, maar dat is verder geen probleem. Zo kan ik goed beschermd tegen de zon de deur uit. Tip aan uv-fashions, probeer iets meer varieteit in het assortiment te krijgen, daar maken jullie vast meer vrouwen blij mee.